«Η υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων δεν μπορεί να θεωρείται προεκλογικό αντίδωρο, ειδικά όταν αυτά τα δικαιώματα είχαν χτυπηθεί τόσο πολύ, όλα τα προηγούμενα χρόνια της κρίσης» τόνισε, μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός Εργασίας, Κώστας Μπάρκας.
«Υπεράσπιση της ελευθερίας του Τύπου σημαίνει υπεράσπιση της ανεξαρτησίας, του πλουραλισμού, της πολυφωνίας, της αντικειμενικότητας των ΜΜΕ,τήρηση της εργατικής νομοθεσίας για τους εργαζομένους τους» αναφέρει σε ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο «twitter» η εκπρόσωπος τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Ράνια Σβίγκου.
«Η λογοκρισία, ο «κίτρινος τύπος» και η υποταγή σε συμφέροντα πλήττουν τη Δημοκρατία» καταλήγει η κ. Σβίγκου.
Παράλληλα, σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Κ. Μπάρκας στο Kontra Channel σημείωσε ότι «προωθήσαμε από την αρχή μία άλλη αντίληψη για εργασιακά. Αναβαθμίσαμε το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας, εξορθολογίσαμε το ασφαλιστικό σύστημα, αυξήσαμε τον κατώτατο μισθό για πρώτη φορά, μετά από εννέα χρόνια και καταργήσαμε τον υποκατώτατο μισθό».
«Ακόμα και αν η εργασιακή πραγματικότητα δεν είναι η ιδεατή, αυτήν τη στιγμή, δημιουργούνται σταθερά νέες θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, η ανεργία μειώνεται, ενώ οι εργαζόμενοι στη χώρα μας νιώθουν πως υπάρχει μία κυβέρνηση που δεν τους αφήνει μόνους τους» ανέφερε ο κ. Μπάρκας.
Ασκώντας κριτική στην αξιωματική αντιπολίτευση, ο υφυπουργός Εργασίας υπογράμμισε: «Η ΝΔ δεν μπορεί να κομπάζει πως είναι ένα κόμμα που διεκδικεί κοινωνικά δικαιώματα και υπερασπίζεται ευπαθείς ή υποβαθμισμένες κοινωνικές ομάδες. Οι κυβερνήσεις τους δεν έδωσαν ποτέ, ακόμα και σε καθεστώς οικονομικής ανάπτυξης, καμία μάχη για την προστασία αυτών των ομάδων. Αντίθετα, από τη δημιουργία της Ειδικής Γραμματείας Ρομά, μέχρι την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και άλλες αντίστοιχες πρωτοβουλίες, αυτή η κυβέρνηση έδωσε και κέρδισε πληθώρα κοινωνικών μαχών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου