ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 3 Μαΐου 2019

Ενίσχυση του Τύπου ανήγγειλε ο υφ. Ψηφιακής Πολιτικής

Ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Λευτέρης Κρέτσος, μιλώντας στον Realfm 97,8 σχετικά με την ενίσχυση των έντυπων μέσων είπε ότι "είναι ένα ιστορικό μέτρο γιατί πρώτη φορά το επίσημο ελληνικό κράτος αναγνωρίζει τη σημασία του να στηριχθούν οι εφημερίδες. 


Πρόκειται για μια ιστορική ρύθμιση που λέει ένα πράγμα: ότι το ελληνικό κράτος μπορεί να καταρτίζει προγράμματα για τη στήριξη των εφημερίδων. 

Δεν πρόκειται για επικοινωνιακή φωτοβολίδα, ξεκινάμε σύντομα, περιμένω το ΦΕΚ για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε αρχικά με τις περιφερειακές εφημερίδες και αυτό γιατί ξεπεράσαμε τα εμπόδια με τις κρατικές ενισχύσεις. 

Μόλις βγει το ΦΕΚ θα έχουμε τα πρώτα μέτρα διάσωσης για τον περιφερειακό Τύπο. Για τις πανελλαδικής κυκλοφορίας εφημερίδες δυστυχώς πρέπει να περιμένουμε λίγο παραπάνω, όμως θα υπάρχει και εκεί μέτρο, μια ενίσχυση της τάξεως των 200.000 ευρώ και προϋπολογίζουμε ότι τα μέτρα θα είναι σε πλήρη εφαρμογή μέχρι το τέλος Ιουλίου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: