ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020

Ανησυχία από το ενδεχόμενο εφαρμογής γενικού lockdown

 

Αλ. Τσίπρας: Το δεύτερο κύμα της πανδημίας ήταν αναμενόμενο. Αυτό που δεν ήταν αναμενόμενο, είναι ότι θα μας έβρισκε σε αυτή τη κατάσταση

Καθώς τα νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου έφθασαν σήμερα τα 1.152, κινούμενα, σε τετραψήφιο αριθμό, και οι νεκροί στους 7, ανεβάζοντας τον αριθμό στους 642 από την αρχή της πανδημίας, ζητήσαμε τη γνώμη ανθρώπων του ΣΥΡΙΖΑ αφού η ανησυχία φωλιάζει στις ψυχές των ανθρώπων για γενικό lockdown.

Σημειώνεται ότι από τα παραπάνω κρούσματά 96 συνδέονται με συρροές και 33 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 42.080 (ημερήσια μεταβολή +2.8%), εκ των οποίων 54.9% άνδρες. Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 153 (76.2% άνδρες).

Κύκλοι του ΣΥΡΙΖΑ παρέπεμψαν στην σχετική δήλωση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλ. Τσίπρα:

 

«Το δεύτερο κύμα της πανδημίας ήταν αναμενόμενο. Αυτό που δεν ήταν αναμενόμενο, είναι ότι θα μας έβρισκε σε αυτή τη κατάσταση.

 

Άφησε το ΕΣΥ ανοχύρωτο. Δεν έκανε ούτε μια πρόσληψη μόνιμου γιατρού ή νοσηλευτή. Άφησε τους πολίτες μόνους απέναντι στην ατομική τους ευθύνη. Μόνους απέναντι στο συνωστισμό στα λεωφορεία και στο Μετρό. Μόνους απέναντι στα διαγνωστικά τεστ που δεν συνταγογραφούνται. Μόνους στα μέσα προστασίας και στις μάσκες που έγιναν ανέκδοτο για τα παιδιά μας στα σχολεία, που άνοιξαν φέτος με περισσότερους μαθητές ανά τάξη.

 

Η μόνη του έγνοια αυτούς τους οκτώ μήνες, δεν ήταν η πανδημία. Αλλά να ψηφίζει νομοσχέδια για τη πτώχευση των πολιτών και τη ρευστοποίηση της πρώτης κατοικίας τους. Και να προωθεί διατάξεις που καταργούν κατοχυρωμένα εργασιακά δικαιώματα.

 

Οι μέρες που έρχονται, όμως, θα είναι δραματικές. Τα νοσοκομεία μας ήδη ασφυκτιούν από το βάρος. Οι αυξημένες ανάγκες για ΜΕΘ ήδη καλύπτονται με δυσκολία. Ενώ τα κρούσματα αυξάνονται εκθετικά και ο αριθμός των συνανθρώπων μας που χάνονται, έχει τις τελευταίες μέρες τριπλασιαστεί.

 

Η ευθύνη για την εγκληματική αδράνεια των τελευταίων μηνών ανήκει αποκλειστικά στον κ. Μητσοτάκη και στην κυβέρνησή του. Έστω και τώρα, έστω και στο και πέντε, οφείλει να αφήσει την προπαγάνδα και να πάρει ουσιαστικά μέτρα:

 

--Να προχωρήσει σε προσλήψεις μόνιμων γιατρών και νοσηλευτών.

--Να επιτάξει ιδιωτικά νοσηλευτήρια.

--Να προχωρήσει σε Μαζική συνταγογράφηση των διαγνωστικών τεστ.

--Να εντάξει άμεσα στα δρομολόγια τα 270 λεωφορεία και τρόλεϊ που είναι παρκαρισμένα στα αμαξοστάσια.

--Να λάβει ουσιαστικά μέτρα οικονομικής στήριξης των πληττόμενων επιχειρήσεων, αντί να κοκορεύεται χωρίς ντροπή, ότι είναι δικό του το μαξιλάρι.

 

Βρισκόμαστε μπροστά σε κρίσιμες και ιστορικές στιγμές. Απαιτούνται αποφάσεις ευθύνης.

Όχι άλλα ψέματα και προπαγάνδα. Για να αποτρέψουμε τουλάχιστον τα χειρότερα. Και να προστατεύσουμε την αξία της ανθρώπινης ζωής. Αλλά και της ζωής με αξιοπρέπεια».

 

Πώς σχολιάζετε την απόφαση της κυβέρνησης να δαπανήσει 2 εκατομ. ευρώ για ενημερωτικά μηνύματα για την πανδημία σε τηλεοπτικούς σταθμούς;

 

Με το νέο αρνητικό ρεκόρ κρουσμάτων περιμέναμε ο κ. Μητσοτάκης να ανακοινώσει έστω και τώρα έκτακτο πλάνο ενίσχυσης του ΕΣΥ, μόνιμες προσλήψεις και μαζικά διαγνωστικά τεστ για τους πολίτες. Τελικά ανακοίνωσε ακόμα δύο εκατομμύρια ευρώ για διαφημιστικά σποτ, τα οποία εκ του νόμου θα μπορούσαν να είναι δωρεάν. Ο καθένας και οι προτεραιότητες του.

 

Ναι, αλλά η κυβέρνηση μέσω του κυβερνητικού εκπροσώπου δείχνει να μην αγωνιά από την κατάσταση του ΕΣΥ και των ΜΕΘ και από τον συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Τι απαντάτε;

 

Ο κ. Πέτσας και συνολικά η κυβέρνηση δυστυχώς αποδεικνύουν ότι επί οχτώ μήνες βρίσκονται εκτός τόπου και χρόνου. Μέχρι τώρα επιμένουν να μην αφουγκράζονται καμία φωνή αγωνίας και σύνεσης.

 

Οι ειδικοί έχουν ήδη ζητήσει να συνταγογραφούνται τα τεστ. Οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής ζητάνε ενίσχυση για να μην καταρρεύσουν τα δημόσια νοσοκομεία. Η κοινωνία ζητάει ασφάλεια και οικονομική ενίσχυση για να μην βουλιάξει στην χρεοκοπία.

 

Όλους αυτούς καθημερινά προσβάλει η κυβέρνηση της ΝΔ και ο ίδιος ο κ. Πετσας με το να χαρακτηρίζει με θράσος πεταμένα λεφτά την ενίσχυση σε ΜΕΘ. Και να ψεύδεται χωρίς ντροπή για την κατάσταση στα νοσοκομεία και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

 

Χρέος δικό μας να υπερασπιστούμε το αίτημα για μια ζωή με ασφάλεια και Δικαιοσύνη και αυτό θα κάνουμε.

 

Πώς σχολιάζετε τη ραγδαία αύξηση κρουσμάτων και τους υψηλούς αριθμούς θανάτων και διασωληνωμένων;

 

·         Δεν υπάρχει άλλος χρόνος για χάσιμο. Η κυβέρνηση αδυνατεί να κατανοήσει ότι δεν είναι τα πάντα επικοινωνία, ειδικά όταν μιλάμε για ανθρώπινες ζωές. Εδώ και τώρα απαιτούνται επίταξη των ιδιωτικών ΜΕΘ, δωρεάν μαζική συνταγογράφηση των τεστ, εμπλοκή της πρωτοβάθμιας υγείας και μαζικές μόνιμες προσλήψεις στο ΕΣΥ.

 

Δεν υπάρχει άλλος χρόνος για χάσιμο. Την ώρα που το ΕΣΥ εισέρχεται σε οριακή κατάσταση, με τον αριθμό διασωληνωμένων πάνω από 100, η κυβέρνηση αδυνατεί να κατανοήσει ότι δεν είναι τα πάντα επικοινωνία, ειδικά όταν μιλάμε για ανθρώπινες ζωές. Είχε τον απαραίτητο χρόνο για να ενισχύσει το σύστημα υγείας και να προχωρήσει σε μια σειρά από απαραίτητα μέτρα σε όλους τους τομείς. Συνειδητά σπατάλησε το χρόνο που κέρδισε η κοινωνία. Το είδαμε στο άνοιγμα των σχολείων, στην απουσία μέτρων στους εργασιακούς χώρους, στις ντροπιαστικές εικόνες συνωστισμού εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων καθημερινά στις δημόσιες συγκοινωνίες.

 

Εδώ και τώρα απαιτείται η επίταξη των ιδιωτικών ΜΕΘ, η δωρεάν μαζική συνταγογράφηση των τεστ, η εμπλοκή της πρωτοβάθμιας υγείας και οι μαζικές μόνιμες προσλήψεις για τις ανάγκες του ΕΣΥ.

 

Οποιαδήποτε επιπλέον καθυστέρηση αποτελεί συνειδητό έγκλημα απέναντι στην κοινωνία

 

Γιατί επικρίνετε την κυβέρνηση για το συνωστισμό στα μέσα μεταφοράς;

 

Αυτή την ώρα στα αμαξοστάσια υπάρχουν 270 οχήματα (170 λεωφορεία και 100 τρόλεϊ), τα οποία είναι έτοιμα να βγουν στον δρόμο, αφού δεχθούν μικροεπισκευές και τοποθετηθούν οδηγοί. Αντί να κάνουν αυτό, ΝΔ και Καραμανλής σύναψαν με τα ΚΤΕΛ μία - σε βάρος των συμφερόντων του δημοσίου - σύμβαση, η οποία δεν έχει δοθεί ακόμα στη δημοσιότητα.

 

Τα οχήματα των ΚΤΕΛ δεν καλύπτουν τις προϋποθέσεις αστικής μετακίνησης, δεν έχουν το ηλεκτρονικό εισιτήριο και δεν συνδέονται με την τηλεματική. Έτσι, δε διασφαλίζεται η ασφάλεια των επιβατών, τα έσοδα δημοσίου και η υλοποίηση του έργου που ανέλαβαν.

 

Συνολικά, η ΝΔ:

 

·         Έχει καθηλωμένα 170 λεωφορεία και 100 τρόλεϊ, λόγω μικροβλαβών και έλλειψης οδηγών, αφού αρκετοί έχουν αποσπαστεί σε βουλευτικά/υπουργικά γραφεία.

 

·         Ακύρωσε διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ για 750 νέα λεωφορεία, ο οποίος περιλάμβανε ανταλλακτικά και συντηρήσεις των οχημάτων για 12 έτη για να κοπεί το πάρτι των

απευθείας αναθέσεων, και την αγορά 92 λεωφορείων μέσω περιφέρειας Αττικής.

 

·         Προχωρά σε ζημιογόνες συμβάσεις με τα ΚΤΕΛ και στη μίσθωση παλιών και ακατάλληλων λεωφορείων που δε λύνουν το πρόβλημα.

 

·         Καθυστερεί την προμήθεια νέων συρμών για το μετρό.

 

·         Μείωσε τα δρομολόγια των Μέσων Σταθερής Τροχιάς τους μήνες μετά το lockdown σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Στοιχεία ΟΑΣΑ:

 

 

Προγραμματισμένα Δρομολόγια ΣΤΑ.ΣΥ


Ιούνιος

Ιούλιος

2019

43.539

40.357

2020

42.228

39.594

Εκτελεσθέντα Δρομολόγια ΣΤΑ.ΣΥ.


Ιούνιος

Ιούλιος

2019

42.228

39.928

2020

40.217

39.272

 

 

2. Εσείς τι προτείνετε να γίνει;

 

--Να ανακληθούν άμεσα οι αποσπάσεις οδηγών και μηχανικών σε βουλευτικά και υπουργικά γραφεία για να βγουν στο δρόμο τα οχήματα που κάθονται.

 

--Να επισκευαστούν οι μικροβλάβες στα 170 λεωφορεία και τα 100 τρόλεϊ.

 

--Να προκηρυχθεί διαγωνισμός με κανόνες ΑΣΕΠ, αντικειμενικά κριτήρια και διακομματικό έλεγχο για την πρόσληψη οδηγών.

 

--Να επανεκκινήσει ο «παγωμένος» διαγωνισμός του ΣΥΡΙΖΑ για 750 νέα λεωφορεία, να γίνει ο διαγωνισμός για 92 οχήματα μέσω περιφέρειας Αττικής.

 

3. Ο κ. Καραμανλής αναφέρει ότι τα δρομολόγια φέτος είναι περισσότερα από πέρυσι. Ισχύει;

 

Σήμερα κυκλοφορούν 140 με 180 λιγότερα λεωφορεία καθημερινά σε σχέση με το 2019 (μειώθηκαν από 1.080 σε 920 με 940 καθημερινά).

Σήμερα, οι βάρδιες των οδηγών είναι 340 λιγότερες καθημερινά σε σχέση με το 2019 (μειώθηκαν από 2.610 σε 2.270).

 

Η κυβέρνηση κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία πως επιτίθεται σε μέλη της υγειονομικής Επιτροπής. Τι απαντάτε;

 

·         Ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία δεν επιτίθεται ούτε στον κ. Τσιόδρα ούτε σε κανένα μέλος της επιτροπής επιστημόνων. Επιτίθεται στις πολιτικές της κυβέρνησης για τις εγκληματικές της ευθύνες και την αδράνειά της στην προετοιμασία της χώρας και του ΕΣΥ για το δεύτερο κύμα της πανδημίας που όλοι γνωρίζαμε ότι θα έρθει.


Ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία δεν επιτίθεται ούτε στον κ. Τσιόδρα ούτε σε κανένα μέλος της επιτροπής επιστημόνων. Επιτίθεται στις πολιτικές της κυβέρνησης για τις εγκληματικές της ευθύνες και την αδράνειά της στην προετοιμασία της χώρας και του ΕΣΥ τόσους μήνες για το δεύτερο κύμα της πανδημίας που όλοι γνωρίζαμε ότι θα έρθει.
 


Αντίθετα, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει καλέσει την κυβέρνηση να ακολουθεί τις εισηγήσεις των επιστημόνων της Επιτροπής στα θέματα που άπτονται του επιστημονικού τους πεδίου, δηλαδή την πανδημία και τα μέτρα πρόληψης.
 

 

Δεν γίνεται οι εισηγήσεις των επιστημόνων να υποτάσσονται στις πολιτικές αποφάσεις της κυβέρνησης, κάτι που έχει γίνει κατά κόρον και για αυτό το λόγο και η κυβέρνηση αρνείται να δώσει στη δημοσιότητα τα πρακτικά συνεδριάσεων της Επιτροπής. Ούτε γίνεται ο κ. Μητσοτάκης να κρύβεται πίσω από την Επιτροπή για τις ευθύνες του και την αδράνειά του στην προετοιμασία του ΕΣΥ για το δεύτερο κύμα. Αντίστοιχα όμως είναι σφάλμα, και οφείλει να αναγνωριστεί, να επιχειρείται να δοθεί επιστημονική δικαιολογία σε αμιγώς πολιτικές αποφάσεις της κυβέρνησης, όπως ότι δεν γίνεται να αυξηθούν τα δρομολόγια στις δημόσιες συγκοινωνίες για να αποφευχθούν οι τριτοκοσμικές εικόνες καθημερινά στα ΜΜΜ εν μέσω πανδημίας. Ειδικά όταν αποκαλύπτεται ότι σχεδόν 300 οχήματα είναι ακινητοποιημένα και θα μπορούσαν με μικρές επιδιορθώσεις να βγουν στους δρόμους αλλά η κυβέρνηση αδρανεί εγκληματικά επί τόσους μήνες, διακινδυνεύοντας τη δημόσια Υγεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: