ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Ο Λαφαζάνης στο πλευρό των καναλαρχών της διαπλοκής

Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης 
Υποπτες παρεμβάσεις από τον επικεφαλής του κόμματος των αποστατών

Τη στιγμή που η κυβέρνηση δίνει σκληρή μάχη απέναντι στους καναλάρχες της διαπλοκής, προκειμένου να μπει τάξη στο τηλεοπτικό τοπίο στη χώρα μας, ο επικεφαλής του αποτυχημένου πολιτικού εγχειρήματος με την επωνυμία "Λαϊκή Ενότητα", Παναγιώτης Λαφαζάνης παρεμβαίνει για να ασκήσει την κριτική του.


Είναι προφανές ότι ο Παναγιώτης Λαφαζάνης δεν θέλει να αλλάξει τίποτα στο πεδίο των μίντια και για αυτόν τον λόγο δίνει μια διαφορετική εκδοχή για τις προθέσεις της κυβέρνησης σε σχέση με τις τηλεοπτικές άδειες.

Μιλώντας στα Παραπολιτικά FM, αναφέρθηκε στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τις τηλεοπτικές άδειες, για να τονίσει: «Τα κανάλια η κυβέρνηση δεν θέλει να τα κλείσει, θέλει να τα έχει ελεγχόμενα, για τη χειραγώγηση του λαού». Εσπευσε δε να προβλέψει ότι «με τον αριθμό των αδειών θα παιχτεί σκληρό πόκερ». 


Ο Π. Λαφαζάνης κατηγόρησε το Μαξίμου ότι επιθυμία τους είναι «να ευλογούν την κυβέρνηση και να πολεμούν όλες τις αντισυστημικές δυνάμεις». Υποστήριξε, δε, ότι «έχει πέσει εμπάργκο από τα συστημικά Μέσα στη Λαϊκή Ενότητα με τη βοήθεια του Μαξίμου».

Ευτυχώς, όμως, τα πράγματα δεν είναι όπως τα περιγράφει ο Παναγιώτης Λαφαζάνης. Και το χειρότερο είναι ότι το γνωρίζει.

http://www.periodista.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: