ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Απόστ. Κατσιφάρας: «Ενισχύουμε τη χρήση ποδηλάτου»




«Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε στη Δυτική Ελλάδα τους αθλητές της Εθνικής Ομάδας Ποδηλασίας. Είναι τιμή μας, αλλά και συνειδητή επιλογή να τους έχουμε κοντά μας, καταδεικνύοντας ότι στις προτεραιότητές μας είναι η βιώσιμη κινητικότητα και η διαμόρφωση κατάλληλων υποδομών για την ενίσχυση της χρήσης του ποδηλάτου στην καθημερινότητα μας».


Με αυτά τα λόγια ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας υποδέχτηκε το Σάββατο 4 Μαΐου 2019, στο Λιμάνι της Ιερής Πόλης του Μεσολογγίου τους αθλητές της Εθνικής Ομάδας Ποδηλασίας που συμμετέχουν στις Ποδηλατικές Διαδρομές Μεσολόγγι - Αιτωλικό – Μεσολόγγι και Πάλαιρος - Μύτικας, που θα πραγματοποιηθεί αύριο Κυριακή.

Αναφερόμενος στη χρήση του ποδηλάτου στην καθημερινότητα ο κ. Κατσιφάρας, τόνισε ότι  είναι μια πρόταση για το περιβάλλον, τη λειτουργικότητα και την οικονομία, που έρχεται από την Ευρώπη και ήρθε η ώρα να εναρμονιστούμε με αυτήν.

«Σταθερός προσανατολισμός μας είναι στους  δρόμους μιας βιώσιμης πόλης να κυκλοφορούν λιγότερα αυτοκίνητα σε ένα περιβάλλον με λιγότερη ρύπανση και θόρυβο» δήλωσε ο Περιφερειάρχης και πρόσθεσε: «Στην κατεύθυνση αυτή σχεδιάζουμε, διεκδικούμε πόρους και υλοποιούμε δράσεις που φέρνουν το ποδήλατο στο προσκήνιο, όπως η συμμετοχή μας στο ευρωπαϊκό έργο "MEDCYLCETOUR: Μεσογειακές Ποδηλατικές Διαδρομές για βιώσιμο παραθαλάσσιο τουρισμό"».

Μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος η Δυτική Ελλάδα έχει ενταχθεί στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Ποδηλατοδρόμων, στο πλαίσιο του οποίου έχει διαμορφωθεί η Μεσογειακή, παράκτια ποδηλατική διαδρομή (EurοVelo 8) που ξεκινάει από την Ισπανία και  καταλήγει στην Κύπρο.

«Θέλουμε το ποδήλατο όχι μόνο στις καθημερινότητά μας, αλλά και στις εξορμήσεις σας. Ο ποδηλατικός τουρισμός και η επαφή με το φυσικό περιβάλλον είναι ο καλύτερος τρόπος να αναδειχθεί ο φυσικός μας πλούτος»  συνέχισε ο Περιφερειάρχης και κατέληξε: «Είναι κοινωνική στάση και μια διαφορετική θεώρηση της ζωής. Στόχος μας είναι το ποδήλατο στις πόλεις της Δυτικής Ελλάδας να κατακτήσει ισότιμη θέση με το αυτοκίνητο και προοδευτικά, γιατί όχι, να το αντικαταστήσει στην καθημερινότητα. Χρέος μας είναι να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις».


Δεν υπάρχουν σχόλια: