ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024

Σε ρόλο Φον Δημητράκη, δεν θα μου πάρετε την έδρα μου!

 

 

Θα κρατήσει την έδρα η Αθηνά Λινού -Δεν δήλωσε όμως αν θα την κάνει μετ(ο)ρίζι, ούτε με τα φασόλια, όπως καλή ώρα γνωστή συναδέλφισσά της στην Πάτρα!

 

Στην κωμωδία του Δημ. Ψαθά, που γράφηκε για να δείξει την αλλοτρίωση μερίδας των Ελλήνων κατά την γερμανοϊταλική κατοχή, αναφέρετει ο Φον Δημητράκης ένας κλασικός μαυραγορίτης έμπορος των Αθηνών, που εκλήθηκε από τον δοτό φιλοναζί πρωθυπουργό να... στολίσει το υπουργικό συμβούλιό του. Όμως η κόρη του ήταν στην αντίσταση του ΕΑΜ και αυτό ήταν... ψεγάδι στην καριέρα του. Όταν λοιπόν γνωστοποιείται το... ψεγάδι επικειμένης της απομάκρυνσής του από την δοτή κυβέρνηση, άρχισε τις γκρίνιες και τις διαμαρτυρίες για τον υποβιβασμό του. Και σήκωσε τον τόπο από τις φωνές μέσα στο υπουργικό γραφείο του: «Όχι, όχι, δεν θα μου πάρετε το υπουργείο μου. Δεν θα αφήσω να μου κάνετε τέτοιο κακό...».

Υπό αυτήν την έννοια και προς θεού δεν θέλω να ευθυγραμμίσω με τους ναζί, όσους παίρνουν θέσεις στη Βουλή και κολλάνε πάνω τους μέχρι ασφυξίας μη θέλοντας να τις επιστρέψουν στο κόμμα όπου τους έθεσε υποψήφιους στο ψηφοδέλτιό του!

Όμως το να επικαλούνται τους ψηφοφόρους τους, που τους ψήφισαν και στους έδωσαν την έδρα τους, το μετερίζι κι όχι με τα φασόλια(!) που θα την καταστήσουν για τον αγώνα τους μες στη Βουλή, όπως καλή ώρα είπε στην τηλεόραση συναδέλφισσά της στην Πάτρα, που τώρα ανήκει στην Νε.Αρ., θυμίζει κάτι από τον αμίμητο έμπορο Δημητράκη που για την περίπτωση έγινε και αυτός Φον, όπως οι Γερμανοί αξιωματικοί, που προέρχονταν από υψηλόβαθμες αριστοκρατικές οικογένειες!

Τούτων δοθέντων, στην αντεπίθεση πέρασε η Αθηνά Λινού κατά του Στέφανου Κασσελάκη, και με μια ιδιαίτερα αιχμηρή δήλωση διαμηνύει πως δεν πρόκειται να παραδώσει την έδρα της, λίγη ώρα μετά τη διαγραφή της από την ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ.

Μάλιστα, η κ. Λινού, τονίζει πως ο κ. Κασσελάκης «συμμετέχει σε κακόβουλες συκοφαντίες του κου Πολάκη εναντίον μου, συμπεριφερόμενος ως αυτόκλητος δικαστής».

Στον απόηχο της διπλής επίθεσης Κασσελάκη στην κ. Λινού – τόσο μέσω συνέντευξής του στο MEGA, όσο και μέσω ανάρτησής του όπου άφηνε αιχμές και κατά του Αλέξη Τσίπρα- η ανεξάρτητη πλέον βουλεύτρια, σημειώνει απευθυνόμενη στον κ. Κασσελάκη:

«Μου ζητήσατε σήμερα μέσω του Διευθυντή του γραφείου σας, κου Καπνισάκη, να παραιτηθώ από τη θέση μου ως βουλευτή του κόμματος ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, επικαλούμενος δήθεν έλλειψη διαφάνειας στο έργο μου και κάνοντας ήδη σχετικές δημόσιες δηλώσεις. Με τον τρόπο αυτό μου ζητάτε να αποδεχθώ μιαν ανύπαρκτη ενοχή».

«Προφανώς, αυτό δεν είναι δυνατόν να γίνει από μέρους μου. Αντιλαμβάνεστε βέβαια επίσης ότι με τον τρόπο αυτό συνομολογείτε ότι συμμετέχετε στις κακόβουλες συκοφαντίες του κου Πολάκη εναντίον μου, συμπεριφερόμενος ως αυτόκλητος δικαστής», συνεχίζει και προσθέτει:

«Και είναι απορίας άξιο πότε προφθάσατε να διαβάσετε τις 459 σελίδες με στοιχεία που αποδεικνύουν την άψογη διαχείριση της Prolepsis ώστε να προβείτε στην ηθικώς και λογικώς μετέωρη αξίωσή σας. Σας ενημερώνω λοιπόν ότι δεν πρόκειται να παραιτηθώ από βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου, ούτε να παραδώσω την έδρα την οποία μου έδωσαν 25.000 και πλέον ψηφοφόροι μου».

Ακριβώς έτσι: «Το υπουργείο είναι δικό μου, δεν θα μου πάρετε το υπουργείο μου» όπως έλεγε ο Φον Δημητράκης!

Γι αυτό ο κ. Κασσελάκης είχε δηλώσει νωρίτερα: Είναι θέμα αξιοπρέπειας πως θα διαχειριστεί το ζήτημα η κα Λινού! Αυτά, αν και δεν νομίζει κανείς ότι την ακουμπάνε τέτοιες ευαισθησίες, αφού «Ανακουφισμένη» αισθάνεται η Αθήνα Λινού μετά την απόφαση του Στέφανου Κασσελάκη να τη διαγράψει, με την ίδια να τονίζει στην πρώτη της δημόσια αντίδραση ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μετατρέπεται σε «πολακικό» κόμμα!


Δεν υπάρχουν σχόλια: