ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Παύλος Πολάκης: Εκφράζουμε την τίμια κοινωνική πλειοψηφία



 «Προβληματίστηκα για τη γλώσσα που έπρεπε να χρησιμοποιήσω των Σφακίων ή του Χάρβαρντ; Όποια όμως και να χρησιμοποιήσω δεν θα την καταλάβει ο κ. Μητσοτάκης, την μια γιατί δεν ξέρει την κουλτούρα των Σφακιανών για να την καταλάβει αλλά ούτε και του Χάρβαρντ γιατί έδειξε μεταξύ των άλλων ότι είναι και φυγόπονος. Χθες έκανε μια ανερμάτιστη ομιλία αν και είχε δυο εβδομάδες να προετοιμαστεί» δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης, στη Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση.


Ο ίδιος, αναφερόμενος στον Κ. Μητσοτάκης πρόσθεσε ότι «φάνηκε ότι του τα έχουν επιβάλλει να τα διαβάσει το γνωστό συγκρότημα, ο owner της ΝΔ», ενώ πρόσθεσε ότι η ομιλία του έτυχε «χλιαρής αποδοχής» από τους βουλευτές της ΝΔ. «Είναι ο ίδιος λόγος που η τηλεθέαση πέφτει όπου βγαίνετε».

«ΓΙα πρώτη φορά κατατέθηκε μομφή κατά υπουργού όχι για πράξη αλλά για το ύφος του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός και πρόσθεσε ότι «από το κοινοβούλιο έχουν περάσει πολιτικοί που υποθήκευσαν ολόκληρη τη χώρα και εξακολουθούν να το παίζουν σεβάσμιοι. Καμιά πρόταση δυσπιστίας δεν έγινε σε αυτούς».

«Ο κ. Μητσοτάκης λέει ότι είμαι γραφικός και φασίστας. Είμαι γραφικός διότι λέω αυτά που οι άλλοι δεν τολμούν να πουν», υπογράμμισε ο ίδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: