ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 20 Αυγούστου 2024

Χαλκιδική: Τραγωδία σε λούνα παρκ, όταν έσπασε το παιχνίδι


Η ανατριχιαστική μαρτυρία του αδελφού του 19χρονου που ήταν μαζί του στο μοιραίο παιχνίδι

Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία στη Χαλκιδική από την τραγωδία με τον θανάσιμο τραυματισμό 19χρονου σε λούνα παρκ,  στο Πευκοχώρι όταν το παιχνίδι στο οποίο επέβαινε, κάτω από συνθήκες που δεν έχουν διευκρινιστεί, έσπασε και ο νεαρός εκσφενδονίστηκε στο έδαφος.

Ανατριχιαστική είναι η μαρτυρία του αδελφού του 19χρονου, ο οποίος ήταν μαζί του στο μοιραίο παιχνίδι. «Πήγαμε στο λούνα παρκ και καθίσαμε σε κάποιες θέσεις. Ο υπεύθυνος μας άλλαξε θέσεις. Πριν ξεκινήσει το παιχνίδι μας είπε ότι θα το πάει δυνατά. Στην αρχή χαλαρά και μετά γρήγορα. Νιώθω το κάθισμα να ξεκολλάει, το λέω και στον αδερφό μου. Κάποια στιγμή νιώθω να ξεκολλάει όλη η πλάτη» εξιστόρησε ο νεαρός μιλώντας στην ΕΡΤ

«Σε κλάσματα δευτερόλεπτου βλέπω να είμαι ανάσκελα, τον αδερφό μου να μην είναι δίπλα κι εγώ να κρατιέμαι ασυναίσθητα από το σίδερο. Ο αδερφός μου πετάχτηκε από το κάθισμα. Δεν πετάχτηκε μακριά αλλά με φόρα και χτύπησε στο κεφάλι. Εγώ κρατήθηκα. Όλα αυτά έγιναν μπροστά στα μάτια και του άλλου αδερφού μου και της μητέρας μου. Με το που έσπασε το κάθισμα ο χειριστής εξαφανίστηκε. Άλλοι σταμάτησαν το μηχάνημα. Κατέβηκα και είδα τον αδερφό μου στο έδαφος» συνέχισε σε κατάσταση σοκ.

 

Πρόεδρος κοινότητας Πευκοχωρίου: «Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το λούνα παρκ»

Ο πρόεδρος της κοινότητας Πευκοχωρίου Γιώργος Τσιρκούδης παραδέχθηκε μιλώντας στην ΕΡΤ ότι στα τρία χρόνια που είναι εκλεγμένος δεν έχει ασχοληθεί με κανέναν έλεγχο στο λούνα παρκ. «Πάνω από 20 χρόνια υπάρχει το λούνα παρκ. Δεν είναι δουλειά μου να κάνω έλεγχο εγώ» υποστήριξε. «Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ μ’ αυτό το θέμα. Ξέρω ότι ο άνθρωπος κάνει τις συντηρήσεις του. Δε γνωρίζω ποιος είναι αρμόδιος» πρόσθεσε.

Για το δυστύχημα διεξάγεται προκαταρκτική έρευνα από το ΑΤ Κασσανδρείας.

Θα πραγματοποιηθεί πραγματογνωμοσύνη για να εξακριβωθούν τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος, ενώ το σημείο παραμένει αποκλεισμένο από τους αστυνομικούς.

Υπενθυμίζεται ότι η τραγωδία σημειώθηκε γύρω στα μεσάνυχτα της Δευτέρας (19/8). Ο 19χρονος ήταν πάνω στο παιχνίδι - ένα από αυτά με τα κουβούκλια που στριφογυρνούν πολύ γρήγορα - μαζί με τον αδελφό του που τραυματίστηκε ευτυχώς ελαφρά όταν τα δυο παιδιά βρέθηκαν στο έδαφος. 

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, παρά τις προσπάθειες των διασωστών που έσπευσαν άμεσα στο σημείο, ο νεαρός κατέληξε πριν προλάβει καν το ασθενοφόρο να φτάσει στο Κέντρο Υγείας Κασσανδρείας.

Εκ των υστέρων παραδόθηκε αυτοβούλως στις Αρχές, ο χειριστής του παιχνιδιού του λούνα παρκ όπου σκοτώθηκε ο 19χρονος το βράδυ της Δευτέρας (20/08), στο Πευκοχώρι, στην Χαλκιδική.

Σημειώνεται πως έχει συλληφθεί και ο υπεύθυνος του λούνα παρκ, έπειτα από το φρικτό δυστύχημα που συνέβη.


Δεν υπάρχουν σχόλια: