ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

Φούμαρα κατέληξε η ιστορία της ΝΔ για Πετσίτη

Δεν βρέθηκαν στοιχεία για την υπόθεση Πετσίτη είπε η πρόεδρος της Επιτροπής Κατά της Διαφθοράς Άννα Ζαΐρη μιλώντας στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.
Η Α. Ζαΐρη ρωτήθηκε για την ΔΕΠΑ και τόνισε ότι «οσάκις έχουμε βρει αξιόλογο στοιχείο, τα στέλνουμε στον εισαγγελέα». «Αν είχαμε βρει αξιόλογο στοιχείο, θα το είχαμε στείλει», πρόσθεσε και σημείωσε με νόημα «αν είχαμε βρει οτιδήποτε θα είχε σταλεί αρμόδια και θα το είχατε μάθει».
Η Α. Ζαΐρη επεσήμανε ότι οι οφειλές της ΔΕΠΑ «είναι πολλών ετών» και δεν μπορεί η Αρχή να κάνει εσωτερικό έλεγχο.

Πηγή: avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: