ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Ο σχολιασμός της έδρας του ΛΑΕ... στην ΕΕ, ενοχλεί

Δεν ενοχλεί όμως η "απαλλοτρίωση" της έδρας του ΣΥΡΙΖΑ και τα χιλιαρικάκια του μισθού που επωφελείται ο μη ΣΥΡΙΖΑίος ευρωβουλευτής!
Η συζήτηση στο fb (στην προσωπική σελίδα της Πατρινής συνδικαλίστριας Ντίνας Πεταλά) άναψε και τα αίματα των αριστερών πήραν φωτιά, ως συνήθως! Σε αυτά συνετέλεσε η χθεσινοβραδινή ανάρτηση στο Istologio G. Mosxou, και ο σχολιασμός των όσων... βαρύγδουπων είπε ο κύριος Νίκος Χουντής, ευρωβουλευτής "από σπόντα" κατ΄ αρχάς του ΣΥΡΙΖΑ και σήμερα ποιητική αδεία ή επί το επαναστατικώτερον "απαλλοτριωτικό δικαίω", όπως θα έλεγαν και κάποιοι νεαροί φίλοι, εντρυφήσαντες στα ενδώτερα της επαναστατικής εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς των Εξαρχείων, ευρωβουλευτής υιοθετηθείς από το κόμμα Λαφαζάνη.
Υπενθυμίζω ότι είχε... άδει ο κύριος Νίκος κοινώς  απέστειλε γραπτό χαιρετισμό και τόνισε ότι, διαβάστε με προσοχή, μην σας φύγει καμιά οξεία :
"Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι παράδειγμα προς αποφυγήν για τις αριστερές δυνάμεις της Ευρώπης"!

Και ο διαχειριστής του Istologiou G. Mosxou αισθάνθηκε την ανάγκη να σχολιάσει:
"Α, όχι. Όλα κι όλα δεν είπε τίποτα για τα χιλιάρικα του μισθού της έδρας του ΣΥΡΙΖΑ. Μην τον κακολογίσουμε τον άνθρωπο! Απλώς τα… παντελονιάζει και τα  ζεσταίνει στην τσέπη του για καμιά 30ριά μέρες κάθε μήνα!  

Τώρα για ερώτημά σας, πως και δεν παραιτείτε από την έδρα που ανήκει στο ΣΥΡΙΖΑ, με τον οποίο έχει θέσει υποψηφιότητα, ε, μη μου βάζετε δύσκολα. 

Ρωτήστε και καναν σοφό εκεί στο Λαφαζανέικο. Μπορεί να ξέρει και να λύσει το γρίφο!".
Αυτά θεωρήθηκαν έγκλημα καθοσιώσεος και χαρακτηρίστηκαν λίβελλο, από αντιδρούντες, ενώ αντιθέτως η "απαλλοτρίωση"  της κλεψιμαίικης έδρας ρου ΣΥΡΙΖΑ, δυστυχώς, δεν χαρακτηρίστηκε ανηθικότητα, που δεν συνάδει με το ήθος της Αριστεράς, η οποία σήμερα βάλλεται πανταχόθεν και είναι υποχρεωμένη "να φυλάει τα ρούχα της" για να της μείνει κανα εσώρουχο! 
Δείται μερικές από τις δημόσιες, γιατί υπάρχουν και οι υφέρπουσες, αντιδράσεις: 
 Ntina Petala
Κριμα Νικο Χουντη! Κριμα!
George Passalides Δεν ξέρω ποια είναι η μεγαλύτερη ξεφτίλα... Αυτός που γράφει ή αυτός που ανεβάζει το κείμενο, το οποίο εκτός των άλλων βόα για το ήθος του, ενδεικτικό της αριστεράς που υπηρετεί. Συνεχίστε έχει κι άλλο πάτο...
Γιαννης Παπαγρηγοριου
Γιαννης Παπαγρηγοριου Επειδή δεν μιλάμε για εσάς;
Γιώργος Μοσχος
Γιώργος Μοσχος Αγαπητέ κύριε ηθικολόγε Γ. Πασσαλίδη, σας παρακαλώ διαβάστε και τούτο για να κρίνεται συνολικά το ήθος του συγγραφέα (εμού δηλαδή). Και μην ξεχνάτε ότι η ΛΑΕ δεν κατήλθε σε ευρωεκλογές, άρα πως κατέχει έδρα στο Ευρωκοινοβούλιο; Επίσης το Istologio G. Mosxou δημοσίευσε ρεπορτάζ από την συγκέντρωση της ΛΑΕ στον Κεραμεικό. Η ΛΑΕ θα τολμούσε να δημοσιεύσει ρεπορτάζ από εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ; Κια τώρα διάβασέ το παρακάτω:

Λαφαζάνης: Αριστερή επανίδρυση με επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ εξήγγειλε ο Π. Λαφαζάνης

N. Χουντής: "Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι παράδειγμα προς αποφυγήν για τις αριστερές δυνάμεις της Ευρώπης" - Συγκέντρωση της ΛΑΕ στον Κεραμεικό, χθες

Την "πολιτική αντεπίθεση" της Λαϊκής Ενότητας με στόχο την αριστερή επανίδρυση και την κλιμάκωση της μετεκλογικής προσπάθειας του κόμματος προανήγγειλε ο Π. Λαφαζάνης χθες από το Cine Κεραμεικός. Τα υπόλοιπα στη διεύθυνση: http://gzmosxos.blogspot.gr/ (Λαφαζάνης: Αριστερή επανίδρυση με επίθεση στο ΣΥΡΙΖΑ...).


Στο τέλος του μήνα, η κυβέρνηση θα καταθέσει την δική της ολοκληρωμένη πρόταση…
gzmosxos.blogspot.com|Από Γιώργος Μόσχος
Γιώργος Μοσχος

Απαντήστε...

Panagiotis Terzogloy
Panagiotis Terzogloy Το έχετε χάσει τελείως!!!
Vasilis Tentomas
Vasilis Tentomas Άλλο η όποια (και σκληρή) κριτική στη στάση του Χουντή και άλλο αυτό το απαράδεκτο στην αριστερά λιβελογράφημα!
Yannis Goulimis
Yannis Goulimis Από δηλώσεις Λαφαζάνη «Έγκυρες πληροφορίες αποδίδουν αυτήν την εικόνα "χουντικού" τύπου φίμωσης μιας ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ και δημιουργεί πολιτικά γεγονότα όχι μόνο στο "μένος" των μέσων εναντίον της Λαϊκής Ενότητας, που σχετίζεται με τις θέσεις της τελευταίας αλλά κυρίως στις ωμές εκβιαστικές επεμβάσεις του Μεγάρου Μαξίμου που απαιτεί πάση θυσία την φίμωση από παντού της Λαϊκής Ενότητας»! Έχετε δίκιο το ήθος περισσεύει στον επίσημο λόγο και λείπει από τους σχολιάζοντες στο fb, δούλεμα κανονικό δηλαδή. Για θυμίστε μου κάποια ενέργεια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για να παρακολουθήσω τη συζήτηση ή επειδή δεν κάνει δηλώσεις η Γεροβασίλη, για τη ΛΑΕ εξαπολύουμε οχετούς, για να μας δείξουν τα κανάλια, προφανώς για την αξία των δηλώσεων και την αξία της μιντιακής δημοκρατίας; Το κουστουμάκι το έκοψε και το έραψε στα μέτρα του καθενός ο λαός μην περιμένετε μεταποίηση από το ΣΥΡΙΖΑ, για να σας χωρέσει, έστω και με πρωθύστερο ευρωβουλευτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: