ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Ο πολυμήχανος Μαρινάκης και ο αμήχανος Μητσοτάκης


Το πρωτοσέλιδο των Νέων σχολιάζει ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού, Θανάσης Καρτερός, με ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο Facebook.

«Έδωσε γραμμή από χτες στη ΝΔ του αμήχανου Μητσοτάκη η ηλεκτρονική σελίδα του πολυμήχανου Μαρινάκη. Και επαυξάνει σήμερα το συγκρότημα εντύπως», σημειώνει μεταξύ άλλων ο Θανάσης Καρτερός.

Αναλυτικά η ανάρτηση:


«Ο πολυμήχανος Μαρινάκης και ο αμήχανος Μητσοτάκης

Έδωσε γραμμή από χτες στη ΝΔ του αμήχανου Μητσοτάκη η ηλεκτρονική σελίδα του πολυμήχανου Μαρινάκη.

Και επαυξάνει σήμερα το συγκρότημα εντύπως.

ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ.
Αυτός είναι ο κεντρικός τίτλος στην απογευματινή του ΔΟΜ.

Δηλαδή, για να καταλάβετε:

Ο Τσίπρας, και το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης έσπευσαν άρον-άρον να εξαγγείλουν μέτρα δισεκατομμυρίων, δραστικό κόψιμο των πλεονασμάτων που πνίγουν την οικονομία, 13η σύνταξη, σημαντικές φοροελαφρύνσεις, και λοιπά, μόνο και μόνο ως αντιπερισπασμό. Για να κρύψουν από τα μάτια σας το συγκλονιστικό θέμα -και θέαμα- με το κότερο.

Δεν είναι, δηλαδή, το κότερο αντιπερισπασμός στα μέτρα,
αλλά τα μέτρα αντιπερισπασμός στο κότερο.

Δεν είναι το κότερο αντιπερισπασμός στις νεοφιλελεύθερες ρουκέτες που ξεφεύγουν από τον Κυριάκο, όπως για παράδειγμα ότι η κοινωνική ανισότητα είναι φυσικό φαινόμενο, ή ότι είναι κακό το δώρο των Χριστουγέννων, ή ότι αν έχουν κέρδη οι καπιταλιστές θα «στηρίξουν» και τους εργαζόμενους, ή ότι δεν μπορεί να δοθεί τώρα 13η σύνταξη,
αλλά είναι η 13η σύνταξη, και όλα τα άλλα, που μπορεί και δίνει η Αριστερά, αντιπερισπασμός στο κότερο.

Δεν είναι το κότερο -και ο Πολάκης, και ο Πετσίτης, και όλα τα άλλα εξόχως σοβαρά- αντιπερισπασμός στη νέα οικονομική πολιτική, που εξαγγέλθηκε στην περσινή ΔΕΘ, υλοποιείται με την προστασία της πρώτης κατοικίας, τα κόκκινα δάνεια, και τις 120 δόσεις, και κάνει ένα άλμα με το νέο πακέτο μέτρων,
αλλά η είναι η νέα οικονομική πολιτική -χειροπιαστή πια, μετρήσιμη, υπολογισμένη, και ελπιδοφόρα- αντιπερισπασμός στο κότερο.

Δεν είναι το κότερο αντιπερισπασμός στα ευχολόγια του Μητσοτάκη ότι θα πείσει, ως αξιόπιστος, τους εταίρους να μειώσουν τα μεγάλα πλεονάσματα, που μας έχουν επιβληθεί,
αλλά είναι η μείωση των πλεονασμάτων από τον αναξιόπιστο Τσίπρα, εδώ και τώρα, αντιπερισπασμός στο κότερο.

Έτσι είναι, αν έτσι θέλει ο Μαρινάκης.

Είναι στο κάτω-κάτω μαιτρ στους αντιπερισπασμούς.
Αλλά κακό δεν κάνει, να θυμίσουμε και σ’ αυτόν, και στους γραφείς του, το στίχο από το παλιό άσμα:

Να δεις που αύριο θα μας πούνε και μαλάκες
Να δεις που αύριο θα μας πούνε και χαζούς….»





Δεν υπάρχουν σχόλια: