Ριζικές αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, που θα
ισχύσουν από φέτος, προανήγγειλε ο αρμόδιος υπουργός Τρύφωνας Αλεξιάδης.
Μιλώντας στα parapolitika 90,1, ο υπουργός δήλωσε πως πλέον δεν θα υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά θα πληρώνουν όλοι, με γνώμονα όχι μόνο τα κυβικά, αλλά και την αξία του αυτοκινήτου, χωρίς να αποκλείσει μάλιστα περιπτώσεις όπου ο υπολογισμός των τελών θα γίνεται συνδυαστικά.
«Είχαμε δύο επιλογές: ή να επαναλάβουμε την περσινή κατάσταση και να βγουν εύκολα τα τέλη κυκλοφορίας ή να καθυστερήσουμε την έκδοση και να μεταφέρουμε το φορολογικό βάρος από φθηνά και μικρά σε μεγάλα και ακριβά αυτοκίνητα» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αλεξιάδης.
Έσπευσε μάλιστα να διευκρινίσει πως ακόμη δεν είναι έτοιμος να πει κυβικά ή ποσά αξίας που θα επιβαρυνθούν με μεγαλύτερα τέλη κυκλοφορίας , ωστόσο άφησε ξεκάθαρα να εννοηθεί ότι φορολογικά θα υπολογίζεται κυρίως η αξία. "Δεν είναι δυνατό για ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών που κάνει 30.000 ευρώ να μην πληρώνεται ούτε ένα ευρώ φόρος και να πληρώνει τέλος ένα δίλιτρο που αξίζει 3 και 4 χιλιάρικα" ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Σε ό,τι αφορά στα υβριδικά αυτοκίνητα ή τα αυτοκίνητα με μικρούς ρύπους ο υπουργός επίσης ξεκαθάρισε πως "εάν έχουν μεγάλο κυβισμό ή είναι ακριβά, θα φορολογηθούν".
Το γενικότερο πλαίσιο, σύμφωνα με τον κ. Αλεξιάδη, είναι να μην υπάρχει καμία αλλαγή στα μεσαίας αξίας και μεσαίων κυβικών αυτοκίνητα, ενώ να υπάρξει σαφής ελάφρυνση στα μικρού κυβισμού και μικρής αξίας αυτοκίνητα.
Οι οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν ως τη μεθεπόμενη εβδομάδα, είπε ο υπουργός, έτσι ώστε οι πληρωμές να ξεκινήσουν από τα τέλη Νοεμβρίου και να ολοκληρωθούν ως τα τέλη του έτους.
Μιλώντας στα parapolitika 90,1, ο υπουργός δήλωσε πως πλέον δεν θα υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά θα πληρώνουν όλοι, με γνώμονα όχι μόνο τα κυβικά, αλλά και την αξία του αυτοκινήτου, χωρίς να αποκλείσει μάλιστα περιπτώσεις όπου ο υπολογισμός των τελών θα γίνεται συνδυαστικά.
«Είχαμε δύο επιλογές: ή να επαναλάβουμε την περσινή κατάσταση και να βγουν εύκολα τα τέλη κυκλοφορίας ή να καθυστερήσουμε την έκδοση και να μεταφέρουμε το φορολογικό βάρος από φθηνά και μικρά σε μεγάλα και ακριβά αυτοκίνητα» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αλεξιάδης.
Έσπευσε μάλιστα να διευκρινίσει πως ακόμη δεν είναι έτοιμος να πει κυβικά ή ποσά αξίας που θα επιβαρυνθούν με μεγαλύτερα τέλη κυκλοφορίας , ωστόσο άφησε ξεκάθαρα να εννοηθεί ότι φορολογικά θα υπολογίζεται κυρίως η αξία. "Δεν είναι δυνατό για ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών που κάνει 30.000 ευρώ να μην πληρώνεται ούτε ένα ευρώ φόρος και να πληρώνει τέλος ένα δίλιτρο που αξίζει 3 και 4 χιλιάρικα" ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Σε ό,τι αφορά στα υβριδικά αυτοκίνητα ή τα αυτοκίνητα με μικρούς ρύπους ο υπουργός επίσης ξεκαθάρισε πως "εάν έχουν μεγάλο κυβισμό ή είναι ακριβά, θα φορολογηθούν".
Το γενικότερο πλαίσιο, σύμφωνα με τον κ. Αλεξιάδη, είναι να μην υπάρχει καμία αλλαγή στα μεσαίας αξίας και μεσαίων κυβικών αυτοκίνητα, ενώ να υπάρξει σαφής ελάφρυνση στα μικρού κυβισμού και μικρής αξίας αυτοκίνητα.
Οι οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν ως τη μεθεπόμενη εβδομάδα, είπε ο υπουργός, έτσι ώστε οι πληρωμές να ξεκινήσουν από τα τέλη Νοεμβρίου και να ολοκληρωθούν ως τα τέλη του έτους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου