ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Ο Πύρρος μόνον έχασε από την Πολιτική και πάει ΗΠΑ!


Ο Πύρρος Δήμας απαντά για τη φυγή στις ΗΠΑ: «Δεν έχω να απολογηθώ σε κανέναν»

Ο Πύρρος Δήμας απαρνήθηκε την Εθνική Ομάδα Αρσης Βαρών και δέχτηκε να αναλάβει επικεφαλής της αντίστοιχης ομάδας των ΗΠΑ, σε μια κίνησή του που επικρίθηκε. 

Αυτά αναφέρει σε συνέντευξή του, που δημοσιεύεται στο πόρταλ http://www.newsonly.gr/ και προκαλουν εντύπωση αυτά που λέει για την πολιτική. Μιλά για την συμμετοχή του, αλλά λέξη δεν δημοσιεύεται όσον αφορά τον πολιτικό φορέα που διάλεξε.


Κι επειδή το δικαίωμα της επιλογής κόμματος ανήκει στον κάθε ένα μας χωριστά, δεν θα πρόκυπτε ζήτημα για την γενική του αναφορά στην πολιτική, εάν έκανε τον κόπο να δηλώσει με ποιο κόμμα κατήλθε στις εκλογές, ποια κυβέρνηση τον πέρασε  στον Στρατό, χωρίς εξετάσεις, παρά μόνον με το... πτυχίο της ολυμπιακής επιτυχίας, την ίδια ώρα που η συμμετοχή στις στρατιωτικές σχολές είχε λάβει πανεπιστημιακό χαρακτήρα και προαπαιτούνταν σχετική βαθμολογία μετά από εξετάσεις. Εισήλθε ως αξιωματικός κια σχετικά σύντομα έφθασε στο βαθμό του ταγματάρχη.

Τώρα δεν έχει το δικαώμα να μέμφεται την πολιτική, ότι έχασε από αυτήν, διότι επιλογή του ήταν. Λανθασμένη πράγματι, αλλά επιλογή του!

Το ότι παραιτήθηκε από το Σώμα χάριν ενίσχυσης του ψηφοδελτίου του ΠΑΣΟΚ,  με την συμμετοχή του, ως επικεφαλής στο Επικρατείας στην... Βενιζέλειο Εποχή, είχε κάποιο ρίσκο και παράλληλα κάποιο εχέγγυο. Το πρώτο αναφέρεται στη μη δυνατότητας ακύρωσης της απόφασής του. Το δεύτερο έχει να κάνει με την βουλευτική ιδιότητα, αλλά και με την καθοδική πορεία του κόμματος. Αν και προβλέψιμη, αυτή δεν ελήφθη υπόψη από τον άπειρο πολιτικά Πύρρο Δήμα, που έβαλε πλάτη για την διατήρηση στην εξουσία του Σαμαροβενιζέλειο καθεστώτος, στην 4ετία 2012-2015, η οποία οδήγησε την χώρα στα τάρταρα και στο αναθεμάτισμα των κυρίων υπευθύνων, που σήμερα καμώνονται τους ανήξερους και επιμένουν να φρενάρουν την έξοδο της χώρας από το τέλμα.

Και δυστυχώς αυτό πλήρωσε. Και είναι  χίλια τα εκατό σίγουρο ότι αυτό είναι που πρυτάνευσε στην απόφασή του για ανάληψη των ευθυνών στην Εθνική Ομάδα Αρσης Βαρών των ΗΠΑ.

Διαβάστε το σχετικό απόσπασμα:


«Μόνο έχασα από την πολιτική. Τι να σου πω; Καταρχάς έχασα τη δουλειά μου. Πριν ήμουν στο Στρατό και παραιτήθηκα. Είναι η μόνη υπηρεσία στην οποία δεν μπορείς να επανέλθεις. Τέλος πάντων, εγώ από την πολιτική δεν είχα να κερδίσω τίποτα. Το όνομά μου ήταν ψηλά, ήμουν αγαπητός στον κόσμο, δεν χρωστούσα σε κανέναν και δεν είχα κανέναν λόγο να μπω στην πολιτική, πέρα από το να προσφέρω. Φυσικά, δεν θα έλυνα τα οικονομικά προβλήματα της χώρας, αλλά θα βοηθούσα στο κομμάτι του αθλητισμού. Και μην ξεχνάς ότι μπήκα στην πολιτική όταν όλοι έφευγαν σαν λαγοί. Από εκεί και πέρα, δεν έχω να απολογηθώ σε κανέναν. Θεωρώ ότι έκανα το σωστό ως Έλληνας πολίτης».

«Εγώ έχω δουλέψει (σ.σ.: στον αθλητισμό) από τα επτάμιση χρόνια μου μέχρι τα 33 που σταμάτησα. Δούλευα από το πρωί μέχρι το βράδυ, δεν ήμουν ποτέ αραχτός. Πάλεψα πάρα πολύ σε όλη μου τη ζωή και είμαι περήφανος για όλη αυτή την πορεία μου. Κανείς δεν μπορεί να μου καταλογίσει τίποτα. Έχω δουλέψει πολύ σκληρά. Και έφυγα πολύ χορτάτος από τον χώρο. Τι άλλο να πάρεις ως αθλητής; Τρία χρυσά και ένα χάλκινο. Ούτε στα καλύτερά μου όνειρα δεν το σκεφτόμουν».

Μετά τα παραπάνω ποιος ο λόγος των παραπόνων! Να του ευχηθούμε καλή επιτυχία στο νέο του πόστο και καλο θα είναι να επανεξετάσει ο Υφ. Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής την θέση της Πολιτείας για... καπάρωμα στρατιωτικών θέσεων από νέους ολυμπιονίκες της κάθε ολυμπιάδας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: