ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 8 Μαΐου 2018

Γιώργος Ρώρος: Η πόλη μας γίνεται όλο και πιο αφιλόξενη!

Απαντώντας έμμεσα σε όσους επικρίνουν ότι το κυκλοφοριακό χάος το δημιουργούν οι έμποροι, ο πρόεδρος του Ε&ΕΣ Πατρών, έθεσε το ερώτημα γιατί τη Δευτέρα και την Τετάρτη που είναι κλειστά τα καταστήματα υπάρχει διπλοπαρκάρισμα;



Με 5 κιλά μπογιά
δεν λύνεται!
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΕΣΠ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ «ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ»

«Στο κέντρο είναι ελάχιστοι οι κοινόχρηστοι χώροι που έχουν σχεδιαστεί από τον 19ο αιώνα, ενώ οι πεζόδρομοι σήμερα είναι μόνιμα κατειλημμένοι με αυτοκίνητα, μηχανάκια ή τραπεζοκαθίσματα. Το ίδιο έντονο πρόβλημα επεκτείνεται και στις συνοικίες καθώς η πόλη απλώνεται άναρχα και αυθαίρετα καταστρέφοντας ό,τι ανήκει στη φύση, χωρίς να υπάρχει μέριμνα για υλοποίηση νέων κοινόχρηστων χώρων υποδομών και εξυπηρετήσεων. Η πόλη γίνεται ξένη, εχθρική για τους πολίτες που συνθλίβονται στην καθημερινότητά της: μποτιλιάρισμα, κατεστραμμένα πεζοδρόμια, έλλειψη πρασίνου, αφιλόξενους δημόσιους χώρους κλπ. Για την εικόνα αυτή δεν είναι φυσικά υπεύθυνοι οι έμποροι – επαγγελματίες όπως ίσως ήθελε να εμφανιστεί για κάλυψη των ευθυνών των Δημοτικών Αρχών».
Τα παραπάνω τόνισε ο Πρόεδρος του Εμπορικού Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών,  Γιώργος Ρώρος κατά την εισήγησή του στην Ημερίδα που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 7 Μαΐου 2018 με πρωτοβουλία του Δήμου Πατρέων και με θέμα το «Κυκλοφοριακό στο ιστορικό κέντρο της Πάτρας».
Στην παρέμβασή του ο Πρόεδρος του ΕΕΣΠ  Γιώργος Ρώρος, ανέφερε την ιστορική σύνδεση του εμπορικού κέντρου με το εμπόριο, τονίζοντας  ότι από την εποχή του Καποδίστρια η μελέτη του Βούλγαρη προέβλεπε δενδροφυτευμένο το παραλιακό μέτωπο, τη διαμόρφωση της πόλης «πύλης» προς τη Δύση αλλά και την ανάπτυξη του εμπορίου με την εξαγωγή του «μαύρου χρυσού». Το ιστορικό κέντρο της πόλης είναι λοιπόν άρρηκτα δεμένο με το εμπόριο, επομένως αναφερόμαστε στο Ιστορικό Εμπορικό Κέντρο. Χαρακτηριστικό είναι ότι το Δημαρχείο ήταν σπίτι εμπόρου.
Απαντώντας έμμεσα σε όσους επικρίνουν ότι το κυκλοφοριακό χάος το δημιουργούν οι έμποροι, έθεσε το ερώτημα γιατί τη Δευτέρα και την Τετάρτη που είναι κλειστά τα καταστήματα υπάρχει διπλοπαρκάρισμα; Αναφέρθηκε σε σειρά αστοχιών και γονατογραφιών που επενδύθηκαν με το περιτύλιγμα της μελέτης αντιδρόμησης της Ερμού, πεζοδρόμησης της Ρήγα Φερραίου κλπ χωρίς συνολικό σχεδιασμό (αέρας, εκδίωξη εμπορικών καταστημάτων) και  προέβη σε ερωτήματα που όχι μόνο δεν έχουν απαντηθεί αλλά δεν έχουν καν προβλεφθεί.
Ø Οκτώ αστικές γραμμές διασχίζουν την πόλη. Υπάρχει νέος σχεδιασμός για τα λεωφορεία; Το Νο 2 και το Νο 3 ακολουθούν την ίδια πορεία από Ιεροθέου και μετά το ίδιο το Νο 5 για τις νότιες συνοικίες, επιβαρύνοντας το κυκλοφοριακό, ενώ θα μπορούσε να υπάρξει σταθμός μεταφόρτωσης π.χ. στην Ελ. Βενιζέλου. Αν συνεχίσουν με τον ίδιο σχεδιασμό είτε αλλάξει φορά είτε δεν αλλάξει το πρόβλημα θα παραμένει το ίδιο.
Ø Οι θέσεις πάρκινγκ που θα καταργηθούν στις οδούς Μαιζώνος, Κορίνθου, Κανακάρη, και στο Λιμάνι,  οι οποίες είναι  πλέον των χιλίων, με τι θα αντικατασταθούν;
Ø Οι λαϊκές αγορές θα συνεχίσουν τη λειτουργία τους στο κέντρο της πόλης;
Ø Ο προαστιακός θα επεκταθεί στις νότιες συνοικίες (Καμίνια, Κ. Αχαΐα, Άραξο);
Ø Η Ερμού και άλλες οδοί θα αλλάξουν φορά;
Τέλος, χαρακτηριστικά είπε ότι με 5 κιλά κίτρινη μπογιά και ροζ «χαρτάκια» δεν λύνεται το κυκλοφοριακό. Για τους παραπάνω λόγους  προτείνεται:
1.   Να δοθεί η μικρή περιμετρική στην κυκλοφορία και να εξεταστούν τα νέα δεδομένα.
2.   Να εκπονηθεί μελέτη κοινωνικών και οικονομικών επιπτώσεων που τυχόν θα προκύψουν από τις αλλαγές.
3.   Η όποια μελέτη να περιλαμβάνει συνολικό σχεδιασμό (συγκοινωνίες, τρένο κλπ)
4.   Αν προκύψουν αλλαγές να δοθούν αντισταθμιστικά  μέτρα στους δρόμους που θα πάρουν το κυκλοφοριακό φορτίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: