Σας προσκαλούμε την Τετάρτη 18 Μαΐου 2016, στις 9.00μ.μ.
στη συναυλία του 19ου "Μουσικού Μαΐου” με τίτλο:
στη συναυλία του 19ου "Μουσικού Μαΐου” με τίτλο:
"Από τον κλασικισμό ... στην Jazz"
Ο Σπύρος Μαρίνης στο κλαρινέτο και η Νέλλη Σεμιτέκολο στο πιάνο
θα ερμηνεύσουν έργα των: J. Brahms, F. Poulenc, R. Schumann, C. Saint-Saëns και B. Kovács
Διοργάνωση: Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών
Ίδρυμα Ι. & Ε. ΤΟΠΑΛΗ
Συνεργασία: Λέσχη Φίλων της Κλασσικής Μουσικής
Ίδρυμα Ι. & Ε. ΤΟΠΑΛΗ
Συνεργασία: Λέσχη Φίλων της Κλασσικής Μουσικής
Χώρος εκδήλωσης: Αίθουσα Συναυλιών "Φιλαρμονικής
Εταιρίας Ωδείο Πατρών" (Ρ. Φεραίου 7)
Περισσότερες πληροφορίες στο www.fe-odeiopatron.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου