ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

Θρησκευτική ουδετερότητα του κράτους, επιβάλλει το Σύνταγμα


Πώς σχολιάζετε την στήριξη που το υπουργείο Παιδείας παρέχει σε παραθρησκευτικές οργανώσεις;
Το παραπάνω είναι ερώτημα με αφορμή την απόπειρα της κας Κεραμέως να μετατρέψει σε ιεροδιδασκαλία τα σχολεία της Αττικής. Ανεπίσημοι κύκλοι, που εκφράζουν τον ΣΥΡΙΖΑ, απαντούν:  

«Σε παραμάγαζο παραθρησκευτικών οργανώσεων επιχειρεί να μετατρέψει η κ. Ν.Κεραμέως το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Έτσι, μετά τα όσα τραγελαφικά συνέβησαν σε σχολεία ανά την επικράτεια με αφορμή τον κατά Κεραμέως εορτασμό των Τριών Ιεραρχών, είδε το φως της δημοσιότητας ένα ακόμα κρούσμα. Με “εξαιρετικά επείγον” (!) πρόσφατο έγγραφο, που υπογράφει η Γενική Γραμματέας του υπ. Παιδείας, καλούνται τα δεκαπενταμελή συμβούλια των μαθητικών κοινοτήτων των Λυκείων όλης της χώρας να συμμετάσχουν καταθέτοντας τις απόψεις τους σε διαβούλευση που οργανώνει η ονομαζόμενη Πανελλήνιος Ένωσις Γονέων ‘Η Χριστιανική Αγωγή’, ενόψει ημερίδας που έχει προγραμματιστεί με θέμα “Σύγχρονη Παιδεία και Ελληνορθόδοξη Παράδοση”.
Για όσους τυχόν δεν γνωρίζουν την εν λόγω (παρα)θρησκευτική οργάνωση, σημειώνουμε ότι συνδέεται οργανικά με την Αδελφότητα Θεολόγων “Ο Σωτήρ”, γνωστή για τις ακραίες αντιλήψεις και πρακτικές της. Σημειώνουμε, επίσης, ότι τα “χριστιανικά” αντανακλαστικά της είναι τέτοια, που δεν δίστασε να απειλεί επί σειρά ετών με έξωση 143 μαθήτριες και μαθητές του 73ου σχολείου Δήμου Αθηναίων, διεκδικώντας το κτήριο στο οποίο στεγάζονταν, εκμεταλλευόμενη την ανοχή του κράτους και κρατώντας το σχολείο σε καθεστώς ομηρείας.
Η κ. Κεραμέως οφείλει να σεβαστεί, επιτέλους, τις συνταγματικές επιταγές για τη θρησκευτική ουδετερότητα του κράτους, να σεβαστεί την ίδια τη νεολαία και μην προσπαθεί να την καταστήσει βορά σε ακραίες σκοταδιστικές αντιλήψεις και πρακτικές.
Ναι αλλά η κ. Κεραμέως ανακάλεσε εν τέλει το σχετικό έγγραφο. Πώς το σχολιάζετε;
Μετά τον σάλο και τη γενική κατακραυγή δεν μπορούσε παρά να το ανακαλέσει. Ωστόσο, το ίδιο το έγγραφο δεν αφήνει καμία αμφιβολία ότι επί των ημερών της στο υπουργείο Παιδείας έχει δημιουργεί ένα κλίμα ανοχής αν όχι απροκάληπτης στήριξης σκοταδιστικών αντιλήψεων και πρακτικών.
Πώς σχολιάζετε τον απολογισμό της Υπουργού Παιδείας για το έργο της μέχρι σήμερα;
Η υπουργός Παιδείας κ. Ν. Κεραμέως παρουσίασε τον πιο ανήκουστο απολογισμό που έχει υπάρξει ποτέ στον τομέα της εκπαίδευσης. Για να καλύψει την πλήρη ανεπάρκεια της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης επιστρατεύει φτηνές λαθροχειρίες. Νομίζει πως θα εξαπατήσει τον ελληνικό λαό, όταν είναι πασιφανής η αδράνεια και η ανικανότητά της να αντιμετωπίσει τα καυτά προβλήματα που ταλανίζουν την εκπαίδευση και που ολοένα οξύνονται.
Ένα από αυτά τα τεχνάσματα είναι η οικειοποίηση και ο σφετερισμός μέτρων που είχαν ξεκινήσει, θεμελιωθεί και δρομολογηθεί από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Τέτοια μέτρα είναι π.χ. οι 4.500 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και οι αντίστοιχοι διορισμοί στη γενική εκπαίδευση, η καθιέρωση της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης, η ένταξη νέων θεματικών στο σχολικό πρόγραμμα (υγιεινή διατροφή, εξαρτήσεις, τρόπος ζωής) κ.λπ.. Έτσι, ενώ τέλος Ιανουαρίου εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, η κυβέρνηση βαυκαλίζεται με την προοπτική να αντιμετωπίσει αυτά τα προβλήματα τους... επόμενους μήνες.
Ταυτόχρονα, για να καλύψει την ένδεια κυβερνητικού έργου βαφτίζει ξεδιάντροπα ως κυβερνητικό έργο επουσιώδεις ως και ασήμαντες συναντήσεις με ποικίλους παράγοντες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι πραγματικά εξοργιστικό, τη στιγμή που η πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής χρειάστηκε μήνες για να πραγματοποιηθεί και το πρώτο εκπαιδευτικό νομοσχέδιο ψηφίστηκε μόλις αυτό το μήνα, η κ. Κεραμέως να προβάλλει ως “σημαντικό” κυβερνητικό έργο εθιμοτυπικές συναντήσεις, λογύδρια ρουτίνας, ακόμα και ανούσια ευχολόγια.
Το πιο εξοργιστικό είναι ότι η κ. Κεραμέως επιστρατεύει τα πάντα στην εναγώνια προσπάθειά της να εξωραΐσει τις καταστροφικές επιλογές της κυβέρνησης για τη δημόσια εκπαίδευση, επιλογές που μας οδηγούν δεκαετίες πίσω. Διαστρέφοντας πλήρως την πραγματικότητα, προβάλλει ως θετικά μέτρα τη σύνδεση της χρηματοδότησης των πανεπιστημίων με την αξιολόγηση, την κατάργηση του ασύλου, την αναστολή λειτουργίας της Νομικής Σχολής στην Πάτρα και των 37 νέων πανεπιστημιακών τμημάτων, την ψήφιση του άρθρου 50 του τελευταίου νόμου, που εξισώνει τους κάθε λογής τυχάρπαστους τίτλους σπουδών με πανεπιστημιακά πτυχία, την κατάργηση των διετών τμημάτων επαγγελματικής εξειδίκευσης στα πανεπιστήμια και την ακύρωση των “πράσινων” σχολών, που άνοιγαν μια ευοίωνη προοπτική προς την ελεύθερη πρόσβαση στα πανεπιστήμια.
Αποκορύφωμα, η προσπάθειά της κυβέρνησης να παρουσιάσει ως δήθεν φιλολαϊκή πολιτική το σχέδιό της να επεκτείνει σε όλη τη χώρα ένα δίκτυο πρότυπων-πειραματικών σχολείων, όταν είναι φανερό ότι πρόκειται για μια ωμή ταξική πολιτική διαχωρισμού των παιδιών στην εκπαίδευση, που θα λειτουργήσει σε βάρος των πιο παραγκωνισμένων στρωμάτων της ελληνικής κοινωνίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: