Αύριο Τετάρτη ξεκινά η συζήτηση του στην επιτροπή και την Τετάρτη 15 Μαΐου ψηφίζεται στην ολομέλεια, καθώς κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου
Οικονομικών για τη ρύθμιση οφειλών μέχρι 120 δόσεις σε εφορία,
ασφαλιστικά ταμεία και δήμους.
Επιπλέον, η συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής αναμένεται να διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα και ειδικότερα την Τρίτη 14 Μαΐου και να ψηφιστεί την Τετάρτη 15 Μαΐου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου