Έπιασαν δουλειά τα συνεργεία που έχουν
αναλάβει το έργο επέκτασης του προαστιακού της Πάτρας μέχρι την Κάτω
Αχαΐα. Η εκκίνηση των εργασιών έγινε από την περιοχή του Αλισσού.
Στόχος των υπηρεσιών είναι το σύνολο των παρεμβάσεων που
απαιτούνται για την έναρξη των δρομολογίων να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι
τον Ιούλιο-Αύγουστο του 2017 προκειμένου να μην χαθεί η καλοκαιρινή
σεζόν. Στα αξιοσημείωτα είναι η προσθήκη μια επιπλέον, των προβλεπόμενων
στάσεων, στα Καμίνια Αχαΐας καθώς και το γεγονός ότι η μελέτη που έχει
προηγηθεί έδειξε ότι η νέα γραμμή θα έχει, μεγαλύτερη και από την ήδη
λειτουργούσα που συνδέει την Πάτρα με τον Αγ. Βασίλειο. Για το θέμα
μίλησε «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7» ο προϊστάμενος του τμήματος ΟΣΕ της
αχαϊκής πρωτεύουσας Χρήστος Οικονόμου.
Όπως εξήγησε ο κ. Οικονόμου τα έργα εξελίσσονται με βάση τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί προς τον εργολάβο. «Έχουν ξεκινήσει από τον καθαρισμό της γραμμής ώστε μέσα στην επόμενη εβδομάδα να ξεκινήσουν οι σιδηροδρομικές εργασίες και παράλληλα έχουν ξεκινήσει και οι παρεμβάσεις για την εξυγίανσης στις αποβάθρες σε Αχαγιά, Καμίνια, Τσουκαλέικα κ.α.. Όλα πάνε καλά, ξεκινήσαμε». Αναφορικά με τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί και πότε εκτιμά ότι μπορούν να ξεκινήσουν τα δρομολόγια του προαστιακού προς τη Δυτική Αχαΐα ο προϊστάμενος του ΟΣΕ σημείωσε:
«Το σιδηροδρομικό κομμάτι, αυτό που έχει ξεκινήσει ήδη, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2017, από εκεί και πέρα για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια θα πρέπει να τοποθετηθούν και τα συστήματα των ισόπεδων διαβάσεων. Γι’ αυτά, από όσο ξέρω έχει γίνει δεύτερη εργολαβία και θα τα προμηθευτούμε αρχές του 2017. Θα απαιτηθεί ένα εξάμηνο για την τοποθέτησή τους, άρα πάμε περίπου στον Ιούλιο. Εκεί το βλέπω, δηλαδή δύο μήνες νωρίτερα από ότι έχει προγραμματιστεί. Θέλουμε πάρα πολύ να κερδίσουμε το καλοκαίρι και τρέχουμε προς αυτή την κατεύθυνση».
Η εργολαβία περιλαμβάνει σιδηροδρομικές εργασίες, καθώς το δίκτυο είναι ανενεργό εδώ και 6 χρόνια, την κατασκευή των ισόπεδων διαβάσεων σε μεγάλους δρόμους στο δήμο Πάτρας και Δυτικής Αχαΐας με την κατασκευή περισσότερων διαβάσεων, την επισκευή και συντήρηση της γέφυρας του Πείρου, και την προμήθεια των 33 νέων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων. Επίσης περιλαμβάνει 7 καινούργιες στάσεις (Ανθείας, Άγιος Γεώργιος (Ιτιές), Παραλία Πατρών 25ης Μαρτίου, Τσαούση –Μιντιλόγλι, Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Αλισσός) και την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών σταθμών της Αχαγιάς και του Αγ. Ανδρέα.
«Θα γίνει κάτι, μια στάση στα Καμίνια που στην αρχή δεν είχαν προβλεφθεί και θα βοηθήσει το τρένο όταν θα λειτουργεί. Θεωρώ ότι τα χρήματα (για το σύνολο του έργου) είναι εξασφαλισμένα και ότι δεν υπάρξει πρόβλημα, είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ότι δεν θα αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα.»
Παράλληλα ο κ. Οικονόμου υπογράμμισε ότι έχουν γίνει μελέτες «βιωσιμότητας» για την λειτουργία του προαστιακού προς την Κάτω Αχαΐα κι αυτό που δείχνουν είναι ότι θα έχει περισσότερο κόσμο από την γραμμή Αγ. Ανδρέας - Άγ. Βασίλειος.
Όπως εξήγησε ο κ. Οικονόμου τα έργα εξελίσσονται με βάση τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί προς τον εργολάβο. «Έχουν ξεκινήσει από τον καθαρισμό της γραμμής ώστε μέσα στην επόμενη εβδομάδα να ξεκινήσουν οι σιδηροδρομικές εργασίες και παράλληλα έχουν ξεκινήσει και οι παρεμβάσεις για την εξυγίανσης στις αποβάθρες σε Αχαγιά, Καμίνια, Τσουκαλέικα κ.α.. Όλα πάνε καλά, ξεκινήσαμε». Αναφορικά με τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί και πότε εκτιμά ότι μπορούν να ξεκινήσουν τα δρομολόγια του προαστιακού προς τη Δυτική Αχαΐα ο προϊστάμενος του ΟΣΕ σημείωσε:
«Το σιδηροδρομικό κομμάτι, αυτό που έχει ξεκινήσει ήδη, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2017, από εκεί και πέρα για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια θα πρέπει να τοποθετηθούν και τα συστήματα των ισόπεδων διαβάσεων. Γι’ αυτά, από όσο ξέρω έχει γίνει δεύτερη εργολαβία και θα τα προμηθευτούμε αρχές του 2017. Θα απαιτηθεί ένα εξάμηνο για την τοποθέτησή τους, άρα πάμε περίπου στον Ιούλιο. Εκεί το βλέπω, δηλαδή δύο μήνες νωρίτερα από ότι έχει προγραμματιστεί. Θέλουμε πάρα πολύ να κερδίσουμε το καλοκαίρι και τρέχουμε προς αυτή την κατεύθυνση».
Η εργολαβία περιλαμβάνει σιδηροδρομικές εργασίες, καθώς το δίκτυο είναι ανενεργό εδώ και 6 χρόνια, την κατασκευή των ισόπεδων διαβάσεων σε μεγάλους δρόμους στο δήμο Πάτρας και Δυτικής Αχαΐας με την κατασκευή περισσότερων διαβάσεων, την επισκευή και συντήρηση της γέφυρας του Πείρου, και την προμήθεια των 33 νέων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων. Επίσης περιλαμβάνει 7 καινούργιες στάσεις (Ανθείας, Άγιος Γεώργιος (Ιτιές), Παραλία Πατρών 25ης Μαρτίου, Τσαούση –Μιντιλόγλι, Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Αλισσός) και την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών σταθμών της Αχαγιάς και του Αγ. Ανδρέα.
«Θα γίνει κάτι, μια στάση στα Καμίνια που στην αρχή δεν είχαν προβλεφθεί και θα βοηθήσει το τρένο όταν θα λειτουργεί. Θεωρώ ότι τα χρήματα (για το σύνολο του έργου) είναι εξασφαλισμένα και ότι δεν υπάρξει πρόβλημα, είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ότι δεν θα αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα.»
Παράλληλα ο κ. Οικονόμου υπογράμμισε ότι έχουν γίνει μελέτες «βιωσιμότητας» για την λειτουργία του προαστιακού προς την Κάτω Αχαΐα κι αυτό που δείχνουν είναι ότι θα έχει περισσότερο κόσμο από την γραμμή Αγ. Ανδρέας - Άγ. Βασίλειος.
«Ειδικά σε ώρες αιχμής γιατί
υπάρχουν πολλοί οικισμοί που δεν εξυπηρετούνται ούτε καν με λεωφορεία,
συν ότι η Βιομηχανική Περιοχή Πατρών έχει ένα τεράστιο εργατικό δυναμικό
το οποίο ευελπιστούμε ότι, αν όλα πάνε καλά, θα εξυπηρετεί ο
προαστιακός πολλούς ανθρώπους και από εκεί. Ήδη έχουν γίνει κάποιες
συζητήσεις με τον σύλλογο εγκατεστημένων βιομηχανιών στη ΒΙ,ΠΕ,
προκειμένου να υπάρξει μια ανταπόκριση με λεωφορείο, τις ώρες αιχμής,
ώστε να μεταφέρει τους εργαζομένους, με το ίδιο εισιτήριο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου