Ο στόχος τώρα «αρκετά πιο κάτω από τους 2 βαθμούς Κελσίου»

 Σε μια ιστορική συμφωνία για την αντιμετώπιση του φαινομένου της υπερθέρμανσης του πλανήτη κατέληξαν οι 195 χώρες που συμμετείχαν στη Διεθνή Διάσκεψη του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών στο Παρίσι για την κλιματική αλλαγή.


«Κοιτάζω την αίθουσα, βλέπω ότι οι αντιδράσεις είναι θετικές, δεν ακούω καμία ένσταση, η συμφωνία του Παρισιού για το κλίμα υιοθετήθηκε» δήλωσε ο πρόεδρος της COP21, Λοράν Φαμπιούς, ενώ η αίθουσα σείστηκε από τα χειροκροτήματα και τις επευφημίες των παρευρισκομένων.

Η συμφωνία θέτει τον πολύ φιλόδοξο στόχο του περιορισμού της υπερθέρμανσης «αρκετά πιο κάτω από τους 2 βαθμούς Κελσίου», για να περιοριστούν οι επιπτώσεις της στο περιβάλλον, ενώ προτρέπει τα κράτη που την υπέγραψαν να «συνεχίσουν τις προσπάθειες για περιορισμό της ανόδου της θερμοκρασίας στους 1,5 βαθμούς Κελσίου» σε σχέση με την προβιομηχανική περίοδο.

(Με πληροφορίες από το ΑΜΠΕ)