![]() |
| Ηρώ Διώτη: Παραιτήθη από μέλος ΣΥΡΙΖΑ - Καλεί μέλη του ΛΑΕ. |
Νέα κίνηση ξεπετάχτηκε από τους κόλπους του κόμματος Λαφαζάνη, ένα μήνα μετά το δυσμενές αποτέλεσμα των εκλογών
"Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται..." στη ΛΑΕ. Γι αυτό, σημειώθηκαν τρανταχτές απουσίες, όπως για παράδειγμα του Μ. Γλέζου, της κυρα Ζωής Κωνσταντοπούλου κ.α., παρά τη μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλε ο Παν. Λαφαζάνης προκειμένου στην ανοιχτή πολιτική συγκέντρωση της π. Δευτέρας για την «ανασυγκρότηση» της ΛΑΕ, να μην συμβούν.
Ο Μ. Γλέζος δεν παρέστη, ούτε έστειλε κάποιο βιντεοσκοπημένο μήνυμα,όπως την προηγούμενη φορά, δείχνοντας με την στάση του πως δεν σκοπεύει να συνεχίσει την συστράτευση με την ΛΑΕ.
Άρα με δεδομένη την αποτυχία εισόδου στη Βουλή, η συζήτση για το τι μέλλει γενέσθαι έχει ανοίξει.
Κάποιοι δειλά-δειλά ζητούν οι έχοντες αριστερή συνείδηση να συνδυαστεί η παρουσία τους στο σχήμα με την κριτική και την αποτίμηση της δράσης του, όλο το προηγούμενο διάστημα με τον απολογισμό του σχεδίου ''της κυβέρνησης της Αριστεράς'' στο πλαίσιο της δεδομένης Ε.Ε., σε μια κατεύθυνση κριτική, ενωτική, ριζοσπαστική και αγωνιστική.
Ενολίγοις να ανοίξουν δρόμοι συνάντησης με τους συντρόφους του ΣΥΡΙΖΑ και να ακολουθήσουν την πεπατημενη ενωτική στρατηγική της ριζοσπαστικής αριστεράς, που συνίσταται στην "Ενότητα στη Δράση" μέσα στα κινήματα!
Στο πλαίσιο αυτό την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου στις 7:00 μμ, πραγματοποιείται εκδήλωση-ανοιχτή συζήτηση στην ΑΣΟΕΕ, με θέμα: «Η ζωή μετά το Μνημόνιο 3: συγκυρία, Αριστερά, κίνημα». Με εισηγητές τους: Ηρώ Διώτη, Αλίκη Κοσυφολόγου, Χρήστο Λάσκο και συντονιστή τον Ηλία Χρονόπουλο.
Στο κάλεσμά τους μεταξύ άλλων αναφέρουν:
«Μέλη που αποχωρήσαμε από τον ΣΥΡΙΖΑ, αγωνιστές και αγωνίστριες που συμμετείχαν σε κοινωνικοπολιτικά κινήματα θέλουμε να συμβάλουμε στη χάραξη μιας νέας ριζοσπαστικής στρατηγικής, ξεκινώντας από τη συγκρότηση ενός δικτύου επικοινωνίας και συντονισμού» αναφέρει το κάλεσμα της Πρωτοβουλίας, που διοργανώνει την ανοιχτή συζήτηση.
Η πρόσκληση της κίνησης, που τελεί υπό την διεύθυνση της Ηρούς Διώτη, απευθύνεται προς τους φίλους και συντρόφους της ΛΑΕ, που αναζητούν διέξοδο από το αδιέξοδο που επέφερε το δυσμενές αποτέλεσμα των εκλογών και η άκαρπη τακτική, ένα μήνα μετά... Πρόκειται για μέλη και φίλους, προερχόμενους από Λάρισα, Πάτρα, Αθήνα κ.α. πόλεις.
Όσον αφορά την ίδια την Ηρώ Διώτη, που υπενθυμίζεται, ότι είχε ψηφίσει "παρών" στις 15 Αυγούστου για τη συμφωνία με τους εταίρους και δεν κατήλθε στις εκλογές της 20 Σεπτεμβρίου, με ενωτική διάθεση δηλώνει: «Παραμένω πολιτικά και κοινωνικά ενεργή, γιατί οι αγώνες για κοινωνική δικαιοσύνη δε σταματούν. Εκεί, όλοι και όλες, θα συναντιόμαστε»
Και τούτα με δεδομένη την διαφοροποίηση του προσκείμενου στη ΛΑΕ Γιάννη Βαρουφάκη, που έχει δηλώσει πως στρέφεται προς δημιουργία πανευρωπαϊκής πολιτικής κίνησης, με ελληνική συμμετοχή και με την διαφοροποίηση της Κωνσταντοπούλου, που έχει ανακοινώσει τη δημιουργία κόμματος υπό την ηγεσία της!
"Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται..."!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου