ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

Πάτρα: Πεζοδρόμηση της Μαιζώνος «παρήγγειλε» ο Δήμος

749x-patratora


Από Αύγουστο ξανάρχονται τα παρκόμετρα

Οι δευτέρες σκέψεις του Δήμου της Πάτρας φέρνουν ξανά στο προσκήνιο την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος. 


Το σενάριο έχει έρθει εκ νέου για τα καλά στο προσκήνιο – στον απόηχο των αναφορών για μερική πεζοδρόμηση ή επέκταση των πεζοδρομίων όπως είχε γίνει με τμήμα της Αγίου Νικολάου – και προς τούτο η Δημοτική Αρχή φέρεται να έχει ήδη παραγγείλει την πραγματοποίηση μελέτης.

Την ίδια ώρα ο χρόνος μετρά αντίστροφα προκειμένου να επέλθει μπαράζ κυκλοφοριακών αλλαγών – αναμένονται έως τα τέλη του έτους – με την ολοκλήρωση διάνοιξης της Κανακάρη και την παράδοσή της στην κυκλοφορία. Αλλαγές που θα επηρεάσουν το status που υπάρχει για την κίνηση των οχημάτων στην Κορίνθου αλλά και σε άλλες οδικές αρτηρίες της Αχαϊκής πρωτεύουσας.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Στάμο, στα σχέδια της Δημοτικής Αρχής είναι η πεζοδρόμηση της οδού Μαιζώνος από την Αράτου έως τη Γούναρη, προκειμένου να αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο το ιστορικό κέντρο. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα σειρά αλλαγών στην κίνηση των οχημάτων στους δρόμους, με βασικές την αντιδρόμηση της οδού Κορίνθου, καθώς θα γίνει είσοδος και όχι έξοδος της πόλης, και ανάλογες αλλαγές στους φωτεινές σηματοδότες.
Οι αλλαγές αυτές αναμένεται να ξεκινήσουν από τον ερχόμενο Νοέμβριο, όταν και έχει προβλεφθεί η ολοκλήρωση της Μίνι Περιμετρικής, η οποία θα πάρει τον μεγάλο όγκο των οχημάτων που θα κινούνται προς την έξοδο της Πάτρας.

Παράλληλα, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Στάμος, από τον Αύγουστο προβλέπεται η πιλοτική εκκίνηση του μέτρου των παρκομέτρων στο ιστορικό κέντρο, προκειμένου να διευθετηθεί το μεγάλο πρόβλημα της στάθμευσης και των διπλοπαρκαρισμένων.

Καθώς ο στόχος της Δημοτικής Αρχής δεν είναι η εισπρακτική πολιτική, όπως τόνισε ο κ. Στάμος, το τίμημα για το «ξυστό» το οποίο θα προμηθεύονται όσοι επιθυμούν να σταθμεύσουν το αυτοκίνητό τους, θα κινείται σε μόλις 0,30 λεπτά του ευρώ για στάθμευση μίας ώρας στην «πορτοκαλί» ζώνη και 2 ωρών στην «πράσινη» ζώνη.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: