Στο πλευρό
των ιδιοκτητών ταξί οι οποίοι πέρασαν «δια πυρός και σιδήρου» με άμεσο κίνδυνο
από την απελευθέρωση του επαγγέλματος τους που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ απέτρεψε με
καταλυτική της παρέμβαση τάσσεται ο επικεφαλής της ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ, Δήμαρχος
Πατρέων, Γιώργος Ρώρος.
Όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό δελτίο:
Η ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ
στηρίζει τα αιτήματα του κλάδου για επανασχεδιασμό των χώρων στάθμευσης των
ταξί στην Πάτρα (πιάτσες) και δηλώνει ξεκάθαρα πως αμέσως μετά την ανάληψη των
καθηκόντων της ως νέα δημοτική Αρχή της Πάτρας θα δημιουργήσει μέσω της
ανάληψης συγκεκριμένων πρωτοβουλιών τις συνθήκες λειτουργίας του συνόλου των
μέσων μαζικής μεταφοράς με προτεραιότητα την εξυπηρέτηση και ασφάλεια του
επιβατικού κοινού και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Εξ άλλου, τις
θέσεις της ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ για το οργανόγραμμα λειτουργίας των ταξί στην Πάτρα είχε
την ευκαιρία να συζητήσει ο κ. Ρώρος με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας
ΤΑΧΙ, Θύμιο Λυμπερόπουλο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κλάδος πρόσφατα με
ανακοίνωσή του είχε συγχαρεί τόσο τον Υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη, όσο
και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, κ. Τσίπρα
για την θετική στάση που κράτησε η κυβέρνηση στο θέμα της UBER κατηγορώντας την
ίδια στιγμή την αντιπολίτευση για προσπάθεια παροχολογίας ανακινώντας ζήτημα
ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου