Δίνει η Αγγελική Ανυφαντή στον Δήμαρχο Πατρέων Πελετίδη για να... καλο-ϋποδεχθούμε τον κ. Μητσοτάκη, που μας... φόρτωσε με διόδια την Πατρών-Πύργου
«Ραντεβού στα...αλώνια στα Καμίνια!!!!!!!
Προς τον Δήμαρχο Πατρέων, κ. Κ. Πελετίδη!
Κύριε Δήμαρχε,
-Η ακρίβεια σκοτώνει τους δημότες σου.
-Τα νοικοκυριά στερούνται τα βασικά.
-Οικογένειες βυθίζονται στο σκοτάδι.
-Επαγγελματίες και αγρότες βρίσκονται σε αδιέξοδο.
Περιμένουμε να μας δώσετε ραντεβού, στη φιέστα που ετοιμάζει ο Πρωθυπουργός της φτώχειας, στα Καμίνια του Δήμου Πατρέων.
Θα κηρύξει λέει, την έναρξη των εργασιών της Πατρών-Πύργου, στην οποία σημειωτέον, τα διόδια θα αγγίζουν τα 10 ευρώ.
Εξ αιτίας αυτού, τα παραλιακά Διαμερίσματα του Δήμου σας, θα δεχθούν κυκλοφοριακό φόρτο που δεν μπορούν να αντέξουν.
-Σας περιμένουμε λοιπόν, να δείξετε την ίδια "ευαισθησία", με αυτήν που δείξατε στον προηγούμενο Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα. Θυμάστε;;;;
Του στήσατε διαδήλωση στην Ακτή Δυμαίων και πετάξατε ομοίωμά του από τη γέφυρα του Ρίου.
Αγωνιούμε να σας δούμε, να μας δώσετε ραντεβού και στη φιέστα Μητσοτάκη στα Καμίνια.
-Καλή αντάμωση!!!!!!!!!!!!!!!».
Ραντεβού στα... αλώνια, στα Καμίνια Πατρών λοιπόν, δίνει η Aggeliki Anifanti στον Δήμαρχο Πατρέων Πελετίδη, --μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο fb-- για να... καλο-ϋποδεχθούμε τον κ. Μητσοτάκη, που μας... φόρτωσε με διόδια την Πατρών-Πύργου!
Το πρόβλημά τους ήταν οι οκτώ εργολαβίες του Σπρίντζη για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου στην Πατρών-Πύργου, αντί των τριών που επέλεξε ο κ. Καραμανλής;
Ή μήπως το γεγονός, πως με την εργολαβία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ δεν προβλέπονταν επιβολή διοδίων; Κάτι που δυσαρεστούσε τους φίλους μεγαλοκατασκευαστές δημοσίων έργων του κ. Μητσοτάκη;
Όπως έγινε γνωστό, ο πρωθυπουργός, στις 19 Μαρτίου, θα επισκεφτεί τα εργοτάξια, τόσο στην Αχαΐα (Καμίνια), όσο και στην Ηλεία (Αμαλιάδα).
Τον Κυριάκο Μητσοτάκη θα συνοδεύσει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Καραμανλής, προκειμένου να «κηρύξουν» την έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Πάτρας – Πύργου, από τις τρεις εταιρείες που έχουν επιλεγεί, αφήνοντας την τσιφή γεύση, πως η όλη δυσαρέσκεια της κυβέρνησης ήταν ο αριθμός των οκτώ -αντί των τριών σημερινών εργολάβων- που είχαν εγκατασταθεί και αναμένονταν να παραδώσουν το έργο εντός του 2023, ολοκληρωμένο και χωρίς την επιβάρυνση των χρηστών με εσαεί διόδια!
Θυμίζουμε ότι το έργο επί κυβέρνησης ΝΔ-Σαμαρά, είχε απενταχθεί από την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, ως μη πρώτης κατηγορίες και επανεκκίνησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, με οκτώ εργολαβίες, πλην όμως με τον ερχομό της κυβέρνησης Μητσοτάκη ακυρώθηκαν ν οι εργολαβίες, με ανυπολόγιστα δικαστικά κόστη επιβάρυνσης από τους εργολάβους που προσέφυγαν και διεκδικούν το τμήμα του έργου που τους είχε κατακυρωθεί ή την αποζημίωσή τους!
Έχει χωριστεί σε τρία τμήματα, που καθένα θα κατασκευαστεί από μια εταιρεία. Πιο δύσκολο θεωρείται το πρώτο τμήμα του έργου –το οποίο θα ολοκληρωθεί και τελευταίο– καθώς θα πρέπει να κατασκευαστεί ενώ βρίσκεται σε κυκλοφορία, όπως είχε συμβεί με τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Πάτρας
Μετά την έγκριση της συμφωνίας του Δημοσίου με την Ολυμπία Οδό (N. 4876/21) για την κατασκευή, άνοιξε για τρίτη φορά πλέον και με κολλητούς του υπουργού Καραμανλή, ο δρόμος για την κατασκευή του πολύπαθου έργου από την κοινοπραξία Απιον Κλέος. Πρόκειται για την κατασκευάστρια της Ολυμπίας Οδού, που υπέβαλε σε δεκάχρονα μαρτύρια τους οδηγούς στο έργο Κόρινθος-Πάτρα και στο τέλος το εγκατέλειψε αφού δεν πήρε αυτά που ζητούσε.
Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμά του, το έργο έχει δύο βασικές προθεσμίες: την κατασκευή του τμήματος Κάτω Αχαΐας-Πύργου εντός 3 ετών και την κατασκευή του υπολοίπου (Κάτω Αχαΐας – Πάτρας) στα 3 χρόνια κια 4 μήνες από την έναρξη του έργου.
Στα τμήματα, η μοιρασιά, από ένα τμήμα ο κάθε εργολάβος
Η μοιρασιά στους εργολάβους για το κατασκευαστικό σκέλος του αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 74,8 χλμ., περιλαμβάνει 3 τρία τμήματα:
– Από Μιντιλόγλι έως Καραίικα (0-21ο χλμ.). Θα κατασκευαστεί από την εταιρεία ΑΒΑΞ.
– Από Καραίικα έως Γαστούνη (22ο – 54ο χλμ.). Θα κατασκευαστεί από την ΑΚΤΩΡ.
– Από Γαστούνη έως Πύργο (53ο – 74,8ο χλμ.). Θα κατασκευαστεί από την ΤΕΡΝΑ.
Ειδικά η τελευταία εργολαβία που είναι της ΤΕΡΝΑ, έχει άμεση σχέση με τον κ. Γεραπετρίτη, του οποίου συγγενικό πρόσωπο μετέχει σε αυτήν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου