Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: «Τίποτα δεν αλλάζει»
Ένα άτυπο «παιχνίδι» εντυπώσεων έχει αρχίσει σε ότι αφορά τη μεταφορά των μαθητών για το νέο σχολικό έτος και πιο συγκεκριμένα τη μεταφορά τους από την οικία προς το σχολείο.Για το θέμα αυτό μίλησε «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7» ο κ. Κώστας Κόλαρης, διευθυντής ανάπτυξης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, ο οποίος τόνισε ότι τίποτα δεν αλλάζει σε σχέση με την περσινή χρονιά ή την προπέρσινη.
Πιο συγκεκριμένα, τα όρια των αποστάσεων από το σπίτι του μαθητή στο σχολείο, ώστε να δικαιούται ειδικό μαθητικό δελτίο είναι: 1200 μέτρα για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, 2500 μέτρα για μαθητές γυμνασίων και 4000 μέτρα για μαθητές Λυκείων.
«Για την επόμενη σχολική περίοδο η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος κάνει μέριμνα για το πως θα εξασφαλίσει έγκαιρα και με ασφάλεια τη μεταφορά των μαθητών, όπως ακριβώς ορίζει και η ΚΥΑ (Κοινή Υπουργική Απόφαση).
Κάθε χρόνο η διαδικασία, όπως και φέτος έγινε έγκαιρα. Η ίδια ΚΥΑ ισχύει από το 2013, άρα τα ίδια όρια θα ισχύουν.
Η μεταφορά των μαθητών γίνεται με διάφορους τρόπους, με δημόσια συγκοινωνία ή αν δεν υπάρχει, επιστρατεύονται τα ίδια μέσα της Περιφέρειας και των δήμων. Αν δεν υπάρχουν αυτά, καλείται η Περιφέρεια να συνάψει συμβάσεις με οποιοδήποτε δημόσιο μεταφορικό μέσο. Αν δεν υπάρχει ούτε αυτό, τότε οι γονείς επιδοτούνται.
Όσοι μαθητές της Α/θμιας εκπαίδευσης είναι (σ.σ. κατοικούν) πάνω από 1200 μέτρα, δικαιούνται μεταφορά με δημόσια συγκοινωνία εφόσον η απόσταση που περιλαμβάνει την απόσταση της κατοικίας με τη στάση επιβίβασης και το σχολείο δεν υπερβαίνει τα όρια που σας είπα. Δηλαδή, η απόσταση από το σπίτι του παιδιού μέχρι το σχολείο θα πρέπει να είναι από 1200 μέτρα και πάνω, αλλά να μην χρειάζεται το παιδί να περπατά πάνω από 1200 μέτρα μέχρι τη στάση. Αν τηρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, το σύστημα θα τους δώσει ειδικό μαθητικό δελτίο.
Κατηγορηματικά δεν αλλάζει τίποτα.
Έχουμε κάνει έγγραφα στο Υπουργείο, προκειμένου να μειωθούν τα παραπάνω όρια.
Με το ΚΤΕΛ υπήρχε ένα τυπικό κόλλημα. Έχει πληρωθεί ωστόσο, κανονικά.
Οι αιτήσεις των γονέων και η καταχώριση των αιτήσεων λήγει αυτή τη βδομάδα. Έχουμε δώσει παράταση, αλλιώς θα δοθεί η δυνατότητα πάλι τον Σεπτέμβριο» είπε χαρακτηριστικά και μεταξύ άλλων ο κ. Κόλαρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου