Αφού έδωσε συγχαρητήρια στον Αλέξη Τσίπρα που εξήγγειλε το πρόγραμμα
του επόμενου πρωθυπουργού ο κ. Κυρανάκης στη συνέχεια είπε ότι: Δεν
δεσμεύει απολύτως τίποτα, τη Ν.Δ. και αμέσως μετά ότι «θα ψηφίσει όλα τα
θετικά μέτρα» που θα φέρει η κυβέρνηση…
Και τα δύο μαζί δεν γίνεται εκτός αν το ζητούμενο είναι μόνο ο φτηνός λαϊκισμός και τίποτα άλλο.
Ωστόσο οι πολίτες οφείλουν να ξέρουν: Η Ν.Δ. δεν θα εφαρμόσει ψηφισμένα μέτρα αν γίνει κυβέρνηση; Θα ξεψηφίσει την μόνιμη 13η σύνταξη; Τον μειωμένο ΦΠΑ στην ενέργεια, στα τρόφιμα, στο νερό; Τη μείωση του φόρου αλληλεγγύης; Την επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών επιχειρήσεων για την πρόσληψη νέων εργαζομένων;
Μετά ξεδίπλωσε το πρόγραμμα... της Βενεζουέλας που είχε φέρει από το σπίτι... με τα γνωστά σκίτσα που κυκλοφορεί η επικοινωνιακή ομάδα της Ν.Δ. και "υποσχέθηκε" ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι χωρίς τη 13η σύνταξη, οι συνταξιούχοι επί Ν.Δ. θα έχουν περισσότερα λεφτά! Τρικυμία εν κρανίω...
Κατ. Μπρέγιαννη-avgi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου