ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Επίθεση Ζαχαριάδη στους Δημάρχους για αποθεματικά

Επίθεση Ζαχαριάδη στους Δημάρχους για την διαχείριση των αποθεματικών τους
Κριτική - επίθεση του Διευθυντή της Κ.Ο. του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., Κώστα Ζαχαριάδη, στους Δημάρχους της Χώρας, σχετικά με τη διαχείριση των αποθεματικών των Δήμων τους, σήμερα το πρωί από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ, υπεραμυνόμενος της απόφασης της Κυβέρνησης, να μεταφέρει με Π.Ν.Π., τα αποθεματικά Φορέων του στενού και ευρύτερου Δημοσίου, σε ειδικό λογαριασμό της Τράπεζας της Ελλάδος. 

«Δεν μπορούν οι Δήμοι να βάζουν τα χρήματά τους στην Proton Bank, στην Ψ Bank...», τόνισε, χαρακτηριστικά, ο Διευθυντής της Κ.Ο. του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και πρόσθεσε:

«Δεν μπορούν (σ.σ. οι Δήμαρχοι) να διαπραγματεύονται απευθείας μ' αυτές (σ.σ. Τράπεζες). Σ' όλες τις προηγμένες Χώρες τα χρήματα αποταμιεύονται στις Κεντρικές Τράπεζες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: