ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Η ΝΔ φοβάται να δεσμευτεί στην επόμενη Βουλή

Φωτογραφία αρχείου από την Πάτρα.

 

Σκληρή κριτική στη ΝΔ άσκησε η πρόεδρος της Επιτροπής Θεσμών και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τασία Χριστοδουλοπούλου, κατηγορώντας την Αξιωματική Αντιπολίτευση ότι με την πρόταση της για συνταγματική κατοχύρωση ισοσκελισμένων προϋπολογισμών καταργεί τον κοινωνικό ανταγωνισμό και την ταξική πάλη. 


«Επαναφέρουν την αναδρομική νομιμοποίηση των μνημονίων. Ήταν η μεγάλη τους ευκαιρία να βγάλουν από πάνω τους τα μνημόνια», τόνισε η κ. Χριστοδουλόπουλου και πρόσθεσε:
« Πρέπει να στοχαστούμε για το χθες, το σήμερα και το αύριο, Οι προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό ανταποκρίνονται, γιατί θεωρούμε ότι το πολιτικό σύστημα βρίσκεται σε μετάβαση. Για αυτό ψηφίσαμε και την απλή αναλογική. Η ΝΔ δεν μπορεί να το αντιληφθεί, γι' αυτό δίνει ακόμα και την ανώτατη παιδεία στην αγορά. Το πολιτικό της πλαίσιο είναι όλα ιδιωτικά, όπως προσπάθησε με το νερό και την ενέργεια που εμείς τα επαναφέρουμε ως δημόσια αγαθά».

Τέλος η κ. Χριστοδουλόπουλου, σχολιάζοντας τις αντιδράσεις της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης ως προς τη δεσμευτικότητα της επόμενης Βουλής από την παρούσα Βουλή για την κατεύθυνση των αναθεωρητέων διατάξεων, το οποίο υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, αντέτεινε ότι «έχει να κάνει με τη φοβερή ανασφάλεια, την ηττοπάθεια και τον πανικό της, αν θα κερδίσει τις εκλογές. Το μόνο τραύμα που βίωσε η ΝΔ είναι ότι έχασε την κυβέρνηση», ανέφερε η κ. Χριστοδουλοπούλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: