Από
την Επιτροπή δημόσιου Προσυνεδριακού διαλόγου του 2ου Συνεδρίου ΣΥΡΙΖΑ,
απεστάλη προς τις ΝΕ και ΤΕ και προς την Νεολαία του Κόμματος η παρακάτω ενημέρωση:
«Ο
δημόσιος διάλογος θα έχει τη μορφή δημοσίευσης κειμένων στις εφημερίδες “Αυγή”,
“Εποχή” και στο site
του κόμματος, www.syriza.gr.
Ο διάλογος
στην “Αυγή” θα δημοσιεύεται σε ειδικό ένθετο δύο φορές τη βδομάδα (Σάββατο
και Κυριακή) και στην "Εποχή" κάθε Κυριακή. Σε ό,τι αφορά την
“Εποχή”, επισημαίνεται πως η εφημερίδα δεν θα κυκλοφορεί τον μήνα
Αύγουστο.
Κάθε
μέλος ή φίλος/η του ΣΥΡΙΖΑ έχει το δικαίωμα δημοσίευσης ενός κειμένου έως 500
λέξεις στα έντυπα μέσα και δύο κειμένων (έως 1000 λέξεις) στο site.
Τα
κείμενα αποστέλλονται για:
«Εποχή»
στο epohi@otenet.gr
Η
δημοσίευση θα γίνεται κατά σειρά παραλαβής. Η παραλαβή των κειμένων θα
σταματήσει την Πέμπτη, μία εβδομάδα πριν την έναρξη του Συνεδρίου, ώστε η
τελευταία δημοσίευση στα κυριακάτικα φύλλα να γίνει την τελευταία Κυριακή πριν
την έναρξη.
Τα
κείμενα πρέπει να είναι ενυπόγραφα, με διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail
καθώς και την Οργάνωση Μελών που δραστηριοποιείται ο καθένας που
επιθυμεί να συμβάλλει στον προσυνεδριακό διάλογο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου