Η Πατρών Πύργου είχε μια καθυστέρηση διότι εάν δεν γινόταν αυτή η αλλαγή, δηλαδή το έργο να προκηρυχθεί σε οκτώ τμήματα, δεν θα μπορούσε να επιχορηγηθεί από την Ε.Ε. ως αυτοκινητόδρομος.
«Με το κόστος που θα υπήρχε με τις μικρές εκπτώσεις που δίνουν οι μεγάλες κατασκευαστηκές, η Ε.Ε. δεν θεωρούσε ότι θα είχε τη δυνατότητα να χρηματοδοτηθεί από την πλευρά, της ανάλογα με την σκοπιμότητα που βλέπουν κ.α.. Με τις τωρινές εκπτώσεις το έργο θα γίνει ως αυτοκινητόδρομος, διαφορετικά θα γινόταν ένας δρόμος πλάτους 11 μέτρων και χωρίς νησίδα στη μέση, περίπου όπως είναι σήμερα με νέα χάραξη. Το έργο αυτό κόπηκε από την υπόλοιπη Ολυμπία Οδό το 2013", ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Σπαρτινό.
Για το φράγμα του Πείρου ο υπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε τους εκπροσώπους της Αχαΐας ότι μέσα στον Νοέμβριο τελειώνει το έργο, γίνεται η έμφραξη και αρχίζει να γεμίζει το φράγμα με νερό.
«Από εκεί και πέρα απομένει να οριστικοποιηθεί ο Φορέας Διαχείρισης και να διαλυθεί κάθε υπόνοια ότι μπορεί να υπάρχει εμπλοκή ιδιώτη στο μετοχικό κεφάλαιο. Πρόθεση είναι στο μετοχικό κεφάλαιο να είναι το Υπουργείο, η Περιφέρεια και οι τρεις Δήμοι. Εάν κάποιος Δήμος δεν θέλει το μερίδιό του θα το έχει το Υπουργείο το οποίο για ένα διάστημα 3 ετών θα καλύπτει όλα τα έξοδα λειτουργίας, προσωπικού και συντήρησης του φράγματος. Έτσι δεν θα υπάρχουν και ανησυχίες στους Δήμους, πέρα του Δήμου Πατρέων που δεν ξέρω εάν οι ανησυχίες του ήταν οικονομικές, ιδεολογικές ή αντιπολιτευτικές; Αυτά θα ξεκαθαριστούν σύντομα. Και οι άλλοι δήμοι που δεν είχαν άλλου τύπου ανησυχίες, με αυτό τον τρόπο, που τον είχαν προτείνει λίγο πολύ και οι ίδιοι, θα καθησυχάστουν κι ελπίζω και πιστεύω ότι θα είναι και ο Δήμος της Πάτρας μέσα», πρόσθεσε ο κ. Σπαρτινός
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι στο τέλος της εβδομάδας ο υπουργός Υπουργός θα βρεθεί στην Πάτρα και θα έχει συναντήσεις με τον Δήμαρχο και τον Περιφερειάρχη κι εκτιμάται ότι θα κάνει πολύ καλές ανακοινώσεις για το τρένο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου