ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Στο ΣτΕ ο ΟΛΠ για ποσά που κατέβαλε στο ΙΚΑ




Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε ο ΟΛΠ Α.Ε. για τα ποσά που κατέβαλε σε ΙΚΑ - ΕΤΕΑ κατά την εθελουσία έξοδο υπαλλήλων το 2010.


Να ακυρωθεί υπουργική απόφαση με την οποία προσδιορίστηκαν τα ποσά και ο τρόπος επιβάρυνσής της απέναντι στο ΙΚΑ και το ΕΤΕΑ σχετικά με την αποχώρηση 131 υπαλλήλων της στα μέσα του 2010 με εθελουσία έξοδο, ζητεί με προσφυγή που κατέθεσε στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) ο ΟΛΠ Α.Ε.

Πρέπει να σημειωθεί ότι η δαπάνη του ΟΛΠ Α.Ε. για την κάλυψη των σχετικών εισφορών που αφορούσαν στην αναγνώριση πλασματικού χρόνου ασφάλισης του προσωπικού, προσδιορίστηκε περίπου σε 14 εκατ. ευρώ.

Στην προσφυγή που κατέθεσε στο ΣτΕ, ο ΟΛΠ Α.Ε. υποστηρίζει ότι έχει καταβάλλει μεγαλύτερο ποσό από αυτό που έπρεπε.

Όπως επισημαίνει στο κείμενο της προσφυγής της η ΟΛΠ Α.Ε., με νόμους του 2011 και του 2012 έγιναν οι γνωστές μειώσεις των κύριων και επικουρικών συντάξεων και συνεπώς τα ταμεία έχουν καταβάλλει σαφώς μικρότερα ποσά από εκείνα με τα οποία επιβαρύνθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: