ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Πάτρα: αριστερίστικος μικρομεγαλισμός εις βάρος ΣΥΡΙΖΑ


Αφιερωμένο στους πρόσφυγες και στους εργάτες το πανό της συνδικαλιστικής παράταξης της αριστεράς ΜΕΤΑ Αχαΐας. Το κρατούν γνωστοί συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό δεν άρεσε και κάποια στιγμή το κομματικό πανό του Λαφαζάνη,  διακρίνεται πίσω, βρέθηκε μπροστά του!


 


Μικρή ένταση σε επίπεδο συνδικαλιστικής παράταξης ΜΕΤΑ Αχαΐας, από την προσπάθεια μικρής ομάδας της, προσκείμενης στο κόμμα του Λαφαζάνη


Ο Αριστερισμός είναι η παιδική ασθένεια του κομμουνισμού λέει ο Λένιν σε σύγγραμμά του και αν και το είπε πριν εκατό χρόνια, φαίνεται πως ακόμη ισχύει η ρήση του. Παράλληλα η διάσταση ανάμεσα στη συνδικαλιστική παράταξη ΜΕΤΑ, μεταξύ των δυνάμεων που πρόσκεινται στο κόμμα του Λαφαζάνη και στον ΣΥΡΙΖΑ, επηρεάζει τις σχέσεις των δυνάμεων που την απαρτίζουν.

Μία μικρή ομάδα ατόμων, στο τέρμα των συγκεντρωμένων, πριν αρχίσει η πορεία, προσκείμενων στο κόμμα Λαφαζάνη, προτιμούσαν να βρεθεί το τεράστιο πανό της μπροστά από αυτό της συνδικαλιστικής παράταξης ΜΕΤΑ, με αποτέλεσμα να την εμφανίζει αυτή η κατάσταση ως έπουσα και υπάρξει ένσταση από τους κρατούντες το πανό, καθότι ως είθισται τα πανό των κομμάτων έπονται των εργατικών.

Αφού δεν υπήρξε κατανόηση, οι κρατούντες το πανό του ΜΕΤΑ το μετέφεραν στη μέση της πορείας και πορεύτηκαν με ένα εντυπωσιακό σε όγκο μπλοκ, πλην όμως σημαίες του ΜΕΤΑ εμανίστηκαν και στην ομάδα του κόμμματος Λαφαζάνη, που όπως ακούστηκε νη, θα κρατήσουμε τις σημαίες γιατί μας ανήκουν. Παρένθεση, ακολούθησε λογρίδιο περί... ιδιοκτησίας των οικοσκευών, από αριστεριστές του Λαφαζάνη, το οποίο όπως φαίνεται οδηγείται στη διάλυση εις τα εξ ων συνετέθη!   

Η πορεία ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 12:30 χωρίς άλλα παρατράγουδα. Και τούτο πέραν του ότι άλλη ομάδα αυτόνομων που ακολουθούσαν στην ουρά της πορείας, πέτξαν μπογιά και λέρωσαν την ταμπέλα των γραφείων του ΣΥΡΙΖΑ, κατά το διάβα τους από την οδό Κορίνθου.

Μικρής έκτασης έκτροπα έγιναν από αριστεριστές και στο Σύνταγμα της Αθήνας, όπου έριξαν μολότοφ κατά κτιρίων και των δυνάμεων ΜΑΤ, που τα φύλαγαν.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΛ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ




Δεν υπάρχουν σχόλια: