ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Από Ζευγολατιού άρξαστε η Ολυμπία... σκοτώστρα!

Εάν τους ξεχάσατε, να σας τους θυμίσω. Αυτή η φωτογραφία είναι από την μαϊμου-επανεκκίνηση του έργου της Ολυμπίας Οδού στο Ζευγολατιό Κορινθίας, πριν τρία χρόνια. Και αυτοί οι κύριοι, είναι εκείνοι που μας γέμισαν ψεύτικες ελπίδες ότι επιτέλους θα κατασκευαστεί η... εθνική σκοτώστρα. Έβαλαν και έναν φορτηγατζή να πηγαίνει πάνω κάτω στο έργο, να σηκώνεται μπουχός η σκόνη, για να παίρνουν οι αθώοι καναλάρχες και μεγαλοδημοσιογράφοι, μη εξαιρουμένων κάποιων μικρότερων λαμόγιων, πλάνα για να χαζέψουν τους ψηφοφόρους. Μόλις έληξε η εορτή των εγκαινίων σταμάτησε και το έργο! Οι κύριοι έφυγαν και ο οδηγός έμεινε απλήρωτος.  Σήμερα οι ίδιοι κατηγορούν την κυβέρνηση Τσίπρα-Καμένου γιατί δεν... ολοκλήρωσε το έργο! Με τι λεφτά βρε αθεόφοβοι, που καταληστέψατε το δημόσιο ταμείο με τη συμφωνία που κάνατε με τους εργολάβους; 
Ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα δόθηκε το έτοιμο τμήμα οδοστρώματος στην περιοχή του Ζευγολατιού για να ετοιμαστεί ο βόρειος (δεξιός) κλάδος του νέου αυτοκινητοδρόμου σε ένα χρονικό διάστημα 3 μηνών
Η πρώτη πληρωμή του 2016 από το Υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό είναι γεγονός. Με απόφαση του ΥΠΟΜΕΔΙ με ημερομηνία 25.1.2016 δόθηκε εντολή πληρωμής 8.203.191,46 ευρώ για την πληρωμή του 14ου λογαριασμού της 11ης τμηματικής καταβολής της 3ης δόσης της Χρηματοδοτικής Συμβολής του Δημοσίου.

Όπως αναφέρει το ypodomes.com με αυτό τον τρόπο ξεκινά με τον καλύτερο τρόπο η χρονιά για την κατασκευή η οποία βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο.


Ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα δόθηκε το έτοιμο τμήμα οδοστρώματος στην περιοχή του Ζευγολατιού για να ετοιμαστεί ο βόρειος (δεξιός) κλάδος του νέου αυτοκινητοδρόμου σε ένα χρονικό διάστημα 3 μηνών. Να ελπίσουμε ότι δεν θα ανακύψει άλλο πρόβλημα και πως επιτέλους μέχρι το καλοκαίρι θα έχουν πεταχτεί στα σκουπίδια εκείνες οι... θανατερές ταμπέλες που τις διαβάσεις ενώ οδηγείς και φεύγει η ψυχή σου, πριν την πνοή σου!

Τα σενάρια απόδοσης του τμήματος Κόρινθος-Κιάτο συνεχίζουν να υφίστανται όμως οι τελικές αποφάσεις για τα έτοιμα τμήματα του αυτοκινητόδρομου θα ληφθούν την Άνοιξη οι αποφάσεις που θα καθορίσουν ποιες και πότε θα είναι αυτές.

Σε κάθε περίπτωση η λαιμητόμος της 31ης Μαρτίου 2017 υπάρχει και λειτουργεί πλέον ως αντίστροφη μέτρηση καθώς από τότε μας χωρίζουν  μόλις 14 μήνες.

Τα υπόλοιπα που θα μείνουν μετά την λειτουργική απόδοση του τμήματος Κόρινθος-Πάτρα θα είναι 4-5 σημεία που έχουν επαφή με το σιδηρόδρομο και που θα αποδοθούν μερικούς μήνες αργότερα, χωρίς όμως να εμποδίζουν τη λειτουργία του νέου αυτοκινητόδρομους.

ΤΙ ΘΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ

 
Το τμήμα Κόρινθος-Πάτρα μήκους 120χλμ θα έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου. Σε όλο το μήκος θα διαθέτει 2 λωρίδες + λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση ενώ θα υπάρχει διαχωριστικό ασφαλείας στο μέσον.

Σε όλο το μήκος θα υπάρχουν ανισόπεδοι κόμβοι για την είσοδο-έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο και σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών  (ΣΕΑ). Με την ολοκλήρωση και λειτουργία του οδικού άξονα η χρονοαπόσταση των 120χλμ μεταξύ Πάτρας και Κορίνθου θα διανύεται σε 1 ώρα ενώ μεταξύ Πάτρας και Αθήνας σε λιγότερο από 2 ώρες.

Ο αυτοκινητόδρομος θα τελειώνει στον κόμβο Μιντιλίογλου, μετά την Περιμετρική Πάτρας σημείο από όπου θα ξεκινήσουν τα έργα κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, έργο που δημοπρατείται αυτή την εποχή με πολλαπλές εργολαβίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: