ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Πάτρα: «Όχι» στην αντιδρόμηση της Κανακάρη


 

 Μπορεί το έργο της διάνοιξης της Κανακάρη στην Πάτρα να βρίσκεται στην τελική του ευθεία, όμως οι αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής συνεχίζονται και ζητούν, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση, να λειτουργήσει πρώτα η Μικρή Περιμετρική και με βάση των δεδομένων που θα προκύψουν, να αποφασιστεί, εάν θα γίνει η αντιδρόμησή της, ως κύριας εξόδου της πόλης. 
 
Οι κάτοικοι της οδού Κανακάρη στην Πάτρα διαμαρτύρονται το τελευταίο διάστημα για την υλοποίηση του έργου και διατυπώνουν μια σειρά ζητημάτων αναφορικά με τη λειτουργικότητά του. Ήδη προχώρησαν σε μια πρώτη συνάντηση με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Πολεοδομικού Σχεδιασμού Παύλο Στάμο ενώ έχουν ζητήσει και συνάντηση με τον περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος. 
 
«Η διάνοιξη της Κανακάρη ήταν ένα όνειρο πολλών δεκατετιών και από ότι βλέπουμε θα μείνει ένα όνειρο, διότι ο δρόμος αυτός, όπως διαμορφώνεται δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της πόλης» τόνισε μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107.7» το μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής των κατοίκων της Κανακάρη, Δημήτρης Δημητρόπουλος.
 
Οι κάτοικοι της περιοχής πιστεύουν ότι άλλη διατομή είχε υπολογιστεί στην μελέτη για την διάνοιξη της Κανακάρη και άλλη παρουσιάζει, με πολλές ανωφέριες, και αυτό, που φοβούνται είναι ότι η αντιδρόμησή της θα δημιουργήσει ένα μεγάλο πρόβλημα, για όσους διαμένουν στην ευρύτερη περιοχή, από όπου διέρχεται η οδός. Για αυτό τον λόγο λοιπόν ζητούν, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση, να λειτουργήσει πρώτα η Μικρή Περιμετρική και με βάση των δεδομένων που θα προκύψουν, να αποφασιστεί, εάν θα γίνει η αντιδρόμηση της Κανακάρη, ως κύριας εξόδου της πόλης.
 
«Δεν μπορεί ένας τόσο στενός δρόμος (από Γκότση μέχρι Άστιγγος) , όπου σε πολλά σημεία περνά μόνο ένα όχημα, να μπορεί να απορροφήσει τον μεγάλο φόρτο οχημάτων εξόδου από την πόλη. Ένας δρόμος συνοικιακός να μεταμορφωθεί σε κεντρική αρτηρία εξόδου, αυτό είναι φύσει αδύνατον» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Δημητρόπουλος.
 
Ο ίδιος, που είναι κάτοικος της περιοχής τα τελευταία 35 χρόνια δήλωσε, ότι παλαιότερα τους είχαν πει ότι ο δρόμος θα διαπλατυνθεί και ότι από την ανατολική πλευρά προς το Δασύλλιο, θα έκοβαν τα σπίτια, κάτι, που όμως στην πράξη δεν έγινε ποτέ, «όμως ταυτοχρόνως μερικές κατοικίες, που έγιναν, την τελευταία δεκαετία, εξαναγκάστηκαν από τον Δήμο να μπουν μέσα 4 μέτρα, γιατί προβλεπόταν διαπλάτυνση της οδού. Από αυτό συνεπάγεται ότι η αρχική μελέτη προέβλεπε ο δρόμος να διαπλατυνθεί προς τα επάνω, το οποίο δεν έγινε» επισήμανε το μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής.
 
Πρόσφατα ο συγκοινωνιολόγος Δημήτρης Σαρδελιάνος είχε δηλώσει ότι η απόφαση για την Κανακάρη έχει παρθεί από παλιά μέσα από μια σειρά μελετών που έχουν εκπονηθεί, όπως από τη μελέτη Δοξιάδη, τη μελέτη βιωσιμότητα του τραμ, ενώ έχει ενταχθεί στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Πάτρας, με συνέπεια  η αντιδρόμησή της είναι δεδομένη. 
 
Από την δική του πλευρά ο κ. Δημητρόπουλος απάντησε ότι «αυτά, που λέει ο κ. Σαρδελιάνος, είναι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου από το 1999. 18 χρόνια μετά  κάποια πράγματα έχουν αλλάξει». Αναφερόμενος στην μελέτη Δοξιάδη διερωτήθηκε «εφόσον ήταν να γίνει διαπλάτυνση της οδού, γιατί δεν έγινε; Πώς συμβαίνει τώρα, να κατεβάζουμε τις ανωφέριες, ο δρόμος να στενεύει, επειδή πρέπει να γίνουν τειχία αντιστήριξης, αφού κατοικίες ισόγειες, έχουν γίνει ανώγειες; Σε ένα τέτοιο δρόμο θα πρέπει να προβλέψουμε και τον πεζό. Δεν θα πρέπει να έχει ένα πεζοδρόμιο φάρδους 1,5 μέτρο; Εάν δώσουμε αυτή την δυνατότητα στον πεζό θα μειώσουμε κι άλλο την διατομή του δρόμου. Άρα εάν πάμε να λύσουμε ένα πρόβλημα, δημιουργούμε ένα άλλο».
 
Η δημοτική αρχή της Πάτρας φέρεται να εξετάζει μια σειρά λύσεων για να αντιμετωπιστεί το ζήτημα πριν την αντιδρόμηση της Κανακάρη, με τους κατοίκους να ζητούν πρώτα να λειτουργήσει η μίνι περιμετρική να λειτουργήσει, για να δούμε τι όγκο οχημάτων θα απορροφήσει, και μετά εάν υπάρχει ανάγκη να γίνει αντιδρόμηση. Μάλιστα ο κ. Δημητρόπουλος φέρνοντας ως παράδειγμα την οδό Κανελλοπούλου, όπου μέσω αυτής διοχετεύεται η κίνηση των οχημάτων στην Όθωνος Αμαλίας για την εξυπηρέτηση των οδηγών προς την νότια πλευρά της πόλης, «ποιος ο λόγος λοιπόν να δώσουμε έναν άλλο δρόμο για να κάνουμε προέκταση της εθνικής οδού να περνά μέσα από την πόλη, όταν σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή πόλη τα οχήματα προσπαθούν να τα εμποδίσουν να περνούν από το κέντρο της πόλης» ανέφερε χαρακτηριστικά.
 
Τέλος για την πρόταση του αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας τα λεωφορεία να πηγαίνουν ανάποδα στην Κορίνθου με τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ο ίδιος εξήγησε ότι «προσωπικά πιστεύω ότι επιφέρει μια επιπλέον επιβάρυνση της Κορίνθου, γιατί θα γίνει ταχείας κυκλοφορίας και δεν θα μπορεί να σταματά ουδείς, ενώ αυτό θα σημάνει αυτόματα, ότι κάποιες άλλες γειτονιές και συνοικίες δεν θα έχουν αστική συγκοινωνία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: