ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Στα μέσα Μαΐου θα ξεκινήσουν σταδιακά τα δρομολόγια

Με αισιοδοξία στο μέλλον για καθιέρωση της τροχιοδρομικής κίνησης, ο Περιφερειάρχης ΔΕ Απ. Κατσιφάρας εξηγεί στους μικρούς τα ωφέλη της.


Γεγονός: Επέκταση
του Προαστιακού

ΑΠ’ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΕΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΑΧΑΪΑ - ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ

Στα μέσα Μαΐου υπολογίζεται ότι θα ξεκινήσουν σταδιακά τα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Πάτρας προς την Κάτω Αχαΐα. Τον προγραμματισμό ανέλυσε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών Θάνος Βούρδας ο οποίος, σήμερα Δευτέρα 6 Μαΐου 2019, ήταν μεταξύ των επιβατών στο πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο που πραγματοποιήθηκε με αφετηρία τον κεντρικό σταθμό της Πάτρας.
Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, Αντιπεριφερειάρχες και Περιφερειακοί Σύμβουλοι που επιβιβάστηκαν στον Προαστιακό, εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την εξέλιξη επισημαίνοντας ότι η επέκταση της γραμμής προς την Κάτω Αχαΐα, αποτέλεσε ένα ακόμη στοίχημα που κέρδισε η Περιφερειακή Αρχή.
Επόμενος μεγάλος στόχος για την Περιφέρεια είναι η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πατρών – Πύργου, έργο για το οποίο υπάρχει ήδη διασφαλισμένη χρηματοδότηση.
«Η επέκταση του Προαστιακού μέχρι την Κάτω Αχαΐα είναι ένα πολύ μεγάλο έργο που βρίσκεται στον στρατηγικό μας σχεδιασμό από το 2014. Υπηρετεί τους δύο βασικούς στόχους της Περιφέρειας. Είναι αναπτυξιακό γιατί συνδέεται με την επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό, αλλά και κοινωνικό, διότι εξυπηρετεί τις μαζικές μετακινήσεις, βελτιώνει την ποιότητα ζωής των πολιτών και στοχεύει στην προστασία του περιβάλλοντος» ανέφερε μεταξύ άλλων σε δήλωση της στους δημοσιογράφους η Εκτελεστική Γραμματέας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Διονυσία Μαράτου.

Η υλοποίηση του έργου, όπως είναι γνωστό, χρηματοδοτήθηκε από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020».
Από την πλευρά της η Προϊσταμένη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» Άλκηστις Σταθοπούλου υπογράμμισε ότι το έργο εντάχθηκε σε χρηματοδοτικό πλαίσιο το 2016 και στη συνέχεια έκανε μια σύντομη αναφορά στα χαρακτηριστικά του.
Το συνολικό φυσικό αντικείμενο του έργου (υποέργα 1 και 2) συμπεριέλαβε την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής και των αποβάθρων, στην υφιστάμενη μετρική σιδηροδρομική γραμμή του Προαστιακού, στο τμήμα από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αγίου Ανδρέα έως τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Κάτω Αχαΐας, συνολικού μήκους γραμμών 20,8 χλμ.
Στο πλαίσιο αυτό κατασκευάστηκαν και διαμορφώθηκαν οι στάσεις: Κεντρικός Σταθμός Άγιος Ανδρέας, Ανθείας, Άγιος Γεώργιος (Ιτιές), Παραλία Πατρών 25ης Μαρτίου, Τσαούση-Μιντιλόγλι, Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Αλισσός και Κάτω Αχαΐα.

Σε κάθε στάση έγινε διαμόρφωση της αποβάθρας, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής κεκλιμένων διαδρόμων πρόσβασης (ράμπες) για τα άτομα με ειδικές ανάγκες και κινητικά προβλήματα, τοποθετήθηκαν στέγαστρα και εξοπλισμός (καθιστικοί πάγκοι, κάδοι απορριμμάτων, μπάρες στάθμευσης και ασφάλισης ποδηλάτων), ενώ τοποθετήθηκε ηλεκτροφωτισμός.
Η υφιστάμενη σιδηροδρομική υποδομή αναβαθμίστηκε για τις ανάγκες της κυκλοφορίας και η ταχύτητα μελέτης για το τμήμα Αγ. Ανδρέας – Κ. Αχαΐα είναι 90km/h.
Παράλληλα ολοκληρώθηκε η ανακατασκευή ορισμένων ισόπεδων διαβάσεων με νέου τύπου από καουτσούκ (τύπου strail) ή οπλισμένο σκυρόδεμα με αντιολισθητική επιφάνεια. Μέρος του έργου ήταν και η ενίσχυση της λειτουργίας των τεχνικών της γραμμής και κυρίως η ενίσχυση των βάθρων της Γέφυρας Πείρου.
Τέλος, στο πλαίσιο του έργου ολοκληρώνεται προμήθεια και εγκατάσταση από τον ΟΣΕ νέων Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ) καθώς και αποκατάσταση της λειτουργίας υφιστάμενων ΑΣΙΔ στο μήκος του υπό αναβάθμιση τμήματος. Συνολικά γίνεται εγκατάσταση ή επισκευή σε 32 συνολικά ΑΣΙΔ.
Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της διαδρομής του Προαστιακού Σιδηροδρόμου από την Πάτρα έως την Κάτω Αχαΐα, παρουσία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνου Βούρδα, του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολου Κατσιφάρα και στελεχών του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε προγραμματιστεί από ημερών.
Το πρώτο δρομολόγιο επισφραγίζει την ολοκλήρωση της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου από την Πάτρα έως την Κάτω Αχαΐα, έργο που με συνολικό προϋπολογισμό 5,3 εκατομμυρίων ευρώ ξαναθέτει σε λειτουργία την σιδηροδρομική σύνδεση προς την Δυτική Αχαΐα και δημιουργεί νέα δεδομένα στις μετακινήσεις αλλά και νέες αναπτυξιακές προοπτικές για ολόκληρη την περιοχή. 



Σε δήλωση του ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας σε δηλώσεις του είχε αναφέρει ανέφερε ότι «είχαμε αναλάβει τον Μάιο του 2018 την δέσμευση ότι σ’ ένα χρόνο θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει η γραμμή του Προαστιακού προς την Δυτική Αχαΐα. Έναν χρόνο μετά είμαστε έτοιμοι για το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο. Ένα έργο πνοής για ολόκληρη την δυτική πλευρά της Αχαΐας που υποδέχεται την Δευτέρα, μετά από χρόνια απουσίας, το τρένο. Αυτό είναι το πρώτο σκέλος της παρέμβασης μας καθώς, όπως είναι γνωστό, επίκειται και η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πατρών –Πύργου».
 
Επίσης ο κ. Κατσιφάρας, στη δήλωση του πρόσθεσε ότι «η έως σήμερα λειτουργία του Προαστιακού στην Πάτρα έχει στην πράξη και στην καθημερινότητα των πολιτών δείξει τα πολλά της πλεονεκτήματα. Τώρα αυτά τα πλεονεκτήματα επεκτείνονται και προς την Δυτική Αχαΐα. Με σχέδιο, με επιμονή, με δουλειά, με όραμα κλείνουμε τις εκκρεμότητες του παρελθόντος, φέρνουμε αποτελέσματα, δείχνουμε ότι νοιαζόμαστε για τον πολίτη και τις ανάγκες του, δίνουμε οξυγόνο και προοπτική στον τόπο».   

 

-               Η Εκτελεστική Γραμματέας της ΠΔΕ Διονυσία Μαράτου για την αναβάθμιση και επέκταση του Προαστιακού, στο σύνδεσμο:  https://www.youtube.com/watch?v=1X-S3NpmRf4

-               Η Προϊσταμένη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» Άλκηστις Σταθοπούλου για την αναβάθμιση και επέκταση του Προαστιακού, στο σύνδεσμο:  https://www.youtube.com/watch?v=FJvH5JenWMQ

Δεν υπάρχουν σχόλια: