ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

Καλειδοσκόπιο κυβερνητικών δραστηριοτήτων




Σημεία από την ομιλία του Αλ. Τσίπρα στην Πάρο

Αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για την κυβέρνησή μας το να προσπαθήσουμε το επόμενο διάστημα να αναδείξουμε την ιδιομορφία, αλλά και τις μεγάλες δυνατότητες που έχουν οι νησιωτικές περιοχές της χώρας.

Η αναβάθμιση των λιμανιών και η ενεργειακή διασύνδεση μπορούν να συμβάλουν στην ισόρροπη ανάπτυξη και να μειώσουν την απόσταση ανάμεσα στο κέντρο και στην περιφέρεια. 


Η προώθηση έργων υποδομής που συνδέονται με την αγροτική και μεταποιητική παραγωγή, την αλιεία και την τουριστική ανάπτυξη των νησιών, αποτελεί κύρια αναπτυξιακή μας κατεύθυνση. Και φροντίσαμε αυτό να αποτυπωθεί και στις βασικές προτεραιότητες του νέου αναπτυξιακού νόμου, που πριν από περίπου 20 ημέρες ψηφίσαμε στη Βουλή. Εκεί προσανατολίζουμε σημαντικό μέρος από τη χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ, τις δημόσιες επενδύσεις και το σχέδιο Γιούνκερ.

Η κρίση έχει πλήξει τα νησιά μας και το γεγονός ότι για πολλά χρόνια, τα χρόνια της ανάπτυξης, δεν είχαμε καταφέρει ως Πολιτεία να διαμορφώσουμε συνθήκες υλοποίησης ισοδυνάμων, όπως για παράδειγμα,  το μεγάλο ζήτημα του μεταφορικού ισοδυνάμου. Το γεγονός ότι οι κάτοικοι των νησιών, σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους κατοίκους της ηπειρωτικής Ελλάδας, πρέπει να πληρώνουν δύο και τρεις φορές παραπάνω τη μεταφορά τους., Το γεγονός ότι όλα αυτά τα χρόνια εστιάζουμε στους 4-5 καλοκαιρινούς μήνες, αλλά πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η νησιωτική Ελλάδα δεν είναι μόνο το καλοκαίρι. Και βεβαίως οι δυσβάσταχτοι φόροι τα τελευταία χρόνια έχουν δημιουργήσει ένα ασφυκτικό περιβάλλον στους κατοίκους των νησιών.

Για πρώτη φορά μετά από 6 χρόνια, στο χώρο της δημόσιας υγείας είχαμε προσλήψεις μόνιμου ιατρικού και νοσοκομειακού προσωπικού. Και στο αμέσως προσεχές διάστημα προκηρύσσονται άλλες 2.500 κενές  οργανικές θέσεις διαφόρων κλάδων και ειδικοτήτων μέσω ΑΣΕΠ. Είμαι βέβαιος ότι τα αρμόδια υπουργεία θα κάνουν ότι πρέπει προκειμένου, κατά προτεραιότητα, αυτές οι προσλήψεις να κατευθυνθούν εκεί που υπάρχει ανάγκη – και στα νησιά μας υπάρχει ανάγκη. Επίσης, να θυμίσω την απόφασή μας για χορήγηση οικονομικού επιδόματος 400 ευρώ στους γιατρούς υπηρεσίας υπαίθρου, ώστε να ενισχυθούν οι άγονες και νησιωτικές περιοχές.

Άμεση προτεραιότητά μας στα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας, αλλά και στα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού, ήταν η ενίσχυση των νησιών μας, κυρίως εκείνων που δέχτηκαν το μεγάλο πλήγμα από την προσφυγική κρίση και τα μεγάλα κύματα προσφύγων το τελευταίο διάστημα.


Για την έκθεση του ΔΝΤ σχετικά με το 1ο μνημόνιο (σημείωμα του Υπουργείου Οικονομικών)

Καθημερινά έρχονται στη δημοσιότητα εκθέσεις διεθνών οργανισμών που δικαιώνουν τις απόψεις και θέσεις της κυβέρνησης αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ όταν ήταν στην αντιπολίτευση.
Στην έκθεση του Ανεξάρτητου Γραφείου Αξιολόγησης του ΔΝΤ επισημαίνεται ότι, πέραν των άλλων προβλημάτων, το Ταμείο δεν εξέτασε επαρκώς εναλλακτικούς δρόμους αντί του «εσφαλμένου» μνημονίου που εφαρμόστηκε στην χώρα μας το 2010. Το μεγάλο σφάλμα, σύμφωνα με την έκθεση, είναι ότι δεν έγινε αναδιάρθρωση του χρέους καθώς το ΔΝΤ δεν έπεισε τους Ευρωπαίους ότι δεν θα επέλθει καμιά καταστροφή στις οικονομίες τους. Πουθενά, βέβαια, δεν εμφανίζεται η άποψη της τότε ή των μετέπειτα κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ! Θυμίζουμε, όμως, ότι Σαμαράς και Βενιζέλος θεωρούσαν το χρέος βιώσιμο και δεν τους απασχολούσε καθώς είχαν υιοθετήσει πλήρως την άποψη ότι δεν χρειάζεται να γίνει απολύτως τίποτα!
Σήμερα ελπίζουμε να αντιληφθούν γιατί η σημερινή κυβέρνηση έχει σε προτεραιότητα την αναδιάρθρωση του χρέους -που αποφασίστηκε και επίσημα στο τελευταίο Eurogroup.
Η έκθεση τονίζει και άλλα λάθη του ΔΝΤ όπως την εκτίμησή του για την ύφεση [την είχαν υπολογίσει, αθροιστικά, στο 5,5% το 2012, ενώ εκτινάχθηκε στο 17%!], ενώ το «κούρεμα» των ομολόγων του ιδιωτικού τομέα, πάντα σύμφωνα με την έκθεση του ΙΕΟ, έγινε με μεγάλη καθυστέρηση και το όφελος ήταν περιορισμένο.
Τέλος, επιβεβαιώθηκε, για μια ακόμη φορά, και επίσημα ότι η αναδιάρθρωση του χρέους δεν έγινε γιατί οι ευρωπαϊκές τράπεζες ήταν «φορτωμένες» με ομόλογα της Ελλάδας. Τους έδωσαν, λοιπόν, το χρόνο, χωρίς να υπάρξει καμιά αντίδραση των τότε κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, προκειμένου να τα «ξεφορτωθούν» με αποτέλεσμα να την πληρώσουν τα ασφαλιστικά ταμεία της χώρας. Η σημερινή κυβέρνηση από την πρώτη στιγμή έβαλε το θέμα του χρέους γνωρίζοντας τις επιπτώσεις στην οικονομία και το πόσο απαραίτητη είναι η αναδιάρθρωσή του στην πορεία της χώρας.


Για τη μη προεπιλογή του MΕΓΚΑ στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες (ανακοινωση της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας)

Η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας ενημερώνει το κοινό και τους φορείς προς αποκατάσταση της αλήθειας ότι:
Στην έγκριση του πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας του Διαγωνισμού (Αρ.Πρωτ.178/19-7- 2016 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, (https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A9%CE%986%CE%A3465%CE%99%CE%A7%CE%A6-%CE%96%CE%91%CE%99) μεταξύ των λόγων που αναφέρονται για την μη προεπιλογή της εταιρείας «ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (MEGA CHANNEL)» στη τελευταία σελίδα περιλαμβάνονται και τα εξής:
1- κγ) Ο μέτοχος Prime Applications Ανώνυμη Εταιρεία δεν προσκόμισε φορολογική ενημερότητα.
2- κδ) Ο μέτοχος Prime Applications Ανώνυμη Εταιρεία, η Πήγασος Εκδοτική ΑΕ και η υποψήφια εταιρεία δεν προσκόμισαν ασφαλιστική ενημερότητα.
3- κε) Ο μέτοχος Prime Applications Ανώνυμη Εταιρεία, η Πήγασος Εκδοτική ΑΕ και ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη ΑΕ δεν προσκόμισαν τραπεζική ενημερότητα.
Επαναλαμβάνουμε ότι τα παραπάνω είναι ήδη δημοσιευμένα.
Σε κάθε περίπτωση, ο Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας απηύθυνε προς την Επιτροπή Διενέργειας του Διαγωνισμού ερώτημα θεραπείας για όλους τους ενδιαφερόμενους που αποκλείστηκαν.
Η ανακοίνωση του κ. Καψή επιχειρεί να φορτώσει στους ώμους του δημοσίου, προβλήματα και επιλογές των μετόχων του τηλεοπτικού σταθμού. Είναι προφανώς απολύτως αβάσιμη.

Για την κατάθεση των προδικαστικών προσφυγών (ανακοίνωση ΓΓΕ)

Στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας κατατέθηκαν εντός  της  1Οήμερης  προθεσμίας,  από τους εκπρόσωπους και των 10 εταιρειών που συμμετέχουν στο διαγωνισμό για τις 4 άδειες παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας ενημερωτικού προγράμματος γενικού περιεχομένου για μετάδοση υψηλής ευκρίνειας (high definition), προδικαστικές προσφυγές κατά της απόφασης 178/19-7-2016 με την οποία εγκρίθηκε το  υπ’ αρ. 9/18.7.2016 Πρακτικό προεπιλογής της Πενταμελούς Ειδικής Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού. 
Οι προσφυγές διαβιβάστηκαν στην Ειδική Επιτροπή Ενστάσεων του Διαγωνισμού, η οποία στη συνέχεια θα εξετάσει  τη  βασιμότητά  τους.
Η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας επιθυμεί να τονίσει ότι η διαγωνιστική διαδικασία εξελίσσεται ομαλά, εντός χρονοδιαγράμματος.

ΣτΕ: Το δημόσιο συμφέρον επιβάλλει να ολοκληρωθεί άμεσα ο διαγωνισμός για τα κανάλια

Το σύνολο των αιτήσεων ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσαν τα κανάλια κατά του υπουργού Επικρατείας, Νίκου Παππά, για τον διαγωνισμό αδειοδότησης των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών απέρριψε η Επιτροπή Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ). Μάλιστα, το ΣτΕ έκρινε ότι υπάρχουν επιτακτικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος που επιβάλλουν να ολοκληρωθεί άμεσα ο διαγωνισμός.
Αναλυτικά, η Επιτροπή Αναστολών του ΣτΕ απέρριψε και τις έξι αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσαν οι εταιρείες Alpha Δορυφορική Τηλεόραση Α.Ε. (απόφαση 129/2016), Νέα Τηλεόραση Α.Ε.- Star (απόφαση 130/2016), Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε.- Epsilon (απόφαση 131/2016), Antenna TV A.E. (απόφαση 146/2016), Ειδήσεις Ντοτ Κομ- ΣΚΑΪ Α.Ε. (απόφαση 147/2016) και Τηλέτυπος Α.Ε.- Μega (απόφαση 148/2016). Όπως εξηγεί το Δικαστήριο στο σκεπτικό με το οποίο απορρίπτει τα ασφαλιστικά μέτρα, αφενός τα έξι κανάλια δεν υφίστανται βλάβη από το διαγωνισμό. Αφετέρου -το σημαντικότερο- «συντρέχουν εν προκειμένω -κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από τη Διοίκηση- επιτακτικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος που επιβάλλουν την ταχεία ολοκλήρωση της επίμαχης διαγωνιστικής διαδικασίας», όπως χαρακτηριστικά υπογραμμίζει το ΣτΕ.
Ειδικότερα, το Δικαστήριο έκρινε -κάνοντας δεκτούς τους σχετικούς ισχυρισμούς του Δημοσίου- ότι:
1. «είναι επιβεβλημένη η χορήγηση αδειών με απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών αδειοδότησης»,
2. η «ανάγκη άμεσης νομοθετικής παρέμβασης» έχει καταστεί «επιτακτική», καθώς από 31 Δεκεμβρίου 2015 έχει λήξει η «πολλάκις παραταθείσα» σχετική προθεσμία (και, άρα, καλώς ανατέθηκε η σχετική αρμοδιότητα στον Υπουργό Επικρατείας) και
3. η διενέργεια του διαγωνισμού αποτελεί δέσμευση της χώρας μας στο πλαίσιο της Συμφωνίας με τους εταίρους της. Συγκεκριμένα, τονίζεται ότι, με τη Σύμβαση Οικονομικής Ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας, η Ελλάδα «ανέλαβε δέσμευση θεσπίσεως διαρθρωτικών δημοσιονομικών μέτρων που θα συμπεριλαμβάνουν, εκτός άλλων, και την «αναγγελία προκήρυξης δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού υποβολής προσφορών για την απόκτηση τηλεοπτικών αδειών και την καταβολή τελών που αφορούν τη χρήση των αντίστοιχων συχνοτήτων».
Στο σκεπτικό του σχετικά με τη συγκεκριμένη διαγωνιστική διαδικασία, το ΣτΕ τονίζει, επίσης, την αυθαίρετη και χωρίς άδεια λειτουργία πολλών τηλεοπτικών σταθμών στην Ελλάδα από το 1989 και προσθέτει ότι, ακόμη και ορισμένες άδειες καναλιών που εκδόθηκαν το 1993, ανακλήθηκαν αυτοδικαίως μετά εννέα μήνες. «Έκτοτε, δε, ως προς τους τελευταίους ως άνω τηλεοπτικούς σταθμούς, είτε δεν υπήρχε, για μακρά χρονικά διαστήματα, καμία νομική κάλυψη για τη λειτουργία τους, είτε επιχειρείτο (...) η "νομιμοποίηση" της λειτουργίας τους με αλλεπάλληλες νομοθετικές διατάξεις (...) επ' αόριστον, σε αντίθεση με τη νομολογία του ΣτΕ».

Κατρούγκαλος: Η επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων αποτελεί για εμάς θέμα ταυτότητας

«Το ευρύτερο θέμα της επαναφοράς των συλλογικών συμβάσεων εργασίας αποτελεί για εμάς θέμα ταυτότητας. Είναι στο επίκεντρο της διαπραγμάτευσης του επόμενου γύρου της δεύτερης αξιολόγησης», δήλωσε ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος, στη βουλή, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτη Σκουρολιάκου για τις συλλογικές συμβάσεις.«Θέλω να πιστεύω ότι με τη διαμόρφωση ενός κοινού μετώπου, που αρχίζει να συγκροτείται θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε την Ελλάδα στην κοινωνική Ευρώπη», πρόσθεσε ο κ. Κατρούγκαλος.

Για την ιδιωτική εκπαίδευση (απάντηση του Υπουργείου Παιδείας στη ΝΔ και σε δημοσίευμα της εφημερίδας “”Καθημερινή”)

Με νέα ψεύδη και ανακρίβειες η ΝΔ διά του κ. Φορτσάκη και η εφημερίδα  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ με το σημερινό της πρωτοσέλιδο επιχειρούν να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη αναφορικά με το άρθρο για την ιδιωτική εκπαίδευση που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας. Τόσο ο κ. Φορτσάκης όσο και η εφημερίδα διαπράττουν το πρωτοφανές: αναλύουν και σχολιάζουν  άρθρο νόμου που αφορά στην ιδιωτική εκπαίδευση το οποίο όμως είναι διαφορετικό από αυτό που έχει κατατεθεί στη Βουλή!

Δεν θα πρέπει να προξενεί εντύπωση βέβαια, το γεγονός ότι στην πραγματικότητα αυτές οι τοποθετήσεις αναμασούν  αυτούσιες τις σχετικές  ανακοινώσεις  της ηγεσίας του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων (ΣΙΕΙΕ), αποκαλύπτοντας τις σχεδόν αιμομικτικές σχέσεις της ηγεσίας της ΝΔ και του φιλικού της τύπου με σκληρά και πολύ ισχυρά συντεχνιακά συμφέροντα.
Αυτά που ισχυρίζονται, δεν έχουν βέβαια καμία σχέση με  το άρθρο νόμου που έχει κατατεθεί στη Βουλή από τον Υπουργό Παιδείας. Το συγκεκριμένο άρθρο προβλέπει ότι τα ιδιωτικά σχολεία μπορούν να πραγματοποιούν οποιαδήποτε εκπαιδευτική δράση πέραν του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος με μία προϋπόθεση: να τη δηλώνουν,  ώστε,  το Υπουργείο Παιδείας να ελέγχει τα τυπικά προσόντα των διδασκόντων και τους όρους εργασίας τους, προκειμένου, να χτυπηθεί η μαύρη εργασία και η φοροδιαφυγή. Επίσης, το άρθρο δεν αφαιρεί τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να απολύουν εκπαιδευτικούς με μία προϋπόθεση που ισχύει σε όλα τα πολιτισμένα κράτη: Να αιτιολογούν επαρκώς την απόλυση.

Βέβαια η καλομαθημένη συντεχνία των ιδιοκτητών έχει εξεγερθεί διότι οι κύριοι αυτοί δεν θέλουν ούτε την αξιολόγηση ούτε να τους ελέγχει κανείς, θέλουν όμως τα σχολεία τους να εκδίδουν ισότιμους τίτλους σπουδών με τα δημόσια. Και σε αυτή τους την προσπάθεια έχουν αρωγούς τους συνήθεις: τη ΝΔ και εκείνα τα «πρόθυμα» ΜΜΕ που δεν έχουν κανένα πρόβλημα να γράψουν  οτιδήποτε για ένα νόμο χωρίς να θεωρούν απαραίτητο να αναφέρονται στον ίδιο το νόμο.  Αρκεί να έχουν διαβάσει τις ανακοινώσεις του ΣΙΕΙΕ …


Για τα προγράμματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης (σημεία από τη συνέντευξη της Θ. Φωτίου)

- Από τη Δευτέρα ήδη έχει τεθεί η ισχύ η ελεύθερη πρόσβαση όλων των ανασφάλιστων, που υπολογίζονται σε πάνω από δύο εκατομμύρια, στο δημόσιο σύστημα υγείας, τόσο σε επίπεδο ιατρικής περίθαλψης τόσο και ιατρικής. Για τους απόρους δε, είναι μηδενική η συμμετοχή στα φάρμακα, αλλά και για τους ανάπηρους, με συγκεκριμένους όρους οι οποίοι αναγράφονται. Είναι ένα σύστημα απλό, δεν χρειάζεται να ταλαιπωρηθεί ο πολίτης.

- Η προσπάθεια που γίνεται είναι να εφαρμοστεί το πρόγραμμα με τα μέτρα κατά της ανθρωπιστικής κρίσης, μέχρι το τέλος του 2016 σε 295 δήμους. Όλοι αυτοί οι δήμοι παίρνουν 70 έως 220 ευρώ κάρτα σίτισης, δωρεάν ηλεκτρικό ρεύμα 300 κιλοβατώρες και μέχρι 220 ευρώ επιδότηση ενοικίου στον ιδιοκτήτη.

Μόνο σε 30 πιλοτικά δήμους δεν εφαρμόζονται αυτά τα μέτρα, διότι εκεί εφαρμόζεται το κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης, ένας νέος θεσμός. Από τον Ιανουάριο του 2017 όλοι οι δήμοι θα συμμετέχουν σε αυτό. Είναι μια μεγάλη προσπάθεια της κυβέρνησης. Αυτό έχει τρεις πυλώνες, το επίδομα, οι παροχές και οι υπηρεσίες που δίνονται μαζί με το επίδομα και οι παροχές εργασίας στο 10% των ατόμων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Αυτό το πρόγραμμα ισχύει πιλοτικά τώρα, ωστόσο θα ισχύσει σε όλους τους δήμους,. Η κυβέρνηση έχει εξασφαλίσει 900 εκατ. ευρώ και εκτιμάται ότι θα καλυφθούν πάνω από 700.000 με 800.000 συμπολίτες μας.


- Επιχειρούμε να δώσουμε και σχολικά γεύματα σε αυτούς τους 30 δήμους, όπως στο Πέραμα. Και δεν είναι μόνο ότι θα φάνε τα παιδιά που πεινάνε. Θα δημιουργηθεί και μια άλλη σχολική κουλτούρα. Το παιδί τρώει μαζί με όλους τους συμμαθητές του.

Και σήμερα βγαίνουν τα αποτελέσματα από πανεπιστημιακή έρευνα από την οποία προκύπτει ότι έχουμε 40% αλλαγή σχολικής συμπεριφοράς επί το θετικότερον. Αλλά και 21% άνοδο στη σχολική απόδοση. Έχουν δηλαδή καλύτερους βαθμούς. Έτσι τα παιδιά θα ξανά αγαπήσουν το σχολείο τους.

Έτσι βέβαια ανοίξαμε και νέες θέσεις εργασίες. Εμείς εμπιστευτήκαμε Κοινωνικές Επιχειρήσεις Περιορισμένης Ευθύνης, στις οποίες εργάζονται ευάλωτες ομάδες, πρώην τοξικοεξαρτημένοι, πρώην φυλακισμένοι, παιδιά με σύνδρομο Down. Αυτοί μαγείρεψαν σπιτικά φαγητά για τα σχολεία. Έχουμε 3 τέτοιες επιχειρήσεις που παρήγαγαν αυτά τα γεύματα. Και αυξήσαμε μέσα σε 4 μήνες σε 30 με 40% τους εργαζομένους αυτών των επιχειρήσεων.

12η καταβολή του Επιδόματος Ενοικίου (ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας)

Από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ανακοινώνεται ότι, το Σάββατο 30 Ιουλίου 2016 θα γίνει η 12η  καταβολή του Επιδόματος  Ενοικίου στους δικαιούχους του προγράμματος για την «Αντιμετώπιση της Ανθρωπιστικής Κρίσης», των οποίων η αίτηση έχει εγκριθεί. Το ποσό των 2.656.262,82  ευρώ πιστώνεται στους λογαριασμούς 21.296 ιδιοκτητών ακινήτων. Σε όλους τους δικαιούχους θα καταβληθεί μία δόση του επιδόματος.

Υπενθυμίζεται ότι η καταβολή του επιδόματος ενοικίου εξαρτάται από την ορθή καταχώρηση –με ευθύνη των δικαιούχων- των στοιχείων για τα μισθωτήρια και τους ιδιοκτήτες  των μισθωμένων κατοικιών.

Για τη ρύθμιση των οφειλών της ΔΕΗ (σημεία από την απάντηση του Π. Σκουρλέτη σε κοινοβουλευτική ερώτηση)

- Περισσότερα από μισό δισεκατομμύριο ευρώ, έχουν εισρεύσει στα ταμεία της ΔΕΗ, με τη ρύθμιση των 36 δόσεων χωρίς προκαταβολή. Η ρύθμιση αυτή και τον κόσμο ανακούφισε και τη ρευστότητα της ΔΕΗ ενίσχυσε.

- Τα ληξιπρόθεσμα είναι το αποτύπωμα της πολιτικής των προηγούμενων κυβερνήσεων.

- Για την ακύρωση του σχεδίου για τη “μικρή ΔΕΗ”: Στη δική μας αντίληψη για τη μετάβαση στο νέο μοντέλο αγοράς ενέργειας, ο ισχυρός παίκτης πρέπει να είναι το Δημόσιο. Οι ιδιωτικοποιήσεις που γίνονται σε συνθήκες δημοσιονομικής αγχόνης αποτυγχάνουν γιατί ο αγοραστής το γνωρίζει εκ των προτέρων και δεν λειτουργεί ο ανταγωνισμός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: