ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

ΚΚΕ: Αδιαφορία που πέρυσι 14 χιλ. παιδιά έμειναν εκτός





Φωτογραφία αρχείου. Δημοτικό Βρεφοκομείο Πατρών.


Τι συνδικάτο Εργαζομένων στους ΟΤΑ Ν. Αχαΐας ανησυχεί για το μέλλον των εργαζομένων στους Δήμους με αφορμή ότι το Υπουργείο διαθέτει πρόσθετους πόρους για όλα τα παιδιά και αφαιρεί έργο μικροπολιτικής


Με αφορμή το γεγονός πως το Υπ. Παιδείας δίνει την επιδότηση στους γονείς που επιθυμούν να στείλουν τα νήπιά τους στον παιδικό σταθμό, ιδιωτικό ή δημόσιο και όχι στους Δημάρχους, το συνδικάτο εργαζομένων στους ΟΤΑ προχωρά αύριο Τρίτη και ώρα 8 μμ σε σύσκεψη στον Παμμικρασιατικό Πατρών και καλεί τους γονείς κια τους εργαζόμενους με ΕΣΠΑ, να παραβρεθούν. Σε μακροσκελέστατη ανακοίνωσή του μεταξύ άλλων επιτίθεται στην κυβέρνηση, που κόβει τον ομφάλιο λώρο του παραγοντισμού στους δήμους και ζητά να είναι εντελώς δωρεάν η φιλοξενία στους βρεφονηπιακούς σταθμούς.

Αυτό, αν και μέχρι σήμερα οι  δήμοι δέχονται ακόμη την επιδότηση από το Υπουργείο, αλλά αντιδρούν που μέρος της δίδεται απευθείας στου γονείς για να επιλέξουν. Σύμφωνα με τα στοιχεία, με το προηγούμενο σύστημα 14.000 παιδιών έμειναν εκτός παιδικών σταθμών μόνον πέρυσι, χωρίς να έχουμε στοιχεία για τα πιο προηγούμενα χρόνια, αλλά πάντως με γνώση ότι πολλά παιδιά έμεναν εκτός.

«Επιδιώκει να υποβαθμίσει και υπονομεύσει τον δημόσιο χαρακτήρα των υπηρεσιών προσχολικής αγωγής να αδυνατίσει τις δημόσιες δημοτικές δομές και επιδιώκοντας ως  σύμμαχο ακόμα και τον γονέα να ενισχύσει τις ιδιωτικές δομές , την επιχειρηματικότητα».

Τους εργαζόμενους τους περιμένει απόλυση και ανεργία. Τους γονείς το χέρι βαθιά στην τσέπη  και φυσικά είναι ψιλά γράμματα το δικαίωμα των παιδιών στην προσχολική αγωγή που πρέπει να είναι δωρεάν και υψηλού επιπέδου. Προσχολική αγωγή για τους κυβερνώντες και τα συμφέροντα που υποστηρίζουν,  θα μπορούν να έχουν μόνο όσοι  πληρώνουν...».

Και το προσκείμενο στο ΚΚΕ συνδικάτο του Ν. Αχαΐας, πλέκοντας το εγκώμιο του κομμουνιστή δημάρχου, χωρίς να υπάρχει λόγος, τονίζει:  «Η δημοτική αρχή της Πάτρας παρά τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς ακολουθώντας μια διαφορετική πολιτική από αυτήν που ακολουθούν οι περισσότερες δημοτικές αρχές τις χώρας που στηρίζουν τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς που απολύουν και αφήνουν απλήρωτους τους εργαζόμενους στα ΕΣΠΑ με πρωτοβουλία της ανανέωσε τις συμβάσεις παρά την αβεβαιότητα  για το μέλλον των σταθμών».

Αυτά λες και τα χρήματα του ΕΣΠΑ δεν πάνε για το σκοπό που αντλούνται από τα ευρωπαϊκά προγράμματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: