ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Αποζημίωση; Ούτε να το σκέφτονται οι κύριοι διοικητές!

Καμία αποζημίωση στους Διοικητές Νοσοκομείων που αντικαταστάθηκαν
Και κάποιοι παρανόμησαν «στα όρια παρέμβασης του εισαγγελέα»!
 
Πρώτη φορά ανάγεται σε μείζον πολιτικό ζήτημα, η αντικατάσταση Διοικητών Νοσοκομείων, υποστήριξε μέσω του ΣΚΑΪ, ο Υπουργός Υγείας, Ανδρέας Ξανθός, στον απόηχο της απομάκρυνσης των 59 Διοικητών και αναπληρωτών Διοικητών Νοσοκομείων του ΕΣΥ. 
 
Ο κ. Ξανθός υπεραμύνθηκε της διαδικασίας αξιολόγησης, τονίζοντας ότι, το Υπουργείο Υγείας δεν αρκέστηκε στις εισηγητικές εκθέσεις των Υγειονομικών Περιφερειών, αλλά κάλεσε όλα τα εξεταζόμενα στελέχη σε προφορική συνέντευξη ενώπιον πενταμελούς επιτροπής, στην οποία συμμετείχαν καταρτισμένοι επιστήμονες αλλά και αντιπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας. 

Ο κ. Ξανθός σημείωσε μάλιστα ότι, «δύο ή τρεις» Διοικητές Νοσοκομείων προσπάθησαν να «προκαλέσουν πρόβλημα» δαπανώντας μέρος του κονδυλίου που δόθηκε για φάρμακα, ώστε να κάνουν άλλες δαπάνες, προσθέτοντας πως, οι ενέργειες των εν λόγω Διοικητών κινήθηκαν «στα όρια παρέμβασης του εισαγγελέα». 

Απαντώντας δε στις καταγγελίες Διοικητών ότι, η κάθε συνέντευξη κράτησε ενάμισι λεπτό, ο κ. Ξανθός απάντησε ότι, δόθηκαν «15 λεπτά σε όλους».

Διευκρίνισε ότι, κανένας από τους αποχωρήσαντες Διοικητές δεν θα λάβει αποζημίωση, με δεδομένο ότι, υπήρξε αξιολόγηση του έργου τους και διαβεβαίωσε πως, οι νέοι Διοικητές θα πληρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις. 

Τέλος, ο Υπουργός Υγείας επισήμανε ότι, είναι η πρώτη φορά που Διοικητές έμειναν σε νοσοκομεία 11 μήνες μετά την αλλαγή Κυβέρνησης, ενώ συνήθως οι αλλαγές γίνονται εντός εξαμήνου μετά τις εκλογές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: