Την ώρα που η κυβέρνηση επιχειρεί να προχωρήσει στη νόμιμη αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών, μετά από 25 χρόνια πλήρους ασυδοσίας, σε μάχη μέχρις εσχάτων έχουν επιδοθεί τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας -παίρνοντας σήμα από τον αρχηγό τους- προκειμένου να υπερασπιστούν τα συμφέροντα των μπαταχτσήδων καναλαρχών, που φυτοζωούν χρεωμένοι μέχρι τον λαιμό, χρηματοδοτούμενοι από τον ελληνικό λαό, μέσω της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών.


Όταν οι συνταξιούχοι έχουν ματώσει με μειώσεις 40% ώς τώρα και το ασφαλιστικό πονάει κάθε ασφαλισμένο και άνεργο για να γίνει βιώσιμο, οι νεοδημοκράτες βουλευτές προτάσσουν τα συμφέροντα των ιδιοκτητών των τηλεοπτικών σταθμών, τα οποία θίγονται από την κυβερνητική πολιτική, αφού τους καλεί να πληρώσουν ασφαλιστικά ταμεία και τράπεζες, αλλά και το ενοίκιο για την εκμετάλλευση του δημόσιου αγαθού που λέγεται φάσμα συχνοτήτων. Η ελληνική κοινωνία βρίσκεται μπροστά στην εξέλιξη ενός ...υπέρ πάντων αγώνα της Ν.Δ., μην τυχόν και υποχρεωθούν να βάλουν το χέρι στην τσέπη οι χρυσοκάνθαροι της εγχώριας ελίτ.

Η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη με ανακοίνωσή της σημειώνει ότι η πρώτη πολιτική πράξη του Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν να προσπαθήσει με θεσμικά τερτίπια να μπλοκάρει τον διαγωνισμό των ραδιοτηλεοπτικών συχνοτήτων. Και ρωτάει: Θέλει η Ν.Δ. να γίνει διαγωνισμός για τις άδειες; Θα επιμείνει να υπερασπίζεται την αδιαφάνεια στα ΜΜΕ; Θα συνταχθεί με εκείνες τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας που επιθυμούν τη διαφάνεια ή θα συνεχίσει να συστρατεύεται με όσους έχουν συμφέρον να συντηρείται αυτό το αδιαφανές ραδιοτηλεοπτικό τοπίο;

Αγγέλα Νταρζάνου - avgi.gr