Από την ΔΕΥΑΠ
ανακοινώνεται ότι «αύριο Τρίτη 19 Ιουλίου 2016 λόγω των έργων κατασκευής της
Ολυμπίας Οδού που εκτελούνται από την εταιρεία J&P AVAX απαιτείται
μετατόπιση του κεντρικού αγωγού ύδρευσης λόγω παρεμπόδισης.
Συνέπεια αυτής της
διακοπής θα είναι ότι από ώρα 8.00 π.μ.
έως 16.00 μ.μ. θα υπάρξει
πλημμελής έως και πλήρης διακοπή υδροδότησης (σύμφωνα με το πρόγραμμα της
J&P AVAX ) στο Δημοτικό Διαμέρισμα Αγίου Βασιλείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου