«Ενημερώνουμε τους
Συναδέλφους ότι μετά από συνεργασία της διοίκησης του Εμπορικού &
Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών και της Διεύθυνσης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για την εγγραφή των παιδιών στα νηπιαγωγεία
και δημοτικά της πόλης μας, αρκεί μόνο το έγγραφο ασφάλισης στον ΟΑΕΕ και όχι η
εξόφλησή του».
Τα παραπάνω
ανακοινώνει η Διοίκηση του Ε%ΕΣΠ, προς τους Εμπόρους, που πρέπει να γράψουν το
παιδί τους στο νηπιαγωγείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου