Εντελώς περιέργως
δεν την ακούμε να παρεμβαίνει στα δημοτικά ζητήματα κι αυτό έχει την δική του
σημασία
Με αφορμή τα όσα συμβαίνουν
αυτές τις ημέρες εκεί στην Ξερόλακκα και τους κατοίκους που από ημερών
διαμαρτύρονται για την μπόχα που «ξεχείλισε» φθάνοντας μέχρι την παραλία, αναρωτιέμαι:
Υπάρχει η αγαπητή Ήρα
που τόσους αγώνες είχε δώσει κατά το διάστημα συμμετοχής της στο δημοτικό σχήμα
με το οποίο εξελέγη σύμβουλος αρχικά, αλλά και στη συνέχεια όταν έκανε διακριτή
την παρουσία της με την αποστασιοποίησή της από το σχήμα;
Και όχι μόνον. Με την
συμμετοχή της στην ανανεωτική, αλλά και στη ριζοσπαστική αριστερά είχε δώσει το
δικό της διακριτό παρών.
Όμως εντελώς περιέργως
δεν την ακούμε να παρεμβαίνει στα δημοτικά ζητήματα. Κι αυτό έχει την δική του
σημασία, δεδομένου ότι στις δημοτικές εκλογές του 2014, φιλοδοξούσε να τεθεί
επικεφαλής της ΡΑΠ Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη, θέτοντας υποψηφιότητα στις εσωπαραταξιακές
εκλογές. Και τώρα τηρεί σιγή ασυρμάτου…
Να έγκειται στο γεγονός
ότι έχει βάλει πλώρη για την Βουλή, ασχέτως εάν δεν εξελέγη, με το ΚΚΕ, στο αχαϊκό
ψηφοδέλτιο του οποίου ήταν υποψήφια στις εκλογές της 20 Σεπτεμβρίου 2015;
Την στάση της αν θα θέλαμε να την παραστήσουμε κατά τηλεγραφικό τρόπο θα την δίναμε ως εξής: Ήρα εξηφανίσθη stop – Φωνή, Ξερόλακκα ουδεμία stop!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου