Η Ελλάδα καταδικάζει απερίφραστα την απόπειρα πραξικοπήματος και διασάλευσης της συνταγματικής τάξης στην Τουρκία, υπογραμμίστηκε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Κοτζιά σχετικά με τις εξελίξεις στη γειτονική χώρα.
Στην ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, η πολιτική και η υπηρεσιακή ηγεσία του ΥΠΕΞ, ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη και εκπρόσωπος του υπουργείου Αμύνης.
Η χώρα μας, τονίστηκε για άλλη μια φορά, «τάσσεται υπέρ της προάσπισης του κράτους δικαίου και της ανάπτυξης της δημοκρατίας στην Τουρκία. Επισημάνθηκε, επίσης, η ανάγκη επίδειξης αυτοσυγκράτησης και ότι πρέπει να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποτραπεί περαιτέρω κλιμάκωση της βίας, να προστατευθούν οι ανθρώπινες ζωές και να αποκατασταθεί η ηρεμία».
Τέλος, σημειώθηκε πως «η Ελλάδα διατηρεί πάντοτε ανοικτούς διαύλους επικοινωνίας και συνεννόησης με την Τουρκία προς όφελος της διμερούς συνεργασίας και της περιφερειακής ειρήνης και σταθερότητας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου