ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Προς το Εκλεκτικό οι εργολαβίες της Πατρών-Πύργου

Αυτό θα φέρει μια καθυστέρηση περίπου 3 μήνες σε σχέση με τις έξι πρώτες που θα προχωρήσουν κανονικά», σχολίασε σχετικά ο κ. Σπαρτινός. Επίσης ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ εξήγησε ότι η διαδικασία για τις υπόλοιπες 6 εργολαβίες προχωράει κανονικά. Δεν περιμέναμε τις κάλπες γιατί πάρα πολλοί δρόμοι ξεκόλλησαν από αυτή την κυβέρνηση εδώ και χρόνια όταν θα προβλέπονταν κοντά κάλπες.
 
Η Πατρών Πύργου είχε μια καθυστέρηση διότι εάν δεν γινόταν αυτή η αλλαγή, δηλαδή το έργο να προκηρυχθεί σε οκτώ τμήματα, δεν θα μπορούσε να επιχορηγηθεί από την Ε.Ε. ως αυτοκινητόδρομος.

«Με το κόστος που θα υπήρχε με τις μικρές εκπτώσεις που δίνουν οι μεγάλες κατασκευαστηκές, η Ε.Ε. δεν θεωρούσε ότι θα είχε τη δυνατότητα να χρηματοδοτηθεί από την πλευρά, της ανάλογα με την σκοπιμότητα που βλέπουν κ.α.. Με τις τωρινές εκπτώσεις το έργο θα γίνει ως αυτοκινητόδρομος, διαφορετικά θα γινόταν ένας δρόμος πλάτους 11  μέτρων και χωρίς νησίδα στη μέση, περίπου όπως είναι σήμερα με νέα χάραξη. Το έργο αυτό κόπηκε από την υπόλοιπη Ολυμπία Οδό το 2013", ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Σπαρτινό.

Για το φράγμα του Πείρου ο υπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε τους εκπροσώπους της Αχαΐας ότι μέσα στον Νοέμβριο τελειώνει το έργο, γίνεται η έμφραξη και αρχίζει να γεμίζει το φράγμα με νερό.

«Από εκεί και πέρα απομένει να οριστικοποιηθεί ο Φορέας Διαχείρισης και να διαλυθεί κάθε υπόνοια ότι μπορεί να υπάρχει εμπλοκή ιδιώτη στο μετοχικό κεφάλαιο. Πρόθεση είναι στο μετοχικό κεφάλαιο να είναι το Υπουργείο, η Περιφέρεια και οι τρεις Δήμοι. Εάν κάποιος Δήμος δεν θέλει το μερίδιό του θα το έχει το Υπουργείο το οποίο για ένα διάστημα 3 ετών θα καλύπτει όλα τα έξοδα λειτουργίας, προσωπικού και συντήρησης του φράγματος. Έτσι δεν θα υπάρχουν και ανησυχίες στους Δήμους, πέρα του Δήμου Πατρέων που δεν ξέρω εάν οι ανησυχίες του ήταν οικονομικές, ιδεολογικές ή αντιπολιτευτικές; Αυτά θα ξεκαθαριστούν σύντομα. Και οι άλλοι δήμοι που δεν είχαν άλλου τύπου ανησυχίες, με αυτό τον τρόπο, που τον είχαν προτείνει λίγο πολύ και οι ίδιοι, θα καθησυχάστουν κι ελπίζω και πιστεύω ότι θα είναι και  ο Δήμος της Πάτρας μέσα», πρόσθεσε ο κ. Σπαρτινός

Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι στο τέλος της εβδομάδας ο υπουργός Υπουργός θα βρεθεί στην Πάτρα και θα έχει συναντήσεις με τον Δήμαρχο και τον Περιφερειάρχη κι εκτιμάται ότι θα κάνει πολύ καλές ανακοινώσεις για το τρένο.


Για τις εξελίξεις στην πορεία κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου Πατρών Πύργου αλλά και το Φράγμα Πείρου Παραπείρου, μίλησε στο Κόκκινο Πάτρας 107,7 ο βουλευτής Αχαϊας του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Σπαρτινός Σύμφωνα με τα όσα είπε την περασμένη Παρασκευή στους εκπροσώπους Αχαϊας και Ηλείας ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, οι 6 από τις 8 εργολαβίες της Πατρών Πύργου προχωρούν κανονικά προς έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο προκειμένου να περάσουν από τη Βουλή και στη συνέχεια να υπογραφούν οι συμβάσεις με τους εργολάβους.  Για τις υπόλοιπες δύο, στις οποίες είχε μειοδοτήσει η εταιρεία «Τοξότης» του Ομίλου Καλογρίτσα, υπάρχει η πιθανότητα καθυστερήσεων. «Δεν κατοχυρώθηκαν στον πρώτο και δεύτερο μειοδότη αλλά ο τρίτος μπορεί να τις εκτελέσει, άρα υπάρχει η πιθανότητα κάποιοι από αυτούς που αποκλείστηκαν να κάνουν ένσταση, ασφαλιστικά μέτρα και να πάνε στα δικαστήρια για να δικαιωθούν κατά την γνώμη τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: