ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2021

Σε ιδιώτη ανήκει το θανατηφόρο βαγονέτο του ΗΣΑΠ

ΗΣΑΠ δυστύχημα

 

Αιχμές για την τεχνική επάρκεια της εταιρείας - Οργή των εργαζομένων μετά το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε τη ζωή 41χρονου οδηγού

 Σοβαρά ερωτηματικά προκύπτουν για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή του ο 41χρονος εργοδηγός και τραυματίστηκαν ακόμα δύο εργαζόμενοι από το πρωτοφανές δυστύχημα που συνέβη τα ξημερώματα σήμερα στον ηλεκτρικό σταθμό του Αγίου Νικολάου, με την ανεξέλεγκτη πορεία βαγονέτου ιδιώτη, συνεργαζόμενου με τον ΗΣΑΠ.

Το δυστύχημα συνέβη στις 4:40 τα ξημερώματα  όταν βαγονέτο- μηχάνημα συντήρησης των γραμμών (με το κίτρινο χρώμα) κατά τη διάρκεια των εργασιών για τη λείανση της Γραμμής 1 του μετρό, παρουσίασε πρόβλημα, μάλλον στα φρένα του, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι τεχνικοί να χάσουν τον έλεγχο του.

Νίκος Παππάς: Οδύνη και ερωτήματα

«Είμαστε συγκλονισμένοι από τον άδικο θάνατο του εργαζόμενου της ΣΤΑ.ΣΥ. κατά την ώρα του καθήκοντος. Εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στην οικογένεια και τους συναδέλφους του» υπογραμμίζει σε δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Νίκος Παππάς.

«Δεν είναι η ώρα για την απόδοση ευθυνών» σημειώνει. «Τα ερωτήματα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες χάθηκε ο έλεγχος της μηχανής λείανσης πρέπει να απαντηθούν. Όπως και αυτά για τα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία και την ασφάλεια των εργαζομένων κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους» συμπληρώνει ωστόσο. «Εκφράζουμε ευχές για ταχεία ανάρρωση στους δύο ακόμα τραυματίες εργαζόμενους» καταλήγει ο Ν. Παππάς.
 

Ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων, Σπύρος Ρεβύθης

«Το ειδικό μηχάνημα λείανσης, ξεκινώντας την πορεία του από την Κηφισιά, όπως διαπιστώθηκε, είχε πρόβλημα στα σύστημα πέδησης (φρένα) με αποτέλεσμα να αποκτήσει ανεξέλεγκτη ταχύτητα, 50 χιλιόμετρα την ώρα, λόγω της κατηφορικής κλίσης της γραμμής του ΗΣΑΠ. Εάν δεν το σταματούσε ο συρμός που είχε τοποθετηθεί μεταξύ των σταθμών Αγ. Νικολάου και Αττικής, προκειμένου να ανακόψει την πορεία του, θα έφθανε στον Πειραιά και κανείς δεν ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί …», είπε ο κ. Ρεβύθης, πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων.

Οι πέντε εργαζόμενοι που επέβαιναν στο μηχάνημα συντήρησης άρχισαν να πηδούν και ενώ το βαγόνι ήταν εν κινήσει καθώς το μηχάνημα συντήρησης ήταν σε τροχιά σύγκρουσης με διερχόμενο συρμό, χάσαμε το συνάδελφο μας. «Είναι μια δύσκολη μέρα για όλους μας. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος», σημείωσε ο ακόμη.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων, Σπύρος Ρεβύθης μιλώντας στην ΕΡΤ άφησε αιχμές για την τεχνική επάρκεια της εταιρείας που έχει αναλάβει του καθαρισμό στις γραμμές του ΗΣΑΠ.

Χαρακτηριστικά ανέφερε, «ο συρμός λείανσης δεν ήταν της ΣΤΑΣΥ ήταν εργολάβου το οποίο δεν ξέρουμε τι προδιαγραφές και πιστοποιήσεις είχε. Είναι νέοι συνεργάτες, δεν είναι οι παλιοί με τους οποίους συνεργαζόμασταν. Οι συρμοί της ΣΤΑΣΥ έχουν σύστημα που φρενάρει αυτόματα μόλις παρουσιαστεί βλάβη στους κομπρέσορες αέρος. Πρέπει να το δούμε σοβαρά το θέμα. Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και αρκετοί κινδύνευσαν. Ήταν συρμός εργασίας, δεν είχε εφεδρικά συστήματα;» διερωτήθηκε με νόημα ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων, ενώ πρόσθεσε πως θα έπρεπε να υπάρχει δικλείδα ασφαλείας στο μηχάνημα, αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε.

Απαντήσεις για το δυστύχημα ζητούν από τη διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ, τα σωματεία εργαζομένων της ΣΤΑ.ΣΥ. Οι εργαζόμενοι ζητούν απαντήσεις για τα αίτια του τραγικού συμβάντος αλλά και την πλήρη διερεύνηση των συνθηκών του ατυχήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: