Η επέμβαση του Αχιλλέα Καραμανλή και το πάγωμα στην Πατρών-Πύργου εξυπηρετεί τα συμφέροντα του... εθνικού εργολάβου, αλλά όχι αυτά των Αχαιών και Ηλείων!
Ποιος θέλει να ξεχνά ότι το έργο της Πατρών-Πύργου, λόγω καθυστέρησης από την κυβέρνηση Σαμαρά είχε απενταχθεί από την ευρωπαϊκή επιδότηση, με την οποία θα γινόταν. Και παγωμένο έμενε επί καιρό.
Ήρθε ο ΣΥΡΙΖΑ και για να ξεκινήσει το έργο και να ενταχθεί στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα το έσπασε σε οκτώ εργολαβίες, με στόχο να ολοκληρωθεί στο 2023. Από τις οκτώ εργολαβικές επιχειρήσεις η μία αποχώρησε δηλώνοντας αδυναμία, όμως το κενό καλύφθηκε από άλλη εργολαβική επιχείρηση που ανέλαβε και το κομμάτι αυτό.
Μέχρι το 2019 οι εγκατεστημένες εργολαβίες είχαν προχωρήσει στα δύο τρίτα του έργου και θα το παρέδιδαν εάν το 2019, που ανέλαβε ο Αχιλ. Καραμανλής της ΝΔ δεν τις απέρριπτε, για να βάλει η ΝΔ δικά της παιδιά. (Γράφω παρακάτω για το δικό της παιδί!).
Αυτό προκάλεσε εμπλοκή και προσφυγή των πληττομένων εταιρειών στη Δικαιοσύνη. Και από κει που μας έλεγε ο κυρ Αχιλέας Καραμανλής με τον κυρ Μητσοτάκη, ότι θα ξεκινούσε την επόμενη ημέρα πάλι το έργο, είμαστε σε στασιμότητα, γιατί στο μεταξύ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή που είδε την ατασθαλία Καραμανλή, δεν δέχεται να εκταμιεύσει κονδύλια, καθώς το έργο αν βαδίσει θα είναι υπερτιμημένο!
Αυτό πέραν του ότι επειδή ο δρόμος είναι χαμηλής κυκλοφορίας, δεν εντάσσεται στις ευρωπαϊκές οτοστράτες για να επιδοτηθεί εξ αντικειμένου.
Ο Χρ. Σπίρτζης δεν ήταν κορόϊδο που το έσπασε σε οκτώ εργολαβίες. Αυτά προφανώς δεν τα γράφουν οι φιλοκυβερνητικοί κονδυλοφόροι, για να τα λάβουν υπ' όψιν οι πολίτες που σχεδόν γίνονται καθημερινά θεατές τραγικών δυστυχημάτων, σε έναν δρόμο που κατασκευάστηκε επί ΝΔ, ην ξεχνάμε ότι στα εγκαίνια στο Μιντιλόγλι του δρόμου Πατρών -Πύργου, κατέρρευσε ο δρόμος την επόμενη ημέρα που τον εγκαινίασε ο πατέρας Κωνστ. Μητσοτάκης.
Τι μπορεί να γίνει;
Στο βάθος καραδοκεί η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Μέτοχος της οποίας είναι ο κουμπάρος της οικογένειας Μητσοτάκη, Βαγγέλης Μαρινάκης.
Διαβάστε λοιπόν τι ελέγχει η ΓΕΚ Τέρνα και θα σας πιάσει ίλιγγος όταν δείτε περί τίνος πρόκειται, η επέμβαση Καραμανλή στην Πατρών -Πύργου:
Ελέγχει 1.500 χιλιόμετρα εθνικού οδικού δικτύου. Δηλαδή, όλους τους εθνικούς δρόμους από τον Ισθμό και πάνω, Εθνική, Ε65, Εγνατία, Ιόνια και ποσοστά από την Ολυμπία Οδό. Ε, να μην κατέβει και κάτω από το... αυλάκι;
Θέλει να πάρει και τον ΒΟΑΚ, αφού προηγουμένως η κυβέρνηση Μητσοτάκη άλλαξε τη σύμβαση που είχαν φτιάξει οι... ΣΥΡΙΖΟμαδούροι! Βάλε και διόδια. Αμέ τι; Δεν θα παίρνει διόδια επειδή θα γίνει με λεφτά του Ταμείου Ανάκαμψης; Τι λεφτά είναι αυτά; Μόνον 32 χιλιάδες εκατομμύρια ευρώ είναι αυτά! Λίγα έτσι;
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ λοιπόν, είναι από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες δρόμων στην Ευρώπη. Χωρίς η Ελλάδα να έχει μεγάλο οδικό δίκτυο. Σιγά το μήκος του δικτύου της! Μια σταλιά τόπος είναι... Ε, θα της είναι δύσκολο να πάρει και την Πατρών-Πύργου;
Δείτε ακόμη τι έχει:
Έχει το αεροδρόμιο στο Καστέλι, το καζίνο στο Ελληνικό, έχει μπει επίσης με τα μπούνια στα ενεργειακά. Έχει έναν πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας (εκεί να δείτε δουλειά από τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ) και δύο μονάδες ηλεκτροπαραγωγής φυσικού αερίου. Εδώ τα πράματα έχουν ζόρια με την ευρωπαϊκή Οδηγία προς τις ΑΠΕ. Έτοιμη να μπει και τα αιολικά της Βόρειας Εύβοιας!
Και κάτι ακόμη: Η κόρη του προέδρου της εταιρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι σύζυγος του Γ. Γεραπετρίτη, υπουργού της κυβέρνησης των αρίστων! Παράλληλα και νομική σύμβουλος της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας.
Να γιατί ο κυρ Αχιλλέας της ΝΔ του Κυρ. Μητσοτάκη, σαμποτάρισε τον δρόμο Πατρών - Πύργου. Και λαλάει δυνατά. Μαζί του και οι συμπάθειές του, περί του απατεώνα Καλογρίτσα για να σηκώσουν μπουχό και να κρύψουν αυτά που τα ξέρουν οι πάντες!
Τώρα τα μάθατε κι εσείς!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου