ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

Συνάντηση στην Αθήνα με το Γιώργο Δέδε, για το φράγμα


Από ημερίδα της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας στο ΤΕΕ για το φράγμα.


Συνάντηση στην Αθήνα με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιώργο Δέδε, έχουν σήμερα ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης και ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ Ανδρέας Παπανικήτας. Η συνάντηση πραγματοποιείται μετά από αντίστοιχο αίτημα της Δημοτικής Αρχής, που αφορά το φράγμα  Πείρου – Παράπειρου και συνολικά του θέματος διαχείρισης του νερού, με βάση και την πρόσφατη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Με πρωτοβουλία του Δημάρχου Κώστα Πελετίδη ενημερώθηκαν για τη συνάντηση και δήλωσαν ότι θα παρίστανται, οι Δήμαρχοι Δυτικής Αχαΐας Χρήστος Νικολάου και Ερυμάνθου Θάνος Καρπής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: