Με τη σειρά της, αγανάκτησε χθες
η Πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Πάτρας με την στάση τους, που δεν
ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Χθες δεν έκρυψε τη δυσφορία της η πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Πάτρας, η κα Σταυρούλα Νικολάου για την μικρή ανταπόκριση που πιστοποιήθηκε στο κάλεσμα του Εργατικού Κέντρου για οργανωμένη αντίδραση κατά του Ασφαλιστικού - Φορολογικού Νομοσχεδίου, που πέρασε χθες τη νύχτα, προς το χάραμα σήμερα, με μεγάλη διαφορά από την αντιπολίτευση, διαφορά που έφθασε στους δέκα βουλευτές!
Που είναι οι... αγανακτισμένοι αναρωτήθηκε, η κα Πρόεδρος, σύμφωνα με βίντεο του www.tempo24.gr/ και άφησε άφωνους όσους γνωρίζουν την πορεία του ΕΚΠ.
Αλλά γιατί διαμαρτύρεται, αντί να παρηγορείται. Μήπως ήταν καλλίτερη η κατάσταση στην πλ. Γεωργίου, όπου οι επικεφαλείς των φορούντων τα φαιά της... αριστερής σοφίας, ήλπιζαν στη ανταπόκριση πολλών χιλιάδων! Κι αυτό γιατί; Επειδή, είπαν, ότι θα έρθουν αυτοί που υποστήριξαν την πορεία στην Αθήνα εναντίον της Κυβέρνησης!
Εδώ δεν πήγαν να ψηφίσουν βουλευτές που έσκιζαν τα... εσώρουχά τους στην τηλεόραση των διαπλεκομένων, διαβεβαιώνοντας πως θα ρίξουν την κυβέρνηση! Και η κα Σταυρούλα τα έβαλε με τον κόσμο που δεν πήγε στη συγκέντρωση;
Η σύνταξη και το μεροκάματο είναι πολύ ιερά πράγματα για να το αφήσουν οι πολίτες στην περιφρούρηση του καθενός που τα βλέπει για πολιτικά παίγνια!
Το χθεσινοβραδινό αποτέλεσμα της ψηφοφορίας, με την αποχή τεσσάρων επιφανών, ανάμεσα στους οποίους η Ντόρα και η Φώφη, είναι υποδηλωτικό, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει!
Όπως ξεκάθαρο των προθέσεών του, ήταν το μήνυμα που έστειλε ο Κυρ. Μητσοτάκης, για περιορισμό του Δημοσίου, δηλαδή απόλυση (ή μάλλον να το πούμε πιο... γλυκά, διαθεσιμότητα), όσων ξαναπήγαν στη δουλειά τους με απόφαση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και ξανά διώξιμο 15 χιλ. δημοσίων υπαλλήλων ως αρχή, μαζί με τις καθαρίστριες, το... ξεμπουντούλωμα των Ταμείων και άλλες... αγαθοεργίες!
Πολλά θα μπορούσε να υπενθυμίσει και να πει κανείς, για την εξήγηση του χθεσινού γεγονότος, που αποτελεί «καμπανάκι» για όσους δεν το έχουν συνειδητοποιήσει ακόμη...
Όπως για παράδειγμα η ελάχιστη απόσταση από το ευαγγελικό ωσανά εν τοις υψίστοις, έως το άρον, άρον σταύρωσον αυτόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου