Κριτική - επίθεση του Διευθυντή της Κ.Ο. του
ΣΥ.ΡΙΖ.Α., Κώστα Ζαχαριάδη, στους Δημάρχους της Χώρας, σχετικά με τη
διαχείριση των αποθεματικών των Δήμων τους, σήμερα το πρωί από την
τηλεόραση του ΣΚΑΪ, υπεραμυνόμενος της απόφασης της Κυβέρνησης, να
μεταφέρει με Π.Ν.Π., τα αποθεματικά Φορέων του στενού και ευρύτερου
Δημοσίου, σε ειδικό λογαριασμό της Τράπεζας της Ελλάδος.
«Δεν μπορούν οι Δήμοι να βάζουν τα χρήματά τους στην Proton Bank, στην Ψ Bank...», τόνισε, χαρακτηριστικά, ο Διευθυντής της Κ.Ο. του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και πρόσθεσε:
«Δεν μπορούν (σ.σ. οι Δήμαρχοι) να διαπραγματεύονται απευθείας μ' αυτές (σ.σ. Τράπεζες). Σ' όλες τις προηγμένες Χώρες τα χρήματα αποταμιεύονται στις Κεντρικές Τράπεζες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου