Ντε
φάκτο δράσεις του Δήμου Πατρέων στο Νότιο - Κώστας Πελετίδης για εργατική Πρωτομαγιά
Αύριο
Τρίτη 10 Μάη, στις 12 το μεσημέρι στο Δημαρχείο, θα υπογραφεί μεταξύ Δήμου και
Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, συμφωνία παραχώρησης των κοινοχρήστων ποδηλάτων
που η Περιφέρεια προμηθεύτηκε, στο πλαίσιο υλοποίησης του ευρωπαϊκού έργου GIFTZ
και θα ενταχθούν σε ένα, ενιαίο σύστημα κοινόχρηστων ποδηλάτων της πόλης μας.
Στη
συνέχεια, οι εκπρόσωποι του Δήμου και της Περιφέρειας, θα μεταβούν στο σταθμό
των κοινοχρήστων ποδηλάτων στην πλατεία Γεωργίου, όπου θα ενημερωθούν και θα
παρακολουθήσουν την έναρξη λειτουργίας του συστήματος.
Ντε
φάκτο δράσεις του Δήμου Πατρέων στο Νότιο
Η
Δημοτική Αρχή, υλοποιώντας βήμα – βήμα τις παρεμβάσεις στην παραλιακή ζώνη,
εγκατέστησε στο Νότιο Πάρκο, όργανα γυμναστικής εξωτερικού χώρου, τα οποία ήδη
χρησιμοποιούνται δωρεάν, από εκατοντάδες συμπολίτες μας.
Παράλληλα
έγιναν και εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης στα όργανα γυμναστικής που
βρίσκονται στο χώρο του έλους της Αγυιάς.
Η
Δημοτική Αρχή, θεωρώντας την συνολική έκταση της λιμενικής ζώνης
αδιαπραγμάτευτη, όπως έχει αποφασίσει το Δημοτικό Συμβούλιο, θα συνεχίσει με
ντε φάκτο ενέργειες την απόδοση στο λαό και τη νεολαία της Πάτρας την παραλιακή
ζώνη, για την ικανοποίηση των οξυμένων αναγκών στην αναψυχή, τον αθλητισμό και
τον πολιτισμό.
Κώστας Πελετίδης για εργατική Πρωτομαγιά
Κατά
τη διάρκεια της Πρωτομαγιάτικης συγκέντρωσης του ΠΑΜΕ στην πλατεία Γεωργίου, σε
δηλώσεις του προς τα ΜΜΕ ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, μεταξύ άλλων
τόνισε: «130 χρόνια μετά την μεγάλη εξέγερση του Σικάγου που οι εργάτες έχυσαν
το αίμα τους για το 8ωρο και τα άλλα δικαιώματά της, κεφάλαιο και κυβερνήσεις
επιτίθενται συντονισμένα για να καταργήσουν κατακτήσεις, που με πολύχρονους
σκληρούς ταξικούς αγώνες, κέρδισαν οι εργαζόμενοι της χώρας μας, αλλά και σε
όλο τον κόσμο».


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου