«Προβληματίστηκα για τη γλώσσα που έπρεπε να χρησιμοποιήσω των Σφακίων ή του Χάρβαρντ; Όποια όμως και να χρησιμοποιήσω δεν θα την καταλάβει ο κ. Μητσοτάκης, την μια γιατί δεν ξέρει την κουλτούρα των Σφακιανών για να την καταλάβει αλλά ούτε και του Χάρβαρντ γιατί έδειξε μεταξύ των άλλων ότι είναι και φυγόπονος. Χθες έκανε μια ανερμάτιστη ομιλία αν και είχε δυο εβδομάδες να προετοιμαστεί» δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης, στη Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση.
Ο ίδιος, αναφερόμενος στον Κ. Μητσοτάκης πρόσθεσε ότι «φάνηκε ότι του τα έχουν επιβάλλει να τα διαβάσει το γνωστό συγκρότημα, ο owner της ΝΔ», ενώ πρόσθεσε ότι η ομιλία του έτυχε «χλιαρής αποδοχής» από τους βουλευτές της ΝΔ. «Είναι ο ίδιος λόγος που η τηλεθέαση πέφτει όπου βγαίνετε».
«ΓΙα πρώτη φορά κατατέθηκε μομφή κατά υπουργού όχι για πράξη αλλά για το ύφος του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός και πρόσθεσε ότι «από το κοινοβούλιο έχουν περάσει πολιτικοί που υποθήκευσαν ολόκληρη τη χώρα και εξακολουθούν να το παίζουν σεβάσμιοι. Καμιά πρόταση δυσπιστίας δεν έγινε σε αυτούς».
«Ο κ. Μητσοτάκης λέει ότι είμαι γραφικός και φασίστας. Είμαι γραφικός διότι λέω αυτά που οι άλλοι δεν τολμούν να πουν», υπογράμμισε ο ίδιος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου