«Η εικόνα αυτή δυστυχώς δεν είναι από κάποια τριτοκοσμική χώρα. Είναι από την Ελλάδα της κυβέρνησης των ''αρίστων''. Πέντε μικροί μαθητές μέσα στο κρύο μπροστά σε δύο κινητά να προσπαθούν μάταια να παρακολουθήσουν μάθημα» σχολιάζει στην προσωπική του σελίδα στο fb ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για του πέντε μαθητές που κάνουν τηλε-μάθημα στο καφενείο του χωριού Πεύκη Ηλείας, το μοναδικό που διαθέτει ιντερνέτ.
Τα παραπάνω σημειώνει ο Αλ. Τσίπρας με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας ''Πρωινή Ηλείας'' που μεταξύ άλλων γράφει:
«Τη στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να διαφημίσει ως απόλυτα επιτυχημένο το εγχείρημα της τηλεκπαίδευσης στα σχολεία ελέω πανδημίας , η πραγματικότητα έρχεται να το διαψεύσει αποδεικνύοντας μάλιστα ότι πέρα από την ελλιπή προετοιμασία για την νέα αυτή πραγματικότητα, εξακολουθούν να υπάρχουν δύο Ελλάδες και μαθητές δύο ταχυτήτων! Είναι οι μαθητές ορεινών κυρίως χωριών αλλά και παιδιά αδύναμων οικογενειών που δεν έχουν ούτε πρόσβαση στο ίντερνετ, ούτε τάμπλετ για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα.
Οι εικόνες πραγματικά ντροπής που αντικρίζει κανείς στο χωριό Πεύκη του δήμου Πύργου, 5-6 παιδάκια με μπουφάν και κουκούλες για να μην αρρωστήσουν, να προσπαθούν να μάθουν γράμματα, καθισμένα μέσα στο κρύο, έξω από ένα καφενείο, το μοναδικό που έχει ίντερνετ στο χωριό, να μοιράζονται ένα… κινητό και ένα παλιό λάπτοπ κι αυτά δανεικά, για να μπουν στην πλατφόρμα Webex του Υπουργείου!!»
Και ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ επισημαίνει:
«Η κατάντια αυτή είναι κατάντια του κ. Μητσοτάκη και της κας Κεραμέως. Είναι όμως, δυστυχώς, ταυτόχρονα και κατάντια της χώρας.
Εδώ και έξι μήνες ήξεραν ότι θα έρθει δεύτερο κύμα.
Και αντί να προετοιμαστούν, αυτοθαυμάζονταν.
Αντί να μειώσουν τους μαθητές στις τάξεις, τους αύξησαν.
Αντί να να φροντίσουν να προμηθευτούν όλοι οι μαθητές φορητούς υπολογιστές, τους έστειλαν παγούρια και μάσκες - τραπεζομάντηλα.
Αντί να ενισχύσουν τη δημόσια διαδικτυακή πλατφόρμα έκαναν ύποπτες συμβάσεις με ένα μόνο πάροχο που αποδεικνύεται ανεπαρκής.
Για ακόμη μία φορά η πολυδιαφημισμένη τηλεκπαίδευση μετατρέπεται σε φιάσκο, αφήνοντας μαθητές να περιμένουν μάταια με τις ώρες μπροστά στην οθόνη και πολλούς γονείς να έχουν χάσει μαζί με μία ημέρα από τη δουλειά τους και την υπομονή τους.
Ωστόσο, ακόμα και αν λειτουργούσε άψογα, για χιλιάδες οικογένειες που δεν έχουν τη δυνατότητα, δεν έχουν τα μέσα για να ανταπεξέλθουν ταυτόχρονα σε τηλεκπαίδευση των παιδιών τους και τηλεργασία, θα ήταν δώρον άδωρον.
Μία τετραμελής
οικογένεια χρειάζεται τουλάχιστον δύο με τρεις υπολογιστές. Έχει σκεφθεί
κανείς στην κυβέρνηση πόσα νοικοκυριά μπορούν να διαθέσουν αυτά τα
χρήματα;
Μάλλον όχι.
Γιατί;
Απλά γιατί οι άνθρωποι δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου