ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 7 Μαΐου 2019

"Χαρτζιλίκι" το δώρο των Χριστουγέννων κατά την Ν.Δ.


Όσο και αν προσπαθεί η Ν.Δ. να καλύψει την πολιτική της, το τι πραγματικά πιστεύει για το κοινωνικό κράτος και την κοινωνική πολιτική την προδίδει. 

Ανήμερα Εργατικής Πρωτομαγιάς  ο Κυρ. Μητσοτάκης, αφού κατηγόρησε για fake news το ΣΥΡΙΖΑ επειδή αναπαρήγαγε τα δικά του λόγια, για το δώρο των Χριστουγέννων που ξεκάθαρα είπε «να μην το περιμένουν οι νέοι» ξέγραψε και την 13η σύνταξη για τους συνταξιούχους.

Σε μαγνητοσκοπημένη συνέντευξή του στον ΑΝΤ1 αφού διαβεβαίωσε ότι δεν θα καταργηθεί ο 13ος και 14ος μισθός στον ιδιωτικό τομέα κάτι που πριν λίγο καιρό είχε αμφισβητήσει δεν είπε ούτε κουβέντα για επαναφορά τους στον δημόσιο τομέα.

Το χειρότερο όμως είναι ότι κυνικά διέγραψε την 13η σύνταξη στους συνταξιούχους καθώς όπως υποστήριξε δεν την αντέχει η οικονομία και θα ήταν «λαϊκισμός» να την υποσχεθεί.

Ενώ υποστήριξε για άλλη μια φορά την μείωση των ασφαλιστικών εισφορών (άρα και την κατάρρευση της δημόσιας ασφάλισης)  και την είσοδο της ιδιωτικής ασφάλισης.

 
Χθες στην ΕΡΤ1 και ο αναπληρωτής εκπρόσωπος τύπου της Ν.Δ. Γιάννης Μαστρογεωργίου αποκάλεσε «χαρτζιλίκι» τα δώρα που δίνονται όπως άφησε να εννοηθεί... για προεκλογικούς σκοπούς!


Μετά τη δήλωση του Κυρ. Μητσοτάκη περί κατάργησής του δώρου Χριστουγέννων και παρά τις διαψεύσεις που ακολούθησαν και τις κατηγορίες για fake news που εξαπέλυσε η Ν.Δ. ο κ. Μαστρογεωργίου χθες αποκάλυψε την περιφρόνηση που τρέφει η Ν.Δ. για τα κεκτημένα δικαιώματα του εργατικού κινήματος και του κόσμου της εργασίας.

«Θέλουμε δουλειές. Δεν θέλουμε αυτό που κάνετε εσείς. Να δίνετε ένα χαρτζιλίκι 10 μέρες πριν τις εκλογές» ανέφερε χθες για να προσθέσει αμέσως μετά ότι δεν εννοεί όλα τα επιδόματα…"κάποια είναι αναγκαία"!

Τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα αμφισβητούνται ευθέως από τη Ν.Δ. καθώς και τα μέτρα υπέρ της κοινωνικής πλειοψηφίας υποτιμούνται. Αποτυπώνεται έτσι ξεκάθαρα η αντίληψη του ακραίου νεοφιλελευθερισμού όπου μέτρα στήριξης της κοινωνικής πλειοψηφίας θεωρούνται περιττά έξοδα… από τη Ν.Δ. τη στιγμή που χιλιάδες άνθρωποι τα έχουν απόλυτη ανάγκη για να ζήσουν.


Κατ. Μπρέγιαννη-avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: