ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Επέστρεψε από Αυστρία η αποστολή του Δήμου Πατρέων



 Με μεγάλη επιτυχία η συμμετοχή της Πάτρας στους Διεθνείς Χειμερινούς Παιδικούς Αγώνες


Επέστρεψε από την Αυστρία και συγκεκριμένα από το Innsbruck η αποστολή του Δήμου Πατρέων που συμμετείχε στους Διεθνείς Χειμερινούς Παιδικούς Αγώνες.

Στην αποστολή συμμετείχαν 12 αθλητές (Φοίβος Παρασκευάς, Ανδρέας Βλασταράς, Ανδρέας Ανδρουτσέλης, Ηλίας Τζούδας, Κωσταντίνος Πέτσας, Φίλιππος Ντόντης, Μαρίνα Ακίνο Ελλούλ, Ισιδώρα Γιαννοπούλου, Άννα Παπαγεωργίου, Μαριλένα Βλασταρά, Μαρία Ελένη Ασημακοπούλου και Ειρήνη Αλέξη).
Οι προπονητές της αποστολής ήταν οι: Ακυλίνα Σκούρα, Κωνσταντίνος Πανταζόπουλος και Βασίλης Γιαννόπουλος.
Αρχηγός της αποστολής και προπονητής ήταν ο Γιώργος Μπονέλης και εκπρόσωπος πόλης ο Κωνσταντίνος Καραγκούνης.
Οι αθλητές αγωνίστηκαν στο γιγαντιαίο σλάλομ, στο παράλληλο σλάλομ μεικτών ομάδων, και στο  σκι κρος μεικτών ομάδων, στο οποίο η Ισιδώρα Γιαννοπούλου κατέκτησε τη 2η θέση, που ήταν και η κορυφαία αγωνιστική επίδοση της ομάδας μας.
Η διοργάνωση διήρκησε 6 μέρες, 11-16 Ιανουαρίου οπότε και η αποστολή επέστρεψε στην Πάτρα.
Ήταν μια άριστη διοργάνωση σε όλα τα επίπεδα και για όλους μια αξέχαστη εμπειρία. Συμμετείχαν 54 πόλεις από 22 διαφορετικές χώρες με 792 αθλητές έλαβαν μέρος σε αυτούς τους αγώνες.
Από την Ελλάδα συμμετείχαν εκτός από την Πάτρα, η Αθήνα και η Νάουσα.
Προσωρινή διακοπή νερού τη Δευτέρα 25-1-2016
Από την ΔΕΥΑΠ ανακοινώνεται ότι «την Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016 και από τις 8.00 το πρωί έως τις 4.00 το απόγευμα λόγω εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης θα υπάρχει πλημμελής υδροδότηση έως και πλήρης διακοπή νερού στις περιοχές:
ΒΡΑΧΝΕΪΚΑ – ΜΙΝΤΙΛΟΓΛΙ – ΜΟΝΟΔΕΝΔΡΙ – ΡΟΪΤΙΚΑ – ΔΡΕΣΘΕΝΑ.

Συνιστάται να περιορίζεται η κατανάλωση νερού σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: